Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 13 авг 2012 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
Преди време бях прегледал темата и така си остана, защото грам нямам впечатление. До сутринта си беше същото, но днес около час обикалях София с такси и по-специално VW Caddy на метан. Шофьорът беше много словоохотлив и доста хвалеше колата. Аз не съм много авто-образован и не мога да ти кажа с точност какво каза, но ако искаш, метни се на някое такова такси и разпитай човека
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
kiromastera написа:Преди време бях прегледал темата и така си остана, защото грам нямам впечатление. До сутринта си беше същото, но днес около час обикалях София с такси и по-специално VW Caddy на метан. Шофьорът беше много словоохотлив и доста хвалеше колата. Аз не съм много авто-образован и не мога да ти кажа с точност какво каза, но ако искаш, метни се на някое такова такси и разпитай човека
Това не ми помага особено.
Говорил съм с доста такива шофьори, и знам, че ги хвалят, но двигателите в Caddy на метан и в Passat на метан са доста различни, затова питам специално за Пасата.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
Съвет, питай колко струва обслужването и смяната на изпарителя...Не вярвам да е директно впръскване, и ако системата е като при Кади-- сам си преценяй....
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 24 апр 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
Здравейте Господа:
както е традицията във всеки български форум, който и да попита за каквото и да е след 3-тият отговор наскачат многознайковци, дървени философи, офф-топици и какво ли не но само не и смислена информация за въпроса в началото на темата.
Аз съм собственик на Пасат Б7 на метан, DSG 7 купе. Днес прехвърлих 5000 км.
Понеже тук вече има доста подробна тема за Б7 ще се опитам да ви опиша нещата само свързани с метановата модификация. Ще ви помоля счетоводителите, който работят с тънките сметки, и който разбират от всичко да не ме ядосват и да отидат някъде в дъра-бъра раздела. За мен производителите на автомобили също знаят цените на горивата и си формулират цените така, че при нормално каране 20000 км/година и 5 години единствената разлика е дали ще дадеш парите на тях отначало или на вноски за гориво за живота на колата. (да в белите страни горе долу ги смятат 5 години/150000 км)
Причината да избера метан модификацията е че просто искам кола която да е екологична и економична. Дали някога ще си избие парите е спорна работа особено когато я купуваш от магазина. Но тъй като слизам от 3 литров бензинов двигател искам да ви кажа че когато отида да зареждам сега си свиркам и си пея а със старата кола имах всеки път лек инфаркт.
Колата няма абсолютно никаква външна разлика с останалите пасати с изключение на височината. Според техн. данни и видимо задницата и изглежда малко по вирната и като цяло е 1-2 см по висока. Аспух няма отзад а е горе долу по средата на купето м/у задните 2 и предната бутилка. Също така на таблото има 2 уреда за ниво на горивото - ляво за метан, дясно за бензин. Когато работи на метан свети малка зелена бутилка под иникатора за нивото на метана.
Буксата за зареждане е над това за бензина в същата капачка. Доколкото зам двигателят TSI 1.4 в EcoFuel модификациите имат малки изменения по отношение на бутала/сегменти и тн.
Бутилките са скрити под багажника (2 x 7,5 kg) и 3-тата се пада някъде под задната седалка. Бутилките са Faber Carbon Type 3
Ускорение: Когато реших да се спра на този модел знаех че ще е економична но се бях примирил че ще е спъната. Особенно като се има предвид че е тежичка и със двигател на жигула. Аз ходих да тествам този в София, но беше петък следобед, падна ми се досаден продавач който не ме остави "на саме" с колата, а и трябваше да карам в задръстванията, което не ми даде много условия да я усетя. Разбрахих я че не е спъната, което беше достатъчно за да я поръчам, но чак след като дойде моята се изненадах приятно. Двигателят е тих и доста пъргав. Турбините се включват точно когато трябва и в действителност от 0-100 се достига за под 10 сек. Което е всичко което ти е нужно за нормално градско каране. Ако я настъпиш добре до 40 км/ч върти гуми като гламава. При скорост от около 80 км ускорението до 120 е доста прилично и достатъчно за да изпревариш дори и по нагорнище. При скорости от 120 ускорението до 150 е добро, пъргаво не започва да се усеща малкият двигател. Максималната скорост от 210 км се достига при магистрални условия без особенни проблеми. Като цяло над 140-150 започва да ми липсва големият двигател, но болката на бензиностанцията не си заслужава.
