Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Аз съм без мулти волан и съм виждал пасат с мулчти волан с точбно същият лентов кабел като моя
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 14:37
- Автомобил: PASSAT 1.8turbo
- Двигател: AEB
- Местоположение: Добрич.БГ
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Колеги ,някой може ли да ми каже дали на четирилъч мулти-волан мога да сложа аербег от обикновен четирилъч волан
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Може ама ще ти трябват 2 много дълги свински опашки за да го вържеш и няма да работи
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Принципно са различни, празното място на копчетата на самият еърбег е малко по-голямо и ъгловато.
На обикновеният волан е по-заоблено и пиновете за захващане са на друго място
Мисля че няма да стане
На обикновеният волан е по-заоблено и пиновете за захващане са на друго място
Мисля че няма да стане
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Не,няма да стане!
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Благодаря ви за информацията колеги Мисля, че в сервиз ще разберат къде е проблема и се надявам да го отсранят :)
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Колега, отстрани ли проблема?
Toва което разбрах е че, при мултиволана и клаксона работи със КАН както и останалите бутони!Първо провери дли лентовия ти кабел е със 5 писти или са го сменили със 4 пистов от обикновен волан.Ако е тка няма как всичко да работи защото все за нещо няма да има свободна писта и са ти разменили осветлението за клаксона или има прекъсната писта и ги разменят зада постигнат нещо!По-принцип са 2 жълти за бега и още един жълт/чер и кафяв.
обикновен волан;
2 писти-еърбег
2 писти-клаксон
мултиволан;
2 писти-еърбег
1 писта-маса/чер
1 писта-кан/бутони
1 писта-подсветка бутони(+)(според мен)!
Toва което разбрах е че, при мултиволана и клаксона работи със КАН както и останалите бутони!Първо провери дли лентовия ти кабел е със 5 писти или са го сменили със 4 пистов от обикновен волан.Ако е тка няма как всичко да работи защото все за нещо няма да има свободна писта и са ти разменили осветлението за клаксона или има прекъсната писта и ги разменят зада постигнат нещо!По-принцип са 2 жълти за бега и още един жълт/чер и кафяв.
обикновен волан;
2 писти-еърбег
2 писти-клаксон
мултиволан;
2 писти-еърбег
1 писта-маса/чер
1 писта-кан/бутони
1 писта-подсветка бутони(+)(според мен)!
Последна промяна от kiro rachnata на Чет 13 мар 2014 21:46, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Не съм все още. Не съм ходил и до сервиз, но скоро мисля да отида
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Колеги, преди време ходих до един майстор и се оказа, че колата не поддържа мулти волан.. Просто някой го е сложил (нямам си и на идея защо). Та за целта трябва да се смени контролния модул с такъв, който поддържа мулти волан. Някой знае ли парт номера на този модул (който поддържа мулти волан)?
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Tрябва ти реле 452 ,(за голф)и инсталация към него, един колега продаваше такова тук в форума!
Последна промяна от kiro rachnata на Нед 15 мар 2015 22:09, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Тоест взимам такова реле и копчетата на волана заработват?
Сега прочетох, че трябва реле 451,понеже пасата е с навигация (двоен дин). Някой ако продава такова да каже.
Сега прочетох, че трябва реле 451,понеже пасата е с навигация (двоен дин). Някой ако продава такова да каже.
- niko_2317
- Мнения: 244
- Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
451 е релето което е за коли след 2001 и работят по Can!
452 e реле за коли който са преди 2001 и работи без Can!
Общо взето вчера монтирах мулти волан на един колега с голф 4 99-та.
Релето беше 452, или там серииният номер 1J0 xxx xxxB.
Значи,от волана слизат кабели към релето.
От релето има 2 кабела към радиото (средната зелена букса),от нея има 3 кабела към километража (фул фис да изписва радиата).
От релето има една маса,която като се върже заработва клаксона.
От релето има кабел за захранването чевен към постоянен +,черно/син към бушон номер 5 за темпомата,кабел за осветлението,кабел за диагностика сив/синьо.
От релето има и 4 кабела към преходната кутия пред волана (за темпомата),има и 3 кабела към лоста за темпомата към релето!
За сега е това,пиша го понеже ми е прясно!
Прекодира се 16.мулти волана >> coding 0008 (за коли без кан,за коли с кан кода е друг).
vw Passat b5.5 е с само по Кан!
Ами за сега е това,всичко е взето от френският форум Golfiv.fr и с помоща на колегите:
Vag_activator
deversant
и още един на който няма да му споменавам името!
452 e реле за коли който са преди 2001 и работи без Can!
Общо взето вчера монтирах мулти волан на един колега с голф 4 99-та.
Релето беше 452, или там серииният номер 1J0 xxx xxxB.
Значи,от волана слизат кабели към релето.
От релето има 2 кабела към радиото (средната зелена букса),от нея има 3 кабела към километража (фул фис да изписва радиата).
От релето има една маса,която като се върже заработва клаксона.
От релето има кабел за захранването чевен към постоянен +,черно/син към бушон номер 5 за темпомата,кабел за осветлението,кабел за диагностика сив/синьо.
От релето има и 4 кабела към преходната кутия пред волана (за темпомата),има и 3 кабела към лоста за темпомата към релето!
За сега е това,пиша го понеже ми е прясно!
Прекодира се 16.мулти волана >> coding 0008 (за коли без кан,за коли с кан кода е друг).
vw Passat b5.5 е с само по Кан!
Ами за сега е това,всичко е взето от френският форум Golfiv.fr и с помоща на колегите:
Vag_activator
deversant
и още един на който няма да му споменавам името!
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
Привет от мен,нов съм във форума(карам Шкода октавия 2002 г)и съм с подобен проблем!Ако не е проблем, че пиша тук, търся съвет, помощ.
Закупих си втора употреба мултифункционален волан, реших да го сменя имах късмет че буксите съвпаднаха,обаче като го сложих нямам нито клаксон и нито бачкат копчета,(но пък светят).Радиото ми е с оригиналната навигация,не знам дали има значение.Трябва ли да търся реле,това което пише по-горе или само трябва да се обучи,не знам..
Благодаря предварително...
Закупих си втора употреба мултифункционален волан, реших да го сменя имах късмет че буксите съвпаднаха,обаче като го сложих нямам нито клаксон и нито бачкат копчета,(но пък светят).Радиото ми е с оригиналната навигация,не знам дали има значение.Трябва ли да търся реле,това което пише по-горе или само трябва да се обучи,не знам..
Благодаря предварително...
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
а някой слагал ли е мулти волан на пасат с обикновен
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б5.5 Мулти волан - проблем
dlug написа:Само да уточня че лентовият кабел не е кръгъл, а е правоъгълен и заедно с лентовият кабел е и сензора за положението на волана. И освен да се свали волана трябва да се свалят и пластамсите на кормилната конзола. Според мен обаче е твърде вероятно проблемът с несветещите копчета да не е от лентовият кабел. Вероятно има друга инсталация, отговаряща за копчетата и фукциите им при мултиволана
Долу под волана има реле,то управлява копчетата какво да правят!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 183 госта