Да се включа и аз в битката с прословутия механизъм.Поне с демонтажа му.
Сваляте първо кората 3 видии отлявата страна и 3 от дясната страна,2 болта в дръжката на кората.Дърпате горния краи на кората към вас и след като се откачи се повдига нагоре(в долния краи на кората има 3 пласмасови куки да излезе от тях).
Открива се ето тази гледка.
Разкачвате буксата за управление на механизма
Първо се бута капачката нагоре да освободи буксата и след това надясно се вади цялата букса.
Развивате 6 те болта и механисма слиза надолу.Проверете в левия край има пластмасов водач на стъклото дали е откачен от металната шина.В долния край на стъклото има 2 пастмасови водача (при мен са светло сини),на тези водачи има шплентове,махнете шпентовете с отверка настрани и след това откопчаите механизма от тях с дърпане навън (като копче тик-так са).
Механизма е готов да слезе вече надолу.Аз бях свалил механизма до долу така се откриват всички места за работа.
Сглобяването е по обратния ред,като незабравяите пласмасовия водач вляво който се движи вертикално по металната шина и незабравяите да си нивелирате стъклото .Аз го нивелирах от тук.
В ляво е вертикалния водач,а в дясно нивелирах стъклото.Ако не е нивелирано става ето това което беше и моя проблем.
И готово.Не съм майстор ,аз го направих така сам и се получи.Ако някъде съм сгрешил моля колегите да ме поправят .
И една добавка която установих в последствие.В левия край точно на тази хоризонталната релса която води долните крайща на рамената има един пласмасов накрайник той е водач на стъклото - да го закачите на металната шина -а не като мен се мятка насам натам 2 месеца стъклото работи както трябва и после се развали нивелирането на стъклото от напрежението заради незакачен точно този пласмасов водач.