Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
- Пешо2004
- Мнения: 161
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 10:15
- Автомобил: VW Passat Variant 5.5
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
Нищо няма да се развали.Но като се счупи тотално,а при теб това ще е скоро най-вероятно(дано съм лош пророк) ще останеш на пътя и после-репатрак или дърпане
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Нед 07 юни 2009 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово / София
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
Не са критерий километрите а начина на каране. Аз от както почнаха да тракат минах към 10-15к км, но в последно време и на малки завои тракаха. Можеха още да карат, но реших да ги сменя. Майсторът ми каза, че няма какво да се развали друго заради карето. Просто ти си поемаш отговорността кога и къде ще те оставят(дано да не става де!) от новата заплата остана за биричка
П.С.Погледнато от друг ъгъл, после ще имаш опит с тях и ще знаеш кога е последният момент да ги смениш
П.С.Погледнато от друг ъгъл, после ще имаш опит с тях и ще знаеш кога е последният момент да ги смениш
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
Така се тормозят и другите карета. Аз от дълго отлагане смених всичките 4 карета.
- Bewolf
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
Първо искам да Ви благодаря за информацията. А сега по темата:
Поел съм този риск и карам така. Но от както карам с тракащо каре звукът му не се е променил, но и карам по-внимателно на завоите и това тракане ми напомня за по-спокойното каране на автомобила. Пък ако някой ден ме остави на пътя ще е добре да по-близо до вкъщи по възможност.
Поел съм този риск и карам така. Но от както карам с тракащо каре звукът му не се е променил, но и карам по-внимателно на завоите и това тракане ми напомня за по-спокойното каране на автомобила. Пък ако някой ден ме остави на пътя ще е добре да по-близо до вкъщи по възможност.
- pepi3196
- Мнения: 364
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
- Автомобил: T3 Karavel
- Двигател: T3 1987
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
andrey_hr написа:Не са критерий километрите а начина на каране. Аз от както почнаха да тракат минах към 10-15к км, но в последно време и на малки завои тракаха. Можеха още да карат, но реших да ги сменя. Майсторът ми каза, че няма какво да се развали друго заради карето. Просто ти си поемаш отговорността кога и къде ще те оставят(дано да не става де!) от новата заплата остана за биричка
П.С.Погледнато от друг ъгъл, после ще имаш опит с тях и ще знаеш кога е последният момент да ги смениш
Има какво да се развали друго колега, при мен се измъкна карето от полуоската и замаза шлиците Оправих се със втора употреба полуоска и две нови външни карета
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
Колеги,защо се насочихте към външно каре?Аз доколкото съм чел там симптомите са малко по други-претрисане при тръгване и спиране.Според мен щом трака на завой,си е външно каре.Поне така мисля аз,но не казвам че съм напълно прав.Външното каре със сигурност се продава като отделна част и ако няма усложнения,смяната му не би трябвало да отнеме повече от час.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
Здравейте колеги и Честита Коледа! Извинявам се ,че ползвам чужда тема но на мен ми се скъса ,вътрешното каре ,а аз все си мислех ,че е външното и след празниците щях да го сменям,ама въпроса ми е друг,как да сваля вътрешното каре,трябва ли да развия тези болтове които са кум скоростната кутия или има друг начин,външното знам как се сменя правил съм го това упражнение,колата е б5 1.8 Т 2000г.Поздрави и весели празници!
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
Вътрешното каре се захваща към чашката на скоростите с тези болтове,които си видял Трябва да развиеш тях,както и да извадиш външното каре от главината.Вадиш си цялата полуоска,заедно с външното каре и си действаш по вътрешното (на по-дъртите VW има една зегерка,която е контра на полуоската,да не излиза вътрешното каре.Махаш я,избиваш го и си готов ).
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
Благодаря колега за отговора!
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
В случай, че карето е външно, цената, която ми казаха е 60 лв в Ауто Хелп в Горубляне - на 100 м от светофара на Самоковско шосе и Околовръстен път. Колата ми е Б5 1.9ТДИ ПД 116 к.с. На всяка кола с предно предаване, ако се чуе тракане при пълен ляв завой - означава, че разбитото каре е дясно (и обратно - на пълен десен, тракането идва от ляво каре). Говоря само за външни карета.
- pepi3196
- Мнения: 364
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
- Автомобил: T3 Karavel
- Двигател: T3 1987
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
mr_opp написа:В случай, че карето е външно, цената, която ми казаха е 60 лв в Ауто Хелп в Горубляне - на 100 м от светофара на Самоковско шосе и Околовръстен път. Колата ми е Б5 1.9ТДИ ПД 116 к.с. На всяка кола с предно предаване, ако се чуе тракане при пълен ляв завой - означава, че разбитото каре е дясно (и обратно - на пълен десен, тракането идва от ляво каре). Говоря само за външни карета.
Аз пък мисля,че е точно обратното ама здраве дае
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 02 мар 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
И аз знам че от която страна се чува тракането там е и проблема с карето...
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
mr_opp написа:В случай, че карето е външно, цената, която ми казаха е 60 лв в Ауто Хелп в Горубляне - на 100 м от светофара на Самоковско шосе и Околовръстен път. Колата ми е Б5 1.9ТДИ ПД 116 к.с. На всяка кола с предно предаване, ако се чуе тракане при пълен ляв завой - означава, че разбитото каре е дясно (и обратно - на пълен десен, тракането идва от ляво каре). Говоря само за външни карета.
И аз така мислех,при пълен ляв завой го чувах отдясно....Но практиката показа точно обратното Видях скъсан маншон на лявото и щях да сменя само маншона,но като разглобих,нещо се усъмних и смених и карето и няма вече тракане
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
Колеги пресен случай карам си аз по магистралата и взе да ми бие наляво волана и то яко..спрях бръкнах и видях десен скъсан маншон сиг. бях че е карето и така беше смених го и при смяната забелязах ,че долния ми носач се разклопал яко карах още кам 500 км и той си тропаше на 1 права с около 80км в час кормилото ми заби наляво почти да се избием в колата спрях ...резултата е шарнира се е извадил скъсал е маншона(нов беше) и лагерите на вътрешното каре се пръснаха по пътят(3 на бр) ,но намерихме само двата и сега зареади 1 умрял носач ще си купя и маншон(14лв.) и вътрешно каре(от морга кам 70 лв. както и кокалчето което ново с отстъпка (82лв.-ново) ,затова съвета ми е нещо като трябва се сменя сменяйте не казвайте то ще кара още!
- MECHOKA1
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 06 яну 2010 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив , Карлово
Re: Пасат б5, 99г, 1.9, АФН. Вътрешно каре ->излезна ВЪНШНО
Колеги от доста време се чуваше прещракване на ляв завой (и много рядко на десен)но с времето се засилва. Въпроса ми е и двете карета ли трябва да сменя на веднъж (или сега лявото а като се разтропа и на десен завой и дясното) ?
Поздрави
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: valio_ и 63 госта