Вратите на B5 + решение
- vannkkata
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 16:12
- Автомобил: Passat 1996
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Вратите на B5 + решение
Преди няколко дни спряха да се отключват двете задни врати, т.е. останаха заключени. Малко след това спряха да се отключват и предните врати, все пак остана багажника... След намеса на ключар, са отворили предна дясна с ключа. Засега е единствената врата която се отключва. Четох и пробвах всичко което намерих свързано с проблема преди да разкостя вратата. Свалих кората и онова желязо зад нея но не мога да схвана кое е механизма за отключване за да сваля бравата. Ако някой може да помогне с нещо да я отворим вратата...
Последна промяна от vannkkata на Нед 18 сеп 2011 15:38, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Плевен
Re: Вратите на B5
Доколкото знам джамбазите отключват всички врати от предна дясна, тъй като там е управляващата машинка. Ти трябва да свалиш бравата, която ти затваря вратата (не дръжката отвън). Тя е на няколко винта, имам една свалена вкъщи и ще я погледна довечера.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Вратите на B5
anatoli_velikov написа:Доколкото знам джамбазите отключват всички врати от предна дясна, тъй като там е управляващата машинка. Ти трябва да свалиш бравата, която ти затваря вратата (не дръжката отвън). Тя е на няколко винта, имам една свалена вкъщи и ще я погледна довечера.
Колега на служебния В5 всички ключалки са активни,кадето и да мушнеш ключа отключва и заключва,та най вероятно проблема на колегата е в комфорт модула,но нека някой по запознат или със същия проблем да сподели.

- vannkkata
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 16:12
- Автомобил: Passat 1996
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Вратите на B5
Имам някакво развитие. Успях да отворя шофьорската врата като подадох напрежение директно на моторчето. След разглабяне и сглабяне на бравата заключващия механизъм работи перфектно на ръка. На колата още не съм го тествал. Проблема с ключалките още откакто колата е "наоколо" е че ключа не ставаше на никоя врата вкл. багажника. Доколкото разбрах управлението на бравите е при управлението на прозорците, защото когато модула от вратата е разкачен не се случва нищо. Ако съм прав за последното, някой дали ще може да подскаже кои цветове са моторчетата на заключващия механизъм и на останалите врати
.
Edit:
Комфорт модула си говори със всяка врата цифрово. Във вратата влизат + и - и три тънки кабелчета които явно не са силови. VAG COM-а каза че ги няма предна лява и двете задни. По-точно ги няма бравите, защото стъклата работят. Т.е. ако съм прав във всяка врата има някакъв вид АЦП-ЦАП (ех спомени от училище) на които модула му казва отвори/затвори и т.н. Скапана кола. А се точех на ауди
.

Edit:
Комфорт модула си говори със всяка врата цифрово. Във вратата влизат + и - и три тънки кабелчета които явно не са силови. VAG COM-а каза че ги няма предна лява и двете задни. По-точно ги няма бравите, защото стъклата работят. Т.е. ако съм прав във всяка врата има някакъв вид АЦП-ЦАП (ех спомени от училище) на които модула му казва отвори/затвори и т.н. Скапана кола. А се точех на ауди

Re: Вратите на B5
vannkkata написа:Скапана кола. А се точех на ауди.
Ванка, да ти продам моя Москвич. Никога не е имал проблем с вратите, и през зимата ключалките не замръзват. При това е само на 90к км (без шмекерии).

- dimitar_85
- Мнения: 292
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 10:28
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател: AWX 2004g
- Местоположение: Пазарджик
Re: Вратите на B5
колега дали проблема не ти е в микроключетата.до колкото знам всичко зависи от тях(ел.стъкла,отключване,светене на плафона и т.н.)но все пак е просто предположение.все пак да каже и някой по запознат.
- vannkkata
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 26 яну 2008 16:12
- Автомобил: Passat 1996
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Вратите на B5
Макар и със закъснение, решението на проблема:
Вода в голямата кутия на комфорт модула.

Самата платка е затворена в по-малката кутия и е абсолютно суха.


Едната от тези връзки ми се разпадна в ръцете. Удължаване и "запояване" на всички връзки реши проблема за близките 10 години надявам се.
Не ми се мисли ако тоя номер го направи докато си вътре.
Вода в голямата кутия на комфорт модула.

Самата платка е затворена в по-малката кутия и е абсолютно суха.


Едната от тези връзки ми се разпадна в ръцете. Удължаване и "запояване" на всички връзки реши проблема за близките 10 години надявам се.
Не ми се мисли ако тоя номер го направи докато си вътре.

- basketwarrior
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
- Автомобил: Passat B5 variant
- Двигател: 1.8T APU
- Местоположение: София,Люлин
Re: Вратите на B5 + решение
Докато си вътре палиш колата и сваляш прозорците
Браво колега за решението 


- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: Вратите на B5 + решение
В няколко теми бях споделил за този проблем с въпросните снадки,браво все пак,че си открил къде е проблема.
Re: Вратите на B5 + решение
Хубаво е да установиш откъде е теча. Заподозрян номер 1 е уплътнението на кутията на екуто на двигателя към купето. Номер 2 е запушена "канализация" под акумулатора. Възможно е и да е комбинация от двете.
Re: Вратите на B5 + решение
Браво на колегата.Май трябва и аз да си прегледам отводнителните дупчици докато още няма дъжд. 

- group®
- Темерут
- Мнения: 10081
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Вратите на B5 + решение
Да споделя, че проблема не е винаги в модула.
Механика, електроника - всичко се разваля на бравите и вратите остават затворени без шансове да се отворят.
Така за кратко аз карах двуврат Пасат комби купе
Решението е Ваското1 и отработения му вече стил да се завре отзад и да отвори корите, а оттам и вратата.
Не го жалете, само се прави, че му е неприятно
Механика, електроника - всичко се разваля на бравите и вратите остават затворени без шансове да се отворят.
Така за кратко аз карах двуврат Пасат комби купе

Решението е Ваското1 и отработения му вече стил да се завре отзад и да отвори корите, а оттам и вратата.
Не го жалете, само се прави, че му е неприятно

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта