Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Момчета, защо си усложнявате живота ? както писах по-горе ви гарантирам че на 15 минута вътрешният накрайник е на земята. всичките ми мнения досега във форума са само за неща които мога да правя и съм правил. Колегата пита и аз отговорих че става без допълнителни разглобки , а той си решава как да го направи .Ремонта става на канал или подемник .относно свалянето и слагане на нов маншон няма проблем.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Така е, 15 минути мъка, отвиваш два болта на носача и на третата минута накрайника ти е в ръцете
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Между другото събота и неделя свалях рейката, че беше заминал лагера, и съответно нова рейка, добре че имах в къщи стара работеща. Както и да е. Понеже имах време, се зачетох в книгата, да видя дали не може да се ремонтира, и естествено пишеше че не подлижи на ремонт. Това което ми направи впечатление, е че пишеше при събирането на вътрешния със външния накрайник, дължината на левия трябва да се получи 395 мм, а при регулирането само десния се пипа. Другото което пишеше е, че при средно положение на рейката, разтоянието от челото на вътрешния накрайник, до опорния праг на рейката трябва да е 74 мм. На мен понякога при реглаж са ми казвали че външния хваща само на няколко навивки, точно защото вътрешния не е завит правилно. Така че трябва да се внимава и за тези неща
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Вътрешният се завива до упор. Друг е въпроса ако е по-къс и не стига крайната дължина. Не разбирам какво значи не е завит правилно.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
И аз мислех че се завиват до упор, но е е, иначе няма да може да се навият външните за да се постигне правилния надлъжен наклон на колелетата, не стига резбата. Освен моите накрайници да са по-къси , но всичките на които съм попадал са с този размер.
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Ако не е стегнат до упор , сваляш кормилния накрайник и го развиваш на ръка, тъй като контра няма.Досега всички които съм свалял са били завити докрай и аз съм ги завивал по същия начин . проблеми при реглаж на предницата не е имало .
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Стягай до край, че ще изпадне по време на движение ако не е стегнат, колкото и да е странно, отвива се, освен това, ако не е стегнат почва да играе в резбата все едно е разбит
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Как да няма контра, номер 11
със ключ 30 се развива, а самия накрайник с 32. И аз си мислех че са завити до упор, и като сложа новата рейка пак ще ги завия до край, и няма да ходя на реглаж, ама ц, бяха завити до половината на резбата. Явно моите накрайници са по-къси.
със ключ 30 се развива, а самия накрайник с 32. И аз си мислех че са завити до упор, и като сложа новата рейка пак ще ги завия до край, и няма да ходя на реглаж, ама ц, бяха завити до половината на резбата. Явно моите накрайници са по-къси.
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Аз сигурна правя други пасати . досега контра не съм виждал.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Днес си смених маншона на кормилната рейка на бората. Вътрешния накрайник опира в рейката без контра.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Я се поинтересувайте за кои автомобили са късите и дългите вътрешни накрайници.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Май късите са за Голф а дългите за Пасат, но не всички продавачи го знаят това :)
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Аз съм с рейка от Голф 3 и моите си(вътрешни)накрайници.Ако не съм се заблудил,пасатовите накрайници са по-дълги от голфовите с около 2.5 см всеки един.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pac_man и 25 госта