Видях че темата с алтернатора е заключена и откривам нова (касаеща моя проблем)
Passat 91 (RP) 1.8 Mi
Сменен акумулатор (BOSH SILVER), сменен реле-регулатор, и лагери на алтернатора.
Проблема:
Палене нормално.
Минаване на 100-200м на фарове.
Спиране за 2-3мин като фаровете остават включени
Ново палене нормално и ...
лампата за зареждане светва
Леко подаване на газ и вси4ко е ОК
Не знам какав е проблема ?
лампата на алтернатора не гасне веднага след запалване.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Passat_vr6
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 17 фев 2005 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
доколкото знам е нещо свързано с възбуждането на алтернатора. подмагнитването нещо блаблабла ми обясняваха веднъж ама така и не ми стана ясно.
май ства въпрос за праг на транзистора (релето) на зареждането който трябва да се превиши за да угасне лампата а понякога е нужно да се покачат малко оборотите за да стане това и после е стабилен.
аз поне така си го обяснявам...
важното е че някои го правят-някои не. но генерално се счита за нормално при нашите каляски.
не се коркайте-карайте си колите!
май ства въпрос за праг на транзистора (релето) на зареждането който трябва да се превиши за да угасне лампата а понякога е нужно да се покачат малко оборотите за да стане това и после е стабилен.
аз поне така си го обяснявам...
важното е че някои го правят-някои не. но генерално се счита за нормално при нашите каляски.
не се коркайте-карайте си колите!
Благодаря ви за отговорите. Надявам се да е нормално.
Може би има някакво обяснение като се гледа ел. схемата .
+12 ---------------+-------------------------+---| R |------+------|>\---------- D+
| | |
| +--| R |------+
| |
+-------|<|------------------| R |------+
||
През резистор и диод се подава +12 от аку на D+ на алтернатора. алтернатора е със самовъзбуждане и този + би трябвало да му помогне да заработи. При остаряването на метала на котвата може би тя си променя магнитните характеристики което води до това че при определени температури (основно ниски) и напрежение на аку и при ниски обороти началният ток не е достатачен да предизвика "запалване" на алтернатора. При лекото повишаване на оборотите се достига именно прага на запалване и отам нататак сработва електронния реле регулатор които поддържа процеса.
В документацията на руски за Пасат пише че оборотите на подаване на ток за зарейдане за 1100 (по високи от празния ход)
Дано да е така
Може би има някакво обяснение като се гледа ел. схемата .
+12 ---------------+-------------------------+---| R |------+------|>\---------- D+
| | |
| +--| R |------+
| |
+-------|<|------------------| R |------+
||
През резистор и диод се подава +12 от аку на D+ на алтернатора. алтернатора е със самовъзбуждане и този + би трябвало да му помогне да заработи. При остаряването на метала на котвата може би тя си променя магнитните характеристики което води до това че при определени температури (основно ниски) и напрежение на аку и при ниски обороти началният ток не е достатачен да предизвика "запалване" на алтернатора. При лекото повишаване на оборотите се достига именно прага на запалване и отам нататак сработва електронния реле регулатор които поддържа процеса.
В документацията на руски за Пасат пише че оборотите на подаване на ток за зарейдане за 1100 (по високи от празния ход)
Дано да е така
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта