Здравейте колеги. Имам проблем с вътрешните карета на моя пасат 2.0 ТДИ 140 кс 2006 г. BKP. Колата вече е на 150 000км. Проблема се появи преди 20 000 км. като се изразяваше в чукане при рязко отпускане и подаване на газ и при намаляване на скоростта в режим на спиране когато автомата намалява от трета на втора и на първа. Чува се чукане от луфт във вътрешните карета. Смених каретата с нови преди 20 000 км. като ги купих през Ауто + защото юнитрейд искаха първо старото каре преди да ти дадат новото, а ауто + се съгласиха да им го занеса когато го демонтирам. Цената беше една и съща - около 340 лв. за брой при връщане на старото. Миналата година ми обясниха, че единствения вариант за каретата е оригинални на VW. Каретата дойдоха в опаковки на VW. Едното от сменените карета се разби/започна да чука/ на 7 000км. а другого след 20 000 км. Първото го смениха от ауто + безплатно като признаха гаранция, но за второто отказаха тъй като е минала година.
Моля за съдействие по следните въпроси:
-имали алтернативно производство на такива карета от други производители защото VW явно не могат да ги направят?
-от къде мога да ги намеря и на какви цени?
-някой срещал ли е в ибей продажба на такива карета на по-добри цени и как мога да ги поръчам?
Вярно, е че този проблем няма да те остави на пътя внезапно, но е неприятно чукането.
Иначе колата е перфектна. За 150 000км. не съм имал никакви други проблеми и съм много доволен от возене, комфорт, разход, динамика и усещане за сигурност.
Passat B6 TDI 2006 BKP 140 к.с. - Проблем с карета?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: роблем с карета пасат В6 DSG
Проблемът няма да е само в каретата според мен ...
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: роблем с карета пасат В6 DSG
би трябвало да имаш и тресене при скорост над 80км/час ако е от вътрешни карета.прегледай си горния тампон на кутията,защото има някакво несъосие за повторен проблем или ако си влизал "мъжката" в някоя по голяма дупка има и още нещо неизправно.
Re: роблем с карета пасат В6 DSG
Всичко друго е наред. Тресенето при набиране от 80км./ч го имаше преди да сменя едно от оригиналните карета. Тогава си мислех, че е от тампон на двигателя и скоростите и проверих всички - ок. Проблема е в слаби резервни карета, въпреки, че са оригинални. Поради това нямам доверие на оригиналните и търся алтернативенроизводител. Проблема както обясних е в чукане при намаляване на скоростите в режим на спиране, което не толкова се чува колкото го усещам на долната част на купето. Сигурен съм, че проблема е в каретата и само в тях.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: роблем с карета пасат В6 DSG
Смени ги в Юнитрейд пак с рециклирани,така ще имаш гаранция 2 години.Ама те да ти ги сменят, не ти да ги купиш от тях и да ги смениш сам.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: роблем с карета пасат В6 DSG
Колега и аз го имам този проблем,само че с пра-пра-пра дядото на твоя(В3'91,автоматик).Имах същото тропане като спирах,закарах колата на майстор и вътрешни карета.Ок смених ги аз и след около 10-12к километра същата работа.Отидох на друг майстор да погледне и да е чуе и като излезна от канала: .Заради лагерите на диференциала ми се скапвали вътрешните карета.Така,че мойто мнение е да си ги погледнеш и тях.
Re: Проблем с карета пасат В6 DSG
Съжалявам, че изравям такава стара тема, но имам абсолютно същия проблем на 2.0 TDI DSG 2007. Чукане при сваляне от 3та на 2ра, при отнемане и подаване на газ също. Сменихме мехатроник, тампони и маховик, но тропането все още си е на лице. Някой дали стигна до дъното на проблема ? Може ли наистина вътешни карета да са причината ?
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 17 май 2013 10:36
- Автомобил: Passat variant B6 TDI
- Двигател: BMP
- Контакти:
Re: Проблем с карета пасат В6 DSG
Здравейте, проблема е във вилките превключващи скоростите. Слабо място износват се и започват да тракат. Тъй като от 3-та на 2-ра е най-превключвания режим в градски условия, то затова се чува най-много. Няма оправия(освен ако не отвориш цялата кутия), но и няма място за притеснение, единствено дразнещото тракане. С течение на времето ще започнеш леко да чуваш същото тракане и на други скорости.
Re: Passat B6 TDI 2006 BKP 140 к.с. - Проблем с карета?
Благодаря за отговора ! Шумната смяна е едно на ръка ама се чува тракане и при подаване и връщане на газ - точно както колегата от първия пост е описал. Смяната от 3 на 2ра понякога е просто щракване (което приемам за нормално), понякога обаче все едно удрям с чук по кутията (или нещо отпред)... Имам чувство, че е чисто механичен проблем някъде. Да взема освен и аз да ги пробвам вътрешните карета ?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 23:38
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BMP-2006
- Местоположение: София
Re: Passat B6 TDI 2006 BKP 140 к.с. - Проблем с карета?
Ако нямаш тресе под товар,тоес при ускорение,не вярвам проблема да ти е във вътрешните карета!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2017 9:44
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 TDI 2006 BKP 140 к.с. - Проблем с карета?
Здравейте! От 1 год. съм собственичка на Пасат 2010г., дизел, ДСГ. И до сега 2 пъти ме оставя. През август тази година се наложи да сменям мехатроник. смяната се извърши в сервиз на фолксваген България. Като си вземах автомобила бях уведомена, че има потракване от скоростната кутия при превключване от голяма на малка предавка. Препоръчано ми бе да се смени маховик и съединители на ДСГ.И сега търся второ мнение, тъй като тези смени биха ми излезли още около 3000 лв. Това потракване наистина го има, от 3та на 2ра се чува най/добре. Обаче имам странното усещане, аз и съпруга ми, че преди смяната на мехатроника не се е чувало подобно нещо (виждам че тази част се посочва като заподозряна за това го споделям). Въпроса ми е от къде от друго място може да идва това тракане, може ли да се установи със сигурност дали причината е в маховик без да се сменя и ако се продължи да се кара така в близките месеци какви последствия би имало. тъй като тракането не е силно , стържещо или нещо такова. Надявам се на мнения по проблема ми.
ПС. живея в чужбина, така че препоръки за сервизи в момента не са ми нужни.
Благодаря предварително!
ПС. живея в чужбина, така че препоръки за сервизи в момента не са ми нужни.
Благодаря предварително!
Re: Passat B6 TDI 2006 BKP 140 к.с. - Проблем с карета?
Здравейте ! От 6-7 месеца имам пасат B6 DSG 2.0 140 кс 2007 год. дизел който има следния проблем: при скорост от 50 до 80 км започва да ,се тресе цялата предница като при това волана остава спокоен и това го прави само на кофти пътища и след 80 всичко изчезва.Сменен е демпферен маховик , гумите са на 2000 км и вчера ги балансираха като няма никакво тракане в кутията и при смяна на предавки. Някой сбъсквал ли се е,с подобен проблем ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта