Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу Б3

Мнениеот genov1 » Вто 07 фев 2012 15:44


Намерих го маншона в една морга, напълно здрав, само че е от Голф 3-ка, малко по-къс е, предполагам че е от хидравлична рейка (на хидравличните оная пишка която тръгва към волана е по-дълга) но все пак стана ..




Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу Б3

Мнениеот genov1 » Вто 23 окт 2012 7:58


Някой знае ли за карето на волана колко модела има че моето май вече е за смяна. Аз си мисля че са два, едно за механична (по-дълго) и едно за хидравлична рейка, ама като ходих да търся в моргата тия ми казаха че са повече модели и останах изумен. Някакви идеи?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу Б3

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 23 окт 2012 8:43


Като дължина едва ли има разлика в каренцата, все пак има място там където се събират в средата за ръзлични дължини, разликата е в шлиците, едри и ситни, ама с какви бройки шлици бяха :?


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу Б3

Мнениеот genov1 » Вто 23 окт 2012 9:02


Да имат някакъв болт в средата, изглежда от там се регулира дължината. Проблема дойде от там че като бях го свалял въпросното каре, уж за да го почистя го напръсках със спрей за ръжда и от тогава насам се разтропа, изглежда спрея е измил смаската в самото каре и чао ..
Та да знаете карето не се чисти по тоя начин :mrgreen:


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Смяна на вътр.накрайник и каре волан, или рейката долу Б3

Мнениеот genov1 » Пон 19 ное 2012 14:41


пинко написа:за карето на волана,не е карето а пластмасово лагерче от него идва голямо тропане и волана мърда на всякъде 9лв,

Ей тва чудо го смених вчера, с една дървена дръжка от метла го избих :mrgreen: , ама същия х*й, луфта пак си го има, 3-4 мм радиален луфт, изглежда тва новото е боклук ..


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу Б3

Мнениеот kaiser666 » Пон 02 юни 2014 17:02


В крайна сметка сменяват ли се вътрешните накрайници. Колата е б3 93та с хидравлика. Имаше голям луфт в лявото колело особено, смених външните накрайници, които бяха доста издрънчали. Сега е много по-добре завиването е доста по прецизно, но остана лек луфт в лявото колело, което не мисля че е голям проблем поне на този етап.


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 243
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу

Мнениеот ludmil » Чет 16 мар 2017 17:11


Здравейте!
И двата вътрешни накрайника са ми за смяна - със скъсани маншони са, не съм ги видял навреме и са заминали. Автомобила е Пасат комби 1990-та година 1.8 бензин.
Въобще не виждам как да бръкна там. Моля дайте идея как се сменя това чудо. На Кадета съм сменял - там е песен. Тук всичко е навряно така че да не можеш да бръкнеш от никъде. Не разбирам, отпред има място един човек да легне, а целият двигател изнесен назад и няма къде да бръкнеш.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 16 мар 2017 21:08


Откачваш носача и има място да се отвие с тръбен ключ накрайника


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу

Мнениеот genov1 » Вто 25 апр 2017 13:29


Да се свали целия носач ли?
За мен най-лесно е да се свали рейката, 2 скоби я държат, и 1 болт от към карето. Може и на място, ако се махнат скобите и мръдне нанякъде, не съм пробвал но може и да стане


pa4o_ivanov61
Мнения: 442
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Вто 25 апр 2017 16:36


нищо няма да сваляш. в носача има процеп и със гаечен 30 или 32 не помня го отвиваш .оригиналните имат повече страни за развиване , но новите са на двустен и е по трудно но става. сменил съм поне 10 по този начин.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 25 апр 2017 19:56


genov1 написа:Да се свали целия носач ли?
За мен най-лесно е да се свали рейката, 2 скоби я държат, и 1 болт от към карето. Може и на място, ако се махнат скобите и мръдне нанякъде, не съм пробвал но може и да стане

Нито е лесно да го отвиеш този болт към карето, нито е лесно да отвиеш болтовете на скобите, поради простата причина, че там дето минават през моста болтовете има едни втулки вътре, за да не се мачка моста като се стягат. Тия втулки с годините са спекли с ръжда върху болтовете и при онвиване болтовете се късат и за изваждане е меко казано трудно. С ключ 32 в процепа между носача и магарето ще стане, ама ако не е шестотен главата на вътрешния накрайник ще си прокълнеш младините, че не си отвил тия два болта да го дръпнеш носача в страни да си отвориш място


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу

Мнениеот genov1 » Сря 26 апр 2017 8:05


До сега не съм попадал на вътрешен накрайник на шестостен, всичките са били на двустен, а на място хода на ключа е много малко за да съвпадне точно. Освен това как ще свалиш маншона, а после да го нахлузиш още по-трудно. Ключа е 32. Тези болтове за скобите винаги са се развивали много лесно, същото важи и за този на карето, 2 ключа 13 и излиза от шлиците. Не знам, не съм майстор, може и да има някакъв чалъм на място, но за мен е най-лесно да се свали рейката.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2078
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу

Мнениеот vladtod® » Сря 26 апр 2017 12:17


Да ти го пратя по Еконт да си свършиш работата
Изображение


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 26 апр 2017 20:07


genov1 написа:До сега не съм попадал на вътрешен накрайник на шестостен, всичките са били на двустен, а на място хода на ключа е много малко за да съвпадне точно. Освен това как ще свалиш маншона, а после да го нахлузиш още по-трудно. Ключа е 32. Тези болтове за скобите винаги са се развивали много лесно, същото важи и за този на карето, 2 ключа 13 и излиза от шлиците. Не знам, не съм майстор, може и да има някакъв чалъм на място, но за мен е най-лесно да се свали рейката.


Няма да сваляш карето изобщо, просто отвиваш двата вътреши болта на носача и изтегляш навън леко за да си отвориш място. За маншона на накрайника има място да се бръкне доволно. Ще се вкараш в страшен филм със свалянето на рейката, но щом си решил не мога да ти чупя хатъра. За да свалиш цялата рейка ти трябва ключ 18 да отвиеш тръбите, болта на първото каре и трябва да отвиеш под волана карето, щото не излиза нагоре. Като добавим и спеклите болтове в моста на двете скоби....


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу

Мнениеот genov1 » Чет 27 апр 2017 8:39


Може и да си прав, не съм го правил със сваляне на носача, но следващия пък може така да пробвам :th_up



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikivel и 64 госта