Комбинацията със 7 степенна автоматична скоростна кутия според мен помага доста при тази модификация. Понеже всичко в тази кола е "изпелено" до последно факта че компютърът помага доста колата да се държи максимално добре е супер.
Не знам дали това важи за всички DSG кутии, това е първата която аз карам, но едно нещо което изисква малко нагласяне на стила на каране при Passat EcoFuel е старта от пълен стоп. Разликата в подаването на газта от много ниска мощ до въртене на гуми е доста малко. Първите няколко дена когато я взех бая вътрях гуми докато свикна. Това ще е проблем при мокро или снежно време със сигурност. След няколко месеца все още тук таме си изтървам крака на педала и гумите превъртяват.
Другият малък проблем който забелязвам, и не съм сигурен дали това е само при метанките, е че при леко подскачане или завъртане на "дупето" - не знам дали аз си въобразявам, дали е от тежестта на бутилките или от факта че след 7 години каране на quattro не съм привикнал колата да става по-стабилна колкото повече газ и се дава.
Така ... какво друго. До сега колата винаги ми палели директно на метан, с изключение на най-първият път когато я изкарах от дилъра, когато работи около минута преди да превключи. Също така след зареждане, или когато налягането в бутилките се промени с повече от 20% от последното запалване колата работи на бензин. До колкото знам през това време компютъра проверява какво е качеството на метана за да знае колко гориво да подава ( в германия има 2 вида метан, тук е само 100%).
Основното гориво е метан. Няма копче или друг начин да се кара на бензин освен ако метана не е свършил. Прехвърлянето от метан на бензин е абсолютно незабележимо дори когато се случи в момент на изпреварване. Няма абсолютно никаква загуба на мощ, припалване и тн. Ако не светва съобщението на МFI е напълно възможно да не го забележите. Същото важи и за прехода от бензин на метан.
Относно разхода. Първите 3000 км си пазих бележките за да видя колко гори. При каране 30/60 градско/извънградско при нормален стил на каране ( не спортно, но не и като пенсионер) ми даде 5,3 кг/100. При извънградско разхода е 4,5. Само при градско около 6-6,50 кг/100 км . При 140-150 каране на магистралата разхода е към 5,5. При спортно каране на магистрала м/у 150/180 твърдо гори 6.
Бутилките взимат през лятото около 19 кг, напоследък мога да заредя 20 кг почти навсякъде при празна бутилка. Само веднъж съм пълнил 21 кг. на станция където таксиджиите казаха че имат добро налягане. Когато я купих заредих бензиновият резервоар. 2 пъти съм карал по около 30-на км на бензин и е изхабило около 1/4 от резервоара. Разход на бензин само извънградско на магистрала 120/140 км е около 6/100.
Относно проблеми за който се знае. Аз лично не съм имал никакви, но германците се оплакват за колите произведени 2009/10 година от ръжда по бутилките, няколко случая на смяна на бутала и някой от неравни обороти на празен ход. Мисля, че тези проблеми вече са оправени от VW.
Като цяло съм много доволен от предобивката си и не съжелявам.
Това е от мен, надявам се да съм помогнал на колегите. Ако имаите въпроси питайте.
както е традицията във всеки български форум, който и да попита за каквото и да е след 3-тият отговор наскачат многознайковци, дървени философи, офф-топици и какво ли не но само не и смислена информация за въпроса в началото на темата.
Аз съм собственик на Пасат Б7 на метан, DSG 7 купе. Днес прехвърлих 5000 км.
