Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
"Как да занулим Oil Service и Inspection Service:
1. Натискате и задържате бутона за нулиране на "дневния" пробег (долу в дясно на таблото
2. Завъртате контактния ключ на позиция "контакт" (не палите)
3. Пускате бутона за "дневния" пробег и на дисплея излиза Service OIL
4. Завъртате бутона за сверяване на часовника (долу в ляво на таблото) на дясната страна
5. На дисплея излиза Service OIL ----
6. Ако искате да занулите и Service INSP, натискате отново бутона за зануляване на "дневния" пробег (долу в дясно), на дисплея излиза Service INSP
7. Натискате отново бутона за часовника (долу в ляво) на дясната страна и на дисплея се показва Service INSP ----"
1. Натискате и задържате бутона за нулиране на "дневния" пробег (долу в дясно на таблото
2. Завъртате контактния ключ на позиция "контакт" (не палите)
3. Пускате бутона за "дневния" пробег и на дисплея излиза Service OIL
4. Завъртате бутона за сверяване на часовника (долу в ляво на таблото) на дясната страна
5. На дисплея излиза Service OIL ----
6. Ако искате да занулите и Service INSP, натискате отново бутона за зануляване на "дневния" пробег (долу в дясно), на дисплея излиза Service INSP
7. Натискате отново бутона за часовника (долу в ляво) на дясната страна и на дисплея се показва Service INSP ----"
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Благодаря за информацията, написах си на едно листче какво трябва да правя стъпка по стъпка и слезнах да нулирам.
Обаче след пускате бутона за "дневния" пробег вместо Service OIL ми излезе Service Now:
После завъртях бутона за сверяване на часовника (долу в ляво на таблото) на дясната страна и ми излезе това:
Но вече не ми излиза алармата за смяна на масло.
На какво се дължат тези разлики, ако някой е светнат по въпроса?
Обаче след пускате бутона за "дневния" пробег вместо Service OIL ми излезе Service Now:
После завъртях бутона за сверяване на часовника (долу в ляво на таблото) на дясната страна и ми излезе това:
Но вече не ми излиза алармата за смяна на масло.
На какво се дължат тези разлики, ако някой е светнат по въпроса?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Имам Пасата от аватара ми, минал съм около 16 000 километра и досега съм долял около 1,3 литра антифриз.
Това количество нормално ли е за 1,8 турбо бензин мотор?
Прави ми впечатление, че когато спра при загрял мотор и отвия капачката на разширителния съд вътре има доста ниско налягане, едвам се чува как изфъшква.
При последното доливане преди 2 дена забелязах повреден ръб на разширителния съд, та въпросът ми е дали има връзка със загубата на охлаждаща течност? Ето снимки на мястото:
Това количество нормално ли е за 1,8 турбо бензин мотор?
Прави ми впечатление, че когато спра при загрял мотор и отвия капачката на разширителния съд вътре има доста ниско налягане, едвам се чува как изфъшква.
При последното доливане преди 2 дена забелязах повреден ръб на разширителния съд, та въпросът ми е дали има връзка със загубата на охлаждаща течност? Ето снимки на мястото:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
На този двигател, а и на всички останали не е нормално да губи изобщо охладителна течност камоли пък над 1 литър.
Ръбът който се е отчупил е без съществено значение. Той е след клапана към преливника. Ако на централният отвор имаше спукване където е медната дифтунга тогава можеше да има проблем с изпускане при загряла кола.
Така че търси си проблема другаде. От водните съединения до гарнитурата на мотора...
Ръбът който се е отчупил е без съществено значение. Той е след клапана към преливника. Ако на централният отвор имаше спукване където е медната дифтунга тогава можеше да има проблем с изпускане при загряла кола.
Така че търси си проблема другаде. От водните съединения до гарнитурата на мотора...
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
има един шибан пластмасов шуцер отзад на двигателят откъм купето - с голяма вероятност той ти е пукнат и от там губи течност - би трябвало да се вижда издайнически бяло стекло се.....
виж си нивото и вида на маслото да не с станало все пак беля, и да вкарва водата при него
виж си нивото и вида на маслото да не с станало все пак беля, и да вкарва водата при него
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Нямам вода в маслото, в събота ще свалям престилката на мотора и тогава мога да огледам пластмасовия детайл отзад на мотора.
А това отчупване не е нормално, имам вече 5-то ФауВе, досега такова чудо не съм имал.
