Iezekil написа:Нищо не режеш.Пружините са едакви на дължина,просто едната е била починала,а другата уморена.Трябват ти пружина и тарелка,гайката с нарезите също,не знам дали не се продава с тампона обаче....Горната ламаринка май е същата.
Снощи гледах клипчета на братушките, някои онлайн каталози и ми се изясни ситуацията. От сегашния опорен "пакет" се махат тампона, тарелката, лагера и гайката, която държи лагера към пръта на амортисьора. Последователноста в която трябва да се сложат новите части е следната - на пръта на амортисьора се слага една подложна шайба, тарелката, евентуално още една шайба /за нея не съм сигурен/, но трябва да се пробва, тогава тампона и кръгла /шибана/ гайка, която държи и тампона към пръта. Горните капачки ги дават с различни номера, и малко се различават по външен вид и диаметър, но трябва да се измери височината и на двете, която е определяща. Понеже снощи до късно се мъчих да свия пружината и не успях напълно, а и трябва да търся кръглите гайки и все пак да пробвам и да видя дали няма да се "вирне" предницата, ще оставя това начинание за следващата смяна в топло време, а сега ще заложа пак на познатите ментета...
Ако някой може да помогне с идея за по-лесно свиване на демонтираната пружина, ще съм много благодарен, че нещо скобите за пружини се предават... Между другото братушките в еди клип смениха всичко в обратен вариант, т.е. от големия към малкия тампон, но без да сменят пружината. Визуално стана, ама не знам колко са били пияни, просто не им личеше
. Просто бяха много доволни, че изхвърлят кръглата гайка!