Понеже тук вече има доста подробна тема за Б7 ще се опитам да ви опиша нещата само свързани с метановата модификация. Ще ви помоля счетоводителите, който работят с тънките сметки, и който разбират от всичко да не ме ядосват и да отидат някъде в дъра-бъра раздела. За мен производителите на автомобили също знаят цените на горивата и си формулират цените така, че при нормално каране 20000 км/година и 5 години единствената разлика е дали ще дадеш парите на тях отначало или на вноски за гориво за живота на колата. (да в белите страни горе долу ги смятат 5 години/150000 км)
Причината да избера метан модификацията е че просто искам кола която да е екологична и економична. Дали някога ще си избие парите е спорна работа особено когато я купуваш от магазина. Но тъй като слизам от 3 литров бензинов двигател искам да ви кажа че когато отида да зареждам сега си свиркам и си пея а със старата кола имах всеки път лек инфаркт.
Колата няма абсолютно никаква външна разлика с останалите пасати с изключение на височината. Според техн. данни и видимо задницата и изглежда малко по вирната и като цяло е 1-2 см по висока. Аспух няма отзад а е горе долу по средата на купето м/у задните 2 и предната бутилка. Също така на таблото има 2 уреда за ниво на горивото - ляво за метан, дясно за бензин. Когато работи на метан свети малка зелена бутилка под иникатора за нивото на метана.
Буксата за зареждане е над това за бензина в същата капачка. Доколкото зам двигателят TSI 1.4 в EcoFuel модификациите имат малки изменения по отношение на бутала/сегменти и тн.
Бутилките са скрити под багажника (2 x 7,5 kg) и 3-тата се пада някъде под задната седалка. Бутилките са Faber Carbon Type 3
Ускорение: Когато реших да се спра на този модел знаех че ще е економична но се бях примирил че ще е спъната. Особенно като се има предвид че е тежичка и със двигател на жигула. Аз ходих да тествам този в София, но беше петък следобед, падна ми се досаден продавач който не ме остави "на саме" с колата, а и трябваше да карам в задръстванията, което не ми даде много условия да я усетя. Разбрахих я че не е спъната, което беше достатъчно за да я поръчам, но чак след като дойде моята се изненадах приятно. Двигателят е тих и доста пъргав. Турбините се включват точно когато трябва и в действителност от 0-100 се достига за под 10 сек. Което е всичко което ти е нужно за нормално градско каране. Ако я настъпиш добре до 40 км/ч върти гуми като гламава. При скорост от около 80 км ускорението до 120 е доста прилично и достатъчно за да изпревариш дори и по нагорнище. При скорости от 120 ускорението до 150 е добро, пъргаво не започва да се усеща малкият двигател. Максималната скорост от 210 км се достига при магистрални условия без особенни проблеми. Като цяло над 140-150 започва да ми липсва големият двигател, но болката на бензиностанцията не си заслужава.
Комбинацията със 7 степенна автоматична скоростна кутия според мен помага доста при тази модификация. Понеже всичко в тази кола е "изпелено" до последно факта че компютърът помага доста колата да се държи максимално добре е супер.
Не знам дали това важи за всички DSG кутии, това е първата която аз карам, но едно нещо което изисква малко нагласяне на стила на каране при Passat EcoFuel е старта от пълен стоп. Разликата в подаването на газта от много ниска мощ до въртене на гуми е доста малко. Първите няколко дена когато я взех бая вътрях гуми докато свикна. Това ще е проблем при мокро или снежно време със сигурност. След няколко месеца все още тук таме си изтървам крака на педала и гумите превъртяват.
Другият малък проблем който забелязвам, и не съм сигурен дали това е само при метанките, е че при леко подскачане или завъртане на "дупето" - не знам дали аз си въобразявам, дали е от тежестта на бутилките или от факта че след 7 години каране на quattro не съм привикнал колата да става по-стабилна колкото повече газ и се дава.
Така ... какво друго. До сега колата винаги ми палели директно на метан, с изключение на най-първият път когато я изкарах от дилъра, когато работи около минута преди да превключи. Също така след зареждане, или когато налягането в бутилките се промени с повече от 20% от последното запалване колата работи на бензин. До колкото знам през това време компютъра проверява какво е качеството на метана за да знае колко гориво да подава ( в германия има 2 вида метан, тук е само 100%).
Основното гориво е метан. Няма копче или друг начин да се кара на бензин освен ако метана не е свършил. Прехвърлянето от метан на бензин е абсолютно незабележимо дори когато се случи в момент на изпреварване. Няма абсолютно никаква загуба на мощ, припалване и тн. Ако не светва съобщението на МFI е напълно възможно да не го забележите. Същото важи и за прехода от бензин на метан.
Относно разхода. Първите 3000 км си пазих бележките за да видя колко гори. При каране 30/60 градско/извънградско при нормален стил на каране ( не спортно, но не и като пенсионер) ми даде 5,3 кг/100. При извънградско разхода е 4,5. Само при градско около 6-6,50 кг/100 км . При 140-150 каране на магистралата разхода е към 5,5. При спортно каране на магистрала м/у 150/180 твърдо гори 6.
Бутилките взимат през лятото около 19 кг, напоследък мога да заредя 20 кг почти навсякъде при празна бутилка. Само веднъж съм пълнил 21 кг. на станция където таксиджиите казаха че имат добро налягане. Когато я купих заредих бензиновият резервоар. 2 пъти съм карал по около 30-на км на бензин и е изхабило около 1/4 от резервоара. Разход на бензин само извънградско на магистрала 120/140 км е около 6/100.
Относно проблеми за който се знае. Аз лично не съм имал никакви, но германците се оплакват за колите произведени 2009/10 година от ръжда по бутилките, няколко случая на смяна на бутала и някой от неравни обороти на празен ход. Мисля, че тези проблеми вече са оправени от VW.
Като цяло съм много доволен от предобивката си и не съжелявам.
Това е от мен, надявам се да съм помогнал на колегите. Ако имаите въпроси питайте.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
как е реализирано впръскването на метана, въпроса е малко по-технически, незнам дали си се интересувал?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
Пешка,метана е газ и не се впръсква.
Така като гледам ти гори около 10 лв. на 100 км., което категорично значи,че ще се изплати,ама мен ме учудва,че и Нивата ми гори толкова... (при мен метана е 1.88 лв) зависи ти на колко зареждаш.
Така като гледам ти гори около 10 лв. на 100 км., което категорично значи,че ще се изплати,ама мен ме учудва,че и Нивата ми гори толкова... (при мен метана е 1.88 лв) зависи ти на колко зареждаш.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 24 апр 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
pe6kata написа:как е реализирано впръскването на метана, въпроса е малко по-технически, незнам дали си се интересувал?
пешка аз не съм техничар но ето ти материалите за обучение на техниците в VW. Това е за Touran и Caddi но предполагам че разликите са минимални.
на англииски са но има доста картинки вкл как се подава горивото.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_373_d1.pdf първа част
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_373_d2.pdf втора част
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf Дизайн и функционалност на 1.4 TSI
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
най-нормален метанов инжекцион с някои глезотии
при положение, че това всичко се прави в завода на конвеир, 10хил лв над нормалния модел са много
много интересни материали си качил, за мен лично е интересно как се развиват моторите във времето, акви решения се ползват.
общо взето това изчерпва и темата откъм техническата и част.
изпълнението на този мотор е досъщ като на първия вр6 мотор - междинен вал за маслената помпа- две вериги: колянов вал- междинен вал и междинен вал- разпределителни валове
за надеждността на мотора от това което чета- компресора е досъщ като на мерцедес компресор от средата на 90-те години. Много е прост и надежден- никакви ядове
турбото си е турбо... в режимите в които работи и компресора и турбото, има пик на 1.5 бара буст, само турбото после държи на 1бар, налягане, доста ниско в сравнение с един дизелов автомобил от същото поколение. Всеки може да си направи извод дали и колко ще изкара.
Четох и за атмосферния мотор 2.0 Долнището като параметри е като на 2е и разновидностите му. Метановата версия е сгъстена на 13.5:1 и въпреки това макс. торк е едва 160 нютона. Дали фабрично или после слаган, метана просто редуцира мощността, няма как.
Нещо подобно съм направил, да подготвя за метан само че 1.8 8вмотор, явно съм уцелил верния път
мерси за готините линкове
при положение, че това всичко се прави в завода на конвеир, 10хил лв над нормалния модел са много
много интересни материали си качил, за мен лично е интересно как се развиват моторите във времето, акви решения се ползват.
общо взето това изчерпва и темата откъм техническата и част.