Тече по малко масълце, около литър на 1000 км, съмнява ме картерната вентилация, имало отдолу крив гумен маркуч, който при ТДИ моторите се напуквал и почвало да капе от там.
А това отчупване не е нормално, имам вече 5-то ФауВе, досега такова чудо не съм имал.
Тече по малко масълце, около литър на 1000 км, съмнява ме картерната вентилация, имало отдолу крив гумен маркуч, който при ТДИ моторите се напуквал и почвало да капе от там.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Днес бях на сервиз със самообслужване, дават под наем подемници за вдигане на коли и инструменти, ако имаш нужда.
Свалих кората отдолу, теча е явно между мотор и скоростна кутия. Или е семеринга на изходящ вал от мотора или е от семеринг на скоростната кутия. Общо взето от агрегати и фантифлюшки нищо не може да се види!!!
Кое според вас е по-вероятно?
Тоест иска сваляне на скоростната кутия, ремонта ще го правя месец август в България.
Мисля да сложа онази добавка срещу течове и загуби на моторно масло на улмската фирма, за да пробвам как тя действа.
Свалих кората отдолу, теча е явно между мотор и скоростна кутия. Или е семеринга на изходящ вал от мотора или е от семеринг на скоростната кутия. Общо взето от агрегати и фантифлюшки нищо не може да се види!!!
Кое според вас е по-вероятно?
Тоест иска сваляне на скоростната кутия, ремонта ще го правя месец август в България.
Мисля да сложа онази добавка срещу течове и загуби на моторно масло на улмската фирма, за да пробвам как тя действа.
Последна промяна от Курт Деликуртев на Съб 14 юли 2018 22:23, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Не сипвай боклуци на колата. С тази добавка само можеш, да си докараш глаболие.
Дано не попадне масло по съединителя, че тогава ще стане весело.
Дано не попадне масло по съединителя, че тогава ще стане весело.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7655
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Курт Деликуртев написа:Днес бях на сервиз със самообслужване, дават под наем подемници за вдигане на коли и инструменти, ако имаш нужда.
Свалих кората отдолу, теча е явно между мотор и скоростна кутия. Или е семеринга на изходящ вал от мотора или е от семеринг на скоростната кутия. Общо взето от агрегати и фантифлюшки нищо не може да се види!!!
Кое според вас е по-вероятно?
.
Ако не можеш да различиш моторно от трансмисионно масло по-добре не пипай нищо!
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Някой сменял ли е тампоните на задния мост. Искам да знам свалял ли се целия мост или се работи на място. Рових из нета, но не намирам как се сменят.
- hi4umir4uu
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: EcoFuel
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте,
от известно време имам много неприятен проблем с Пасата (1,9 TDI, 131 к.с., автомат), при по продължително стоене (от няколко часа) след запалване пуши синьо и то доста, маслото не го гори (VW 5w-40),колата върви нормално, по време на движение не пуши, ако се запали докато е топла, пак не пуши, но изтине ли двигателя отново пуши при запалване. Къде според вас може да е проблема. На при сканиране с диагностика не показва грешки.
от известно време имам много неприятен проблем с Пасата (1,9 TDI, 131 к.с., автомат), при по продължително стоене (от няколко часа) след запалване пуши синьо и то доста, маслото не го гори (VW 5w-40),колата върви нормално, по време на движение не пуши, ако се запали докато е топла, пак не пуши, но изтине ли двигателя отново пуши при запалване. Къде според вас може да е проблема. На при сканиране с диагностика не показва грешки.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Пуши синьо,масло.
Да не влиза нафта в маслото?
Да не влиза нафта в маслото?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Задни тампони още не съм сменял, но майстор още миналото лято миказа, че са за сменяне.
Искам да попитам целият тампон ли да купя или само селеновата втулка, после избивам старата, слагам новата?
Искам да попитам целият тампон ли да купя или само селеновата втулка, после избивам старата, слагам новата?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Смятам, че си далеч от истината.
Виж в някоя схема за части.
Виж в някоя схема за части.
- hi4umir4uu
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: EcoFuel
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Zdravko Zankov написа:Пуши синьо,масло.
Да не влиза нафта в маслото?
Не гори масло, не е мръднало и с милиметър даже. Имаше един спукан вакум, който смених и тази сутрин не изпуши, ще видим как ще е следващите дни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 206 госта