Passat 2.0 2E - Акумулатор - колко Ah?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
tanio76
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Passat 2.0 2E - Акумулатор - колко Ah?

Мнениеот tanio76 » Пон 29 яну 2007 17:47


Здравейте,днес се оказа,че акумулатора е заминал,та въпроса ми е какъв трябва да взема като ампераж,защото на този не пише абсолютно нищо.Двигателя е 2Е
Благодаря ви




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 29 яну 2007 17:55


Те в магазина ще ти кажат .Аз лично само Монбат си взимам.
Абе що ме ползваш търсачка?


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Пон 29 яну 2007 18:23


Предполагам си за 63 Ah, но не съм сигурен, ако ти се дават повечко пари си купи Varta Silver. Ако някой ти каже, че няма такава Варта, ела да ти отворя предния капак да видиш.

Късмет!


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10401
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 29 яну 2007 20:00


вартата и боша се правят в един завод, така че може да си вземеш и бош силвър.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 29 яну 2007 20:35


Според АутоДата - 54 А/ч.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3926
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пон 29 яну 2007 21:34


а на практика: 65


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 29 яну 2007 22:01


Я си вземи по добре по силен да не стане като при мене да си с 2 акум. щото взех 55ah и се оказа че е слаб най вече за темп. под 0лата.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 30 яну 2007 0:05


При мен алтернатора е 65 А.Колата дойде от Германия с акумулатор 45 Ah. ( толкова е и по каталог ).Погледни първо колко ампера ти е алтернатора и прецени какъв акумулатор.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 30 яну 2007 0:10


bobcho написа:При мен алтернатора е 65 А.Колата дойде от Германия с акумулатор 45 Ah. ( толкова е и по каталог ).Погледни първо колко ампера ти е алтернатора и прецени какъв акумулатор.

Най-правилния вариант е това, защото по силен акумулатор и по слаб алтернатор води до недозареждане и ефекта е пак скапване на акумулатора. А и можа да потърсиш, мисля има доста теми по въпроса. Успех :да:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 30 яну 2007 10:06


bobcho написа:При мен алтернатора е 65 А.Колата дойде от Германия с акумулатор 45 Ah. ( толкова е и по каталог ).Погледни първо колко ампера ти е алтернатора и прецени какъв акумулатор.
    bobcho е прав че като идват от вънка са с 45ah 480a пусков ток. Аз сложих 55ah 420a и под нулата неще да върти. От 2мес. съм с Varta 70ah 760a и досега никакви ядове, а разбери какво става. :shock


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 30 яну 2007 10:40


Нема ли някой каталожни данни-моят е някакъв огромен без надписи, ама съм и с климатроник???


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 30 яну 2007 10:45


k22 написа:Нема ли някой каталожни данни-моят е някакъв огромен без надписи, ама съм и с климатроник???
    dr_kanev да ти даде ако може руския сайт там има от пиле мляко.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

... акумулатор

Мнениеот Dpop » Вто 30 яну 2007 11:07


Здравей колега tanio76.
Аз съм с "Banner" 55 A/h, който взех от "Мотоексперт" за ок 70 лв. преди почти година и не съм имал проблеми със стартирането. Имам добри впечатления от тази марка акумулатори със стария си автомобил, на който такъв изкара ок 6 г., а беше каран и преди това със сигурност 1.5 г. За сравнение, българси акум. "Искра" 60 A/h ми издържа едва 4 г. на пасата. Ще допълня само, че за това дали ще ти остане недозареден акумулатора има значение какво разстояние изминаваш, колко А подава алтернатора, колко консуматора са включени и каква е външната температура(зимно време се разрежда по-бързо).
:да:

Последна промяна от Dpop на Вто 30 яну 2007 11:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 30 яну 2007 11:14


teodor6769 написа: ... dr_kanev ...[/list]

Кой е па тоя ?
Оттук си избери - има доста.

Нема ли някой каталожни данни-моят е някакъв огромен без надписи, ама съм и с климатроник???

Не мисля, че климатроника има някакво значение. Както казаха и преди мен, виж генератора с каква мощност е (обикновено пише тока - в Ампери), и съобразявай с него. Новите акумулатори са правени по други технологии, и в същия обем се събират повече амперчасове (т.е. капацитет на акумулатора) и пусков ток (стотици ампери - внимание - има няколко стандарта за измерването им !). С 2 думи - ако имаш повечко място, може да събереш непосилен за генератора си акумулатор, и при често движение из града, на кратки разстояния акумулатора ще си стане системно недозареден (освен ако не си като мен след всяко каране да слагаш по малко ток - ама не всички имат моите условия), и в скоро време ще се наложи пак да го сменяш, и да споменаваш майката ...
По-добре си вземи акумулатор с по-малък капацитет, но с усилен пусков ток (пак такива пари идва някъде - като нормален с по-голям капацитет).
Ако трябва още помощ, съм насреща.
Успех !

П.П. Подкрепям напълно последната част от мнението на колегата dpp !

П.П.П. За колегата k22, а и други с Б4 - една и втора електронни книги. Първото е zip файл.


Потребителски аватар
Huizel
Мнения: 800
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Huizel » Вто 30 яну 2007 12:53


Е как ги навирате тея 55,63 Ah , :oops: аз толкова зор видех докато сложа 45Аh,че мислех да почна да разглабям около мястото.Просто мястото не ми позволява да сложа по голям от 45Ah.Ама па немам ядове с него :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта