Passat 2.0 2E - Акумулатор - колко Ah?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 30 яну 2007 13:11


Huizel написа:Е как ги навирате тея 55,63 Ah , :oops: аз толкова зор видех докато сложа 45Аh,че мислех да почна да разглабям около мястото.Просто мястото не ми позволява да сложа по голям от 45Ah.Ама па немам ядове с него :wink:

    Еми незнам при тебе как е, при мен 70ah влезе идеално жалко че немога да слагам снимки.




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 30 яну 2007 13:38


Huizel написа:Е как ги навирате тея 55,63 Ah , :oops: аз толкова зор видех докато сложа 45Аh,че мислех да почна да разглабям около мястото.Просто мястото не ми позволява да сложа по голям от 45Ah.Ама па немам ядове с него :wink:


Некакъв 100 амперчаса ми попадна корейски и немам идея каква марка, ама го нахаках, че има место и за още един, нали са за без пари.

П.С. Една гума съм му сложил отгоре да не опре случайно в капака и да стане инфекция.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 30 яну 2007 14:13


gr_kanev написа:
teodor6769 написа: ... dr_kanev Не мисля, че климатроника има някакво значение. Както казаха и преди мен, виж генератора с каква мощност е (По-добре си вземи акумулатор с по-малък капацитет, но с усилен пусков ток (пак такива пари идва някъде - като нормален с по-голям капацитет).
.

Е, ами докторе :wink: не съм съгласен с теб.Не е без значение постоянно въртящия компресор на климата!
Италианеца ми е сложил акумулатор с размери 27/17/17см. и генератора ми много добре го задоволява :lol: За това попитах за предписаните от производителя данни, не за предпочитана марка.От 10 години нямам проблеми с българските аку-та!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 30 яну 2007 14:37


k22 написа:Е, ами докторе :wink: не съм съгласен с теб.Не е без значение постоянно въртящия компресор на климата!
Италианеца ми е сложил акумулатор с размери 27/17/17см. и генератора ми много добре го задоволява :lol: За това попитах за предписаните от производителя данни, не за предпочитана марка.От 10 години нямам проблеми с българските аку-та!

Искаш да кажеш, че компресора ти се задвижва електрически, а не механически ? И го ползваш основно когато не работи двигателя ли ?
Да видя някъде да препоръчвам марка, или да не посочвам данни ? :wink:
Размерите определят капацитета, ама не дотолкова - това имах предвид. Най-добре измери какъв е текущия акумулатор, виж за още колко има възможност (място), като не забравяш и безопасността, и слагай колкото искаш голям (като обем, капацитет и пусков ток) акумулатор. Само не се оливай - не важи винаги "колкото повече, толкова по-добре".
Успех !


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 30 яну 2007 14:54


Независимо че консумира механична енергия сигурно се отразява и на комсумацията на ток може би?
Никой ли няма книжка дето пише за Пасат с двигател 1,8 - акумулатор с такива параметри??


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Вто 30 яну 2007 14:55


И моята дойде с 45 Аh акумулатор, който по стечение на обстоятелствата сдаде багажа. Интересното е, че акумулатора ми е с кожух черен плътен - явно за топлоизолация. Та на мястото определино за акумулатора и според размера на кожуха идеално пасват 55/62 Аh акумулатори, които между другото са с еднакъв размер, тези на 45 са по-малки а тези на 72 и на горе са по-големи.
Така, че в предвид еднаквия размер на 55Аh и 62Аh аз си взех втория. Казаха ми , че при наличие на ел.стъкла, централно заключване, аларма, музика и прочие екстри е по-добре да е 62Аh.
А колкото до дозареждането - при предимно градско каране и 45Аh да е няма да успееш да го дозареждаш, т.е. при всички положения е добре, особено зимата да го включваш един път месечно на устройство за дозаряд. Последните вече се продават на доста места и не са скъпи.


Потребителски аватар
tanio76
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tanio76 » Сря 31 яну 2007 17:05


Здравейте,днес взех някакъв акумулатор "Шнайдер" 62Ампера,480 стартов ток и всичко е ОК.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какъв акумулатор?

Мнениеот Dpop » Пон 02 фев 2009 10:12


Ще събудя темата защото искам да ви предупредя за акумулаторите Banner, продавани от Мотоексперт на бул. "Черни връх" 179. По-горе в темата бях писал, че съм доволен от тази марка, но вече явно не са това което бяха. Закупеният от там акумулатор 55 Ач./420 А не можа да изкара повече от 2 г. и 9 месеца(гаранцията е 2 г., защо ли...) и един хубав ден през декември отказа да запали. Казах си явно е от влагата, беше валял проливен дъжд, а и мястото е по-усойно и не бях палил 5 дена. Да ама не, след това пътувах до Варна и обратно, а след още два дена(запали) завъртях още ок 150 км. и 3 дена след това пак не пожела да запали. Хубаво, че имам добри колеги от форума, та един ми даде добри кабели(моите са нови, но нещо ...), а друг дойде и ми хвърли ток. Ходих и в акумулаторната лаборатория в ТУ при д-р Ст. Гишин, замери и гъстотата на електролита беше паднала, но равномерно на всички клетки, каза че няма укъсила клетка, зареди го човека. Той изрази мнение, че е било редно да ми препоръчат и монтират в магазина по-мощен акумулатор - 60-тина Ач(нима трябва да си поставям акум като за дизелов автомобил, помислих си), а аз много добре си спомням, че от Германия автомобила дойде с 44 Ач Бош и си го карах още почти 3 год. Е след лабораторния заряд карах една седмица, но имах и междинно каране(не само в почивните дни), а на следващата изкара 4 дена(в покой) и пак отказ да запали.
Не съм оставял повече от 6 дена без да карам автомобила и обикновенно изминавам поне 30-40 км. и повече. Средно на 2 мес. имам по един по-голям преход, така че акумулатора успява да се зареди максимално. Проверявал съм нивото на електролита и съм долял, когато беше необходимо, след което карах ок 500 км.(просто си пътувах)т.е. спазил съм условието да се зареди след тази процедура. Автомобила ми е доста добре поддържан, стартера и алтернатора(дори си спомням, че беше преди да си купя този акумулатор) са ми отремонтирани, нямам отечка(измерена е 20 Ма), алтернатора зарежда с 14,1 - 14,2 В., двигателя ми е в добро състояние-запалва лесно.
Парадокса е, че преди това български акум. на Искра ми изкара повече от 4 години.