изпълнението на този мотор е досъщ като на първия вр6 мотор - междинен вал за маслената помпа- две вериги: колянов вал- междинен вал и междинен вал- разпределителни валове
за надеждността на мотора от това което чета- компресора е досъщ като на мерцедес компресор от средата на 90-те години. Много е прост и надежден- никакви ядове
турбото си е турбо... в режимите в които работи и компресора и турбото, има пик на 1.5 бара буст, само турбото после държи на 1бар, налягане, доста ниско в сравнение с един дизелов автомобил от същото поколение. Всеки може да си направи извод дали и колко ще изкара.
Четох и за атмосферния мотор 2.0 Долнището като параметри е като на 2е и разновидностите му. Метановата версия е сгъстена на 13.5:1 и въпреки това макс. торк е едва 160 нютона. Дали фабрично или после слаган, метана просто редуцира мощността, няма как.
Нещо подобно съм направил, да подготвя за метан само че 1.8 8вмотор, явно съм уцелил верния път
мерси за готините линкове
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 24 апр 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
Всъщност е възможно тези линкове (за еcofuel) да не са 100% верни за 1.4 TSI защото Кадито е с друг двигател.
А и линка за TSI е малко старичък. При пасата max togrgue e 220 Nm
maximum power output 150.1 PS (148 bhp) (110.4 kW) at 5500 rpm
maximum torque 220 Nm (162 ft·lb) (22.4 kgm) at 1500-4500 rpm
compression ratio 10:1
ето разликите му стандарт и метан TSI двигател
http://en.volkswagen.com/en/innovation-and-technology/technical-glossary/tsi_ecofuel.html
A smaller turbocharger is used in conjunction with the compressor.
The intake manifold is provided with additional gas injector nozzles.
The catalytic converter is modified.
The engine management system is completely revised to operate on natural gas and petrol.
А и линка за TSI е малко старичък. При пасата max togrgue e 220 Nm
maximum power output 150.1 PS (148 bhp) (110.4 kW) at 5500 rpm
maximum torque 220 Nm (162 ft·lb) (22.4 kgm) at 1500-4500 rpm
compression ratio 10:1
ето разликите му стандарт и метан TSI двигател
http://en.volkswagen.com/en/innovation-and-technology/technical-glossary/tsi_ecofuel.html
A smaller turbocharger is used in conjunction with the compressor.
The intake manifold is provided with additional gas injector nozzles.
The catalytic converter is modified.
The engine management system is completely revised to operate on natural gas and petrol.
- denis the hotstepper
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 15 юли 2011 14:03
- Автомобил: vw golf 6 Variant
- Двигател: 2.0 140 Hp 2010
- Местоположение: софия
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
Аз съм фен на газовите уредби. Вече много таксиджии са и на фабрични метанови, както спомена колега по-нагоре. Съвсем скоро ще минат 200-300 хиляди и ще можем да черпим много информация от тях! За мен именно те са идеалния пример, който може да отговори на въпросите в темата, защото аз лично нямам пълно доверие на цифрите и данните из нета. Когато говоря обаче с български таксиджии мога да получа истинска информация. За повече цифри и детайли може да се обърнете пък към сервизите и майсторите, които им или ще им поддържат метановите фолксвагени на 200 и нагоре хиляди киометра.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 29 дек 2017 10:40
- Автомобил: Volkswagen Passat B7 Ecofuel
- Двигател: 2013
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
Отдавна не е писано по темата, та да я освежа малко
Краят на декември 2017 г. купих Пасат B7 2013 г. с фабричен метан. До момента съм навъртял 8к километра - 6к магистрали и извънградско и 2к градско смесено. По магистралите при 130км/ч дава около 5.5 кг./100, при 140 - 160 около 6-6.5 кг./100. Градското (леко смесено)в зависимост колко я настъпвам между 4.8-5.8 кг./100.
При зареждане още се радвам като чуя 22-23лв. Досега карах дизел с 80л. резервоар и сипвах от скъпата нафта - разбирайте около 170лв.
Единствено не мога да свикна с това как да подавам газ без да въртя гуми при тръгване. Първоначално мислих, че гумите не са ок, но се оказа че не е само от тях. Във всички други отнешения колата е много приятна за каране и бих я препоръчал с две ръце.
Краят на декември 2017 г. купих Пасат B7 2013 г. с фабричен метан. До момента съм навъртял 8к километра - 6к магистрали и извънградско и 2к градско смесено. По магистралите при 130км/ч дава около 5.5 кг./100, при 140 - 160 около 6-6.5 кг./100. Градското (леко смесено)в зависимост колко я настъпвам между 4.8-5.8 кг./100.
При зареждане още се радвам като чуя 22-23лв. Досега карах дизел с 80л. резервоар и сипвах от скъпата нафта - разбирайте около 170лв.
Единствено не мога да свикна с това как да подавам газ без да въртя гуми при тръгване. Първоначално мислих, че гумите не са ок, но се оказа че не е само от тях. Във всички други отнешения колата е много приятна за каране и бих я препоръчал с две ръце.
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
на мен ми беше в шортлистата тоя пасат, ама от толкова четене на форуми ме достраша :) евала, да му се радваш дълго време, яко го караш като гледам.
- makrelov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 20 мар 2017 8:50
- Автомобил: Passat B8 2-0 BiTDI 4Motion 176kW
- Двигател: CUAA 2020
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
Здравейте,
И аз да драсна няколко впечатления. Март 2017 си закупих Passat Variant В7, 2011 г. DSG, CNG. До момента съм му навъртял 25 000 км. Мога само да кажа, че това е страхотен автомобил за шофиране - комфортен, динамичен, икономичен, ЕКОЛОГИЧЕН. Освен редовните консумативи за смяна и една ламбда сонда нищо друго не е пипано по колата.
Според SPRITMONITOR, където въвеждам всяко зареждане, средната консумация на метан ми е 6,79 лв. / 100 км. ( при нас метана сега е 1,30 лв., доскоро беше 1,36 лв. / кг. ) или 5,17 кг. / 100 км. - какво повече да иска човек. На бензин нямам и 350 км. минати за цялото това време.
Определено бих препоръчал тази кола на всеки, който търси голяма кола, с екстри и икономично предвижване. И по това, което съм изчел по форумите - да е след 2010-а година. Просто са изчистени някои "детски" болести от предните поколения по автоматика и регулатора за високо налягане на метана.
Колкото до потеглянето и проблема, който имa flameff - аз отдавна свикнах и си потеглям напълно нормално.
Та това е от мен. Радвайте се на страхотните си коли и пълна газ.
И аз да драсна няколко впечатления. Март 2017 си закупих Passat Variant В7, 2011 г. DSG, CNG. До момента съм му навъртял 25 000 км. Мога само да кажа, че това е страхотен автомобил за шофиране - комфортен, динамичен, икономичен, ЕКОЛОГИЧЕН. Освен редовните консумативи за смяна и една ламбда сонда нищо друго не е пипано по колата.
Според SPRITMONITOR, където въвеждам всяко зареждане, средната консумация на метан ми е 6,79 лв. / 100 км. ( при нас метана сега е 1,30 лв., доскоро беше 1,36 лв. / кг. ) или 5,17 кг. / 100 км. - какво повече да иска човек. На бензин нямам и 350 км. минати за цялото това време.
Определено бих препоръчал тази кола на всеки, който търси голяма кола, с екстри и икономично предвижване. И по това, което съм изчел по форумите - да е след 2010-а година. Просто са изчистени някои "детски" болести от предните поколения по автоматика и регулатора за високо налягане на метана.
Колкото до потеглянето и проблема, който имa flameff - аз отдавна свикнах и си потеглям напълно нормално.
Та това е от мен. Радвайте се на страхотните си коли и пълна газ.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 29 дек 2017 10:40
- Автомобил: Volkswagen Passat B7 Ecofuel
- Двигател: 2013
Re: Passat B7 EcoFuel на метан, впечатления?
Пасата го взех точно, защото минавам доста километри месечно и математиката показа, че инвестицията си заслужава. Колата се държи прилично на пътя и има изненадващо добра динамика за килограмите си и предвид това, че е на метан. Честно казано се чудя защо колите с фабричен метан не са много популярни сред шофьорите.
Моята статистика показва разход от 5.4 кг./100 км.
Моята статистика показва разход от 5.4 кг./100 км.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 70 госта