Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу Б3
Намерих го маншона в една морга, напълно здрав, само че е от Голф 3-ка, малко по-къс е, предполагам че е от хидравлична рейка (на хидравличните оная пишка която тръгва към волана е по-дълга) но все пак стана ..
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу Б3
Някой знае ли за карето на волана колко модела има че моето май вече е за смяна. Аз си мисля че са два, едно за механична (по-дълго) и едно за хидравлична рейка, ама като ходих да търся в моргата тия ми казаха че са повече модели и останах изумен. Някакви идеи?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу Б3
Като дължина едва ли има разлика в каренцата, все пак има място там където се събират в средата за ръзлични дължини, разликата е в шлиците, едри и ситни, ама с какви бройки шлици бяха
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу Б3
Да имат някакъв болт в средата, изглежда от там се регулира дължината. Проблема дойде от там че като бях го свалял въпросното каре, уж за да го почистя го напръсках със спрей за ръжда и от тогава насам се разтропа, изглежда спрея е измил смаската в самото каре и чао ..
Та да знаете карето не се чисти по тоя начин
Та да знаете карето не се чисти по тоя начин
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Смяна на вътр.накрайник и каре волан, или рейката долу Б3
пинко написа:за карето на волана,не е карето а пластмасово лагерче от него идва голямо тропане и волана мърда на всякъде 9лв,
Ей тва чудо го смених вчера, с една дървена дръжка от метла го избих , ама същия х*й, луфта пак си го има, 3-4 мм радиален луфт, изглежда тва новото е боклук ..
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу Б3
В крайна сметка сменяват ли се вътрешните накрайници. Колата е б3 93та с хидравлика. Имаше голям луфт в лявото колело особено, смених външните накрайници, които бяха доста издрънчали. Сега е много по-добре завиването е доста по прецизно, но остана лек луфт в лявото колело, което не мисля че е голям проблем поне на този етап.
- ludmil
- Мнения: 243
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Здравейте!
И двата вътрешни накрайника са ми за смяна - със скъсани маншони са, не съм ги видял навреме и са заминали. Автомобила е Пасат комби 1990-та година 1.8 бензин.
Въобще не виждам как да бръкна там. Моля дайте идея как се сменя това чудо. На Кадета съм сменял - там е песен. Тук всичко е навряно така че да не можеш да бръкнеш от никъде. Не разбирам, отпред има място един човек да легне, а целият двигател изнесен назад и няма къде да бръкнеш.
И двата вътрешни накрайника са ми за смяна - със скъсани маншони са, не съм ги видял навреме и са заминали. Автомобила е Пасат комби 1990-та година 1.8 бензин.
Въобще не виждам как да бръкна там. Моля дайте идея как се сменя това чудо. На Кадета съм сменял - там е песен. Тук всичко е навряно така че да не можеш да бръкнеш от никъде. Не разбирам, отпред има място един човек да легне, а целият двигател изнесен назад и няма къде да бръкнеш.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Откачваш носача и има място да се отвие с тръбен ключ накрайника
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Да се свали целия носач ли?
За мен най-лесно е да се свали рейката, 2 скоби я държат, и 1 болт от към карето. Може и на място, ако се махнат скобите и мръдне нанякъде, не съм пробвал но може и да стане
За мен най-лесно е да се свали рейката, 2 скоби я държат, и 1 болт от към карето. Може и на място, ако се махнат скобите и мръдне нанякъде, не съм пробвал но може и да стане
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
нищо няма да сваляш. в носача има процеп и със гаечен 30 или 32 не помня го отвиваш .оригиналните имат повече страни за развиване , но новите са на двустен и е по трудно но става. сменил съм поне 10 по този начин.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
genov1 написа:Да се свали целия носач ли?
За мен най-лесно е да се свали рейката, 2 скоби я държат, и 1 болт от към карето. Може и на място, ако се махнат скобите и мръдне нанякъде, не съм пробвал но може и да стане
Нито е лесно да го отвиеш този болт към карето, нито е лесно да отвиеш болтовете на скобите, поради простата причина, че там дето минават през моста болтовете има едни втулки вътре, за да не се мачка моста като се стягат. Тия втулки с годините са спекли с ръжда върху болтовете и при онвиване болтовете се късат и за изваждане е меко казано трудно. С ключ 32 в процепа между носача и магарето ще стане, ама ако не е шестотен главата на вътрешния накрайник ще си прокълнеш младините, че не си отвил тия два болта да го дръпнеш носача в страни да си отвориш място
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
До сега не съм попадал на вътрешен накрайник на шестостен, всичките са били на двустен, а на място хода на ключа е много малко за да съвпадне точно. Освен това как ще свалиш маншона, а после да го нахлузиш още по-трудно. Ключа е 32. Тези болтове за скобите винаги са се развивали много лесно, същото важи и за този на карето, 2 ключа 13 и излиза от шлиците. Не знам, не съм майстор, може и да има някакъв чалъм на място, но за мен е най-лесно да се свали рейката.
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Да ти го пратя по Еконт да си свършиш работата
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
genov1 написа:До сега не съм попадал на вътрешен накрайник на шестостен, всичките са били на двустен, а на място хода на ключа е много малко за да съвпадне точно. Освен това как ще свалиш маншона, а после да го нахлузиш още по-трудно. Ключа е 32. Тези болтове за скобите винаги са се развивали много лесно, същото важи и за този на карето, 2 ключа 13 и излиза от шлиците. Не знам, не съм майстор, може и да има някакъв чалъм на място, но за мен е най-лесно да се свали рейката.
Няма да сваляш карето изобщо, просто отвиваш двата вътреши болта на носача и изтегляш навън леко за да си отвориш място. За маншона на накрайника има място да се бръкне доволно. Ще се вкараш в страшен филм със свалянето на рейката, но щом си решил не мога да ти чупя хатъра. За да свалиш цялата рейка ти трябва ключ 18 да отвиеш тръбите, болта на първото каре и трябва да отвиеш под волана карето, щото не излиза нагоре. Като добавим и спеклите болтове в моста на двете скоби....
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Може и да си прав, не съм го правил със сваляне на носача, но следващия пък може така да пробвам
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikivel и 64 госта