Имайте това предвид, в случай че решите да купувате такава марка от това място. Просто, явно вече не са с това качество, с което бяха...


Потребителски аватар
fed
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 30 юни 2008 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какъв акумулатор?

Мнениеот fed » Пон 02 фев 2009 11:52


Колега виждам че си наясно с цялата техническа част, с което отпада вероятноста проблема да е при теб пък и виждам че си направил всичко необходимо. За мене лично е мн странно поведението на батерията, за няколко дни губи заряд, т.е. драстично повишен саморазряд.

Аз лично не бих се изказал толкова крайно за марката банер, все пак са Австрийски и мн хора са доволни.

Някакви тренировъчни цикли разряд/заряд въртяхте ли ?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какъв акумулатор?

Мнениеот Dpop » Пон 02 фев 2009 13:55


fed написа:Колега виждам че си наясно с цялата техническа част, с което отпада вероятноста проблема да е при теб пък и виждам че си направил всичко необходимо. За мене лично е мн странно поведението на батерията, за няколко дни губи заряд, т.е. драстично повишен саморазряд.

Аз лично не бих се изказал толкова крайно за марката банер, все пак са Австрийски и мн хора са доволни
.

Някакви тренировъчни цикли разряд/заряд въртяхте ли ?


:) И аз имах добри впечатления от такъв акумулатор, но произведен ок 1990 г. :idea: Той живя 10 г. Вече имам съмнения в тази марка и се чуствам длъжен да предупредя колегите, за да знаят на какво може да попаднат и да не дават грешни пари. Хората от магазина, а и самия вносител бяха любезни, но с една дума: ангажимент след гаранцията-Франция, Божа работа колко ще ти върши работа след нея.

А този, който ме предаде толкова рано му направих процедурата заряд, на следващия ден разряд до 11.3 В и съответно заряд(това става след като вече бях карал почти 500 км.).
Предполагам в акумулаторната лаборатория на ТУ, където го носих(преди ок 2 седмици) му е било проведено подобно лечение.

Аз смятам, че е по-вероятно някой да не си е свършил работата когато го е зареждал и съм го купил с не 1/28 или 1/29 гъстота на електролита, а да речем 1/26 или 1/27, другото е да е бил престоял зареден достатъчно дълго време без да е поддържан(ясно как) в склада.


Потребителски аватар
AYSI
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 26 авг 2008 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Re: Какъв акумулатор?

Мнениеот AYSI » Вто 03 фев 2009 20:58


И аз купувах 09.2008 акумулатор и си взех MONBAT Maintenance Free http://www.monbat.com/articles.php?ArticleGroupID=10 със 30% по-голям стартов ток 75АH/720A(пусков ток) за сега сам доволен цена 126лв.


Потребителски аватар
ADJ
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 02 окт 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Какъв акумулатор?

Мнениеот ADJ » Сря 04 фев 2009 17:34


Ще взема да драсна и аз няколко реда.Продал съм стотици акумулатори от тази марка имал съм и рекламаций. Проблемните акумулатори се тестват в лаболаторията на д-р Стоян Гишин,от него получавам протокол в които пише цитирам:Изпитанията на акумулатора с програмируем токоизточник с компютърен контрол и управление показаха следните резултати.
1-во. Номинално електрическо напрежение-12,58V
2-късо съединение -НЕ
3-то-прекъсната връска - НЕ
4-то-минимално напрежение при разряд C220А-10,09V- Примерно
В заключение искам да кажа ,че Банер е акумулатор за първонаЧално вграждане на BMW,AUDI,MAN и някои модели на така обичания от нас VW.

Последна промяна от dobrin на Чет 05 фев 2009 22:19, променено общо 1 път.
Причина: Спазвайте приличен тон!


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Какъв акумулатор?

Мнениеот passenger » Чет 05 фев 2009 9:36


Все си мисля че тук трябваше да разберем какъв акумулатор като амепраж, а не като марка ни трябва ...
Едва ли ще сгреша като кажа че за всяка марка ще има доволни и недоволни.


Потребителски аватар
ADJ
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 02 окт 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Какъв акумулатор?

Мнениеот ADJ » Чет 05 фев 2009 12:28


Прав си колега,съжалявам ,че оклепах темата на колегата.В текдока за мотор 2E дават три ампеража 45A,60A и 63A.Лично моето мнение ,че един 62A е перфектен избор,а относно марката каквото сърце го влече и колко парички е приготвил


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Какъв акумулатор?

Мнениеот I4o_naskov » Чет 05 фев 2009 13:55


имам б4 1.8 90 коня. Моя е 74Ан и смятам 4е ако сложиш по голям е по добре пове4е време ще те изкара :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта