По проблема има теми в форума, като основно се смята, че Б 5 има проблем с отводнителната система, защото Б 5,5 има кора пред челното стъкло, Но не е така.
Описвам последователността:
Първо издърпайте гумения уплътнител, след което се изтегля кората над акумулатора, кората е подпъхната вътре в кората под челното стъкло.
За да се свали по лесно акумулатора, във форума има теми, че се върти и тегли нагоре, като има вероятност да се счупи кората, това НЕ е правилното решение. Предлагам ви да си свалите и кората под челното стъкло. Тук проблем е само да се свалят чистачките, сваляте капачето на чистачката, отвивате гайката и с леко поклащане на рамената ги изтегляте на горе, бъдете внимателни. Самата кора се държи с две щипки в средата и от дясно. след което я изтегляте нагоре, тя е пъхната в улей под челното стъкло.
Отваря се цялата предна част под стъклото, сега се вади много лесно акумулатора.
Отвора който се затлачва е под акумулатора, има гумен маншон, невероятно творение... снимал съм го, аз го махнах.
Допълнително свалих кутията на филтър купе, държи се с три гайки, от долу има уплътнител, който с времето се скапва и може да потече от там. Нов уплътнител с доставка е 18,00 лева, но не проблем да се залепи уплътнител за дограма.
Проверете си акумулатора за ниво на киселината, ако е необходимо си долейте дистилирана вода.








Ако имате въпроси, ще допиша темата.