fed написа:Колега виждам че си наясно с цялата техническа част, с което отпада вероятноста проблема да е при теб пък и виждам че си направил всичко необходимо. За мене лично е мн странно поведението на батерията, за няколко дни губи заряд, т.е. драстично повишен саморазряд.
Аз лично не бих се изказал толкова крайно за марката банер, все пак са Австрийски и мн хора са доволни.
Някакви тренировъчни цикли разряд/заряд въртяхте ли ?
И аз
имах добри впечатления от такъв акумулатор,
но произведен ок 1990 г. Той живя 10 г. Вече имам съмнения в тази марка и се чуствам длъжен да предупредя колегите, за да знаят на какво може да попаднат и да не дават грешни пари. Хората от магазина, а и самия вносител бяха любезни, но с една дума: ангажимент след гаранцията-Франция, Божа работа колко ще ти върши работа след нея.
А този, който ме предаде толкова рано му направих процедурата заряд, на следващия ден разряд до 11.3 В и съответно заряд(това става след като вече бях карал почти 500 км.).
Предполагам в акумулаторната лаборатория на ТУ, където го носих(преди ок 2 седмици) му е било проведено подобно лечение.
Аз смятам, че е по-вероятно някой да не си е свършил работата когато го е зареждал и съм го купил с не 1/28 или 1/29 гъстота на електролита, а да речем 1/26 или 1/27, другото е да е бил престоял зареден достатъчно дълго време без да е поддържан(ясно как) в склада.