Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Пешо2004
Мнения: 161
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 10:15
Автомобил: VW Passat Variant 5.5
Двигател: AVF 2004
Местоположение: София

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот Пешо2004 » Чет 15 дек 2011 16:48


Нищо няма да се развали.Но като се счупи тотално,а при теб това ще е скоро най-вероятно(дано съм лош пророк) ще останеш на пътя и после-репатрак или дърпане :( :( :(




andrey_hr
Мнения: 208
Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово / София

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот andrey_hr » Чет 15 дек 2011 16:51


Не са критерий километрите а начина на каране. Аз от както почнаха да тракат минах към 10-15к км, но в последно време и на малки завои тракаха. Можеха още да карат, но реших да ги сменя. Майсторът ми каза, че няма какво да се развали друго заради карето. Просто ти си поемаш отговорността кога и къде ще те оставят(дано да не става де!) от новата заплата остана за биричка :beer

П.С.Погледнато от друг ъгъл, после ще имаш опит с тях и ще знаеш кога е последният момент да ги смениш :lol:


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2182
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот w_smith » Пет 16 дек 2011 9:12


Така се тормозят и другите карета. Аз от дълго отлагане смених всичките 4 карета.


Потребителски аватар
Bewolf
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 16 юни 2009 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот Bewolf » Вто 20 дек 2011 13:53


Първо искам да Ви благодаря за информацията. А сега по темата:
Поел съм този риск и карам така. Но от както карам с тракащо каре звукът му не се е променил, но и карам по-внимателно на завоите и това тракане ми напомня за по-спокойното каране на автомобила. Пък ако някой ден ме остави на пътя ще е добре да по-близо до вкъщи по възможност. :)


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот pepi3196 » Сря 21 дек 2011 17:29


andrey_hr написа:Не са критерий километрите а начина на каране. Аз от както почнаха да тракат минах към 10-15к км, но в последно време и на малки завои тракаха. Можеха още да карат, но реших да ги сменя. Майсторът ми каза, че няма какво да се развали друго заради карето. Просто ти си поемаш отговорността кога и къде ще те оставят(дано да не става де!) от новата заплата остана за биричка :beer

П.С.Погледнато от друг ъгъл, после ще имаш опит с тях и ще знаеш кога е последният момент да ги смениш :lol:


Има какво да се развали друго колега, при мен се измъкна карето от полуоската и замаза шлиците :banghead: Оправих се със втора употреба полуоска и две нови външни карета :beer


Joto50
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kazanlak

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот Joto50 » Пет 23 дек 2011 7:55


Колеги,защо се насочихте към външно каре?Аз доколкото съм чел там симптомите са малко по други-претрисане при тръгване и спиране.Според мен щом трака на завой,си е външно каре.Поне така мисля аз,но не казвам че съм напълно прав.Външното каре със сигурност се продава като отделна част и ако няма усложнения,смяната му не би трябвало да отнеме повече от час.


dekotd
Мнения: 129
Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот dekotd » Съб 24 дек 2011 23:05


Здравейте колеги и Честита Коледа! Извинявам се ,че ползвам чужда тема но на мен ми се скъса ,вътрешното каре ,а аз все си мислех ,че е външното и след празниците щях да го сменям,ама въпроса ми е друг,как да сваля вътрешното каре,трябва ли да развия тези болтове които са кум скоростната кутия или има друг начин,външното знам как се сменя правил съм го това упражнение,колата е б5 1.8 Т 2000г.Поздрави и весели празници!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот zfa159 » Нед 25 дек 2011 21:20


Вътрешното каре се захваща към чашката на скоростите с тези болтове,които си видял :) Трябва да развиеш тях,както и да извадиш външното каре от главината.Вадиш си цялата полуоска,заедно с външното каре и си действаш по вътрешното :) (на по-дъртите VW има една зегерка,която е контра на полуоската,да не излиза вътрешното каре.Махаш я,избиваш го и си готов :) ).
:beer


dekotd
Мнения: 129
Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот dekotd » Нед 25 дек 2011 22:48


Благодаря колега за отговора!


Потребителски аватар
mr_opp
Мнения: 51
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 13:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот mr_opp » Сря 04 яну 2012 13:58


В случай, че карето е външно, цената, която ми казаха е 60 лв в Ауто Хелп в Горубляне - на 100 м от светофара на Самоковско шосе и Околовръстен път. Колата ми е Б5 1.9ТДИ ПД 116 к.с. На всяка кола с предно предаване, ако се чуе тракане при пълен ляв завой - означава, че разбитото каре е дясно (и обратно - на пълен десен, тракането идва от ляво каре). Говоря само за външни карета.


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот pepi3196 » Сря 04 яну 2012 22:29


mr_opp написа:В случай, че карето е външно, цената, която ми казаха е 60 лв в Ауто Хелп в Горубляне - на 100 м от светофара на Самоковско шосе и Околовръстен път. Колата ми е Б5 1.9ТДИ ПД 116 к.с. На всяка кола с предно предаване, ако се чуе тракане при пълен ляв завой - означава, че разбитото каре е дясно (и обратно - на пълен десен, тракането идва от ляво каре). Говоря само за външни карета.

Аз пък мисля,че е точно обратното ама здраве дае :beer


harlova
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 02 мар 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот harlova » Чет 05 яну 2012 9:32


И аз знам че от която страна се чува тракането там е и проблема с карето...


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот gancho » Чет 05 яну 2012 9:44


mr_opp написа:В случай, че карето е външно, цената, която ми казаха е 60 лв в Ауто Хелп в Горубляне - на 100 м от светофара на Самоковско шосе и Околовръстен път. Колата ми е Б5 1.9ТДИ ПД 116 к.с. На всяка кола с предно предаване, ако се чуе тракане при пълен ляв завой - означава, че разбитото каре е дясно (и обратно - на пълен десен, тракането идва от ляво каре). Говоря само за външни карета.

И аз така мислех,при пълен ляв завой го чувах отдясно....Но практиката показа точно обратното :!: Видях скъсан маншон на лявото и щях да сменя само маншона,но като разглобих,нещо се усъмних и смених и карето и няма вече тракане :banana


Dop4o
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 23:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот Dop4o » Нед 22 яну 2012 15:01


Колеги пресен случай карам си аз по магистралата и взе да ми бие наляво волана и то яко..спрях бръкнах и видях десен скъсан маншон сиг. бях че е карето и така беше смених го и при смяната забелязах ,че долния ми носач се разклопал яко карах още кам 500 км и той си тропаше на 1 права с около 80км в час кормилото ми заби наляво почти да се избием в колата спрях ...резултата е шарнира се е извадил скъсал е маншона(нов беше) и лагерите на вътрешното каре се пръснаха по пътят(3 на бр) ,но намерихме само двата и сега зареади 1 умрял носач ще си купя и маншон(14лв.) и вътрешно каре(от морга кам 70 лв. както и кокалчето което ново с отстъпка (82лв.-ново) ,затова съвета ми е нещо като трябва се сменя сменяйте не казвайте то ще кара още!


Потребителски аватар
MECHOKA1
Мнения: 49
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив , Карлово

Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО

Мнениеот MECHOKA1 » Сря 07 мар 2012 20:43


Колеги от доста време се чуваше прещракване на ляв завой (и много рядко на десен)но с времето се засилва. Въпроса ми е и двете карета ли трябва да сменя на веднъж (или сега лявото а като се разтропа и на десен завой и дясното) ?
Поздрави



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта