Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот stefan4o » Пет 11 май 2018 8:24


Другият вариант е източваш маслото от картера и се надяваш да са вътре мизериите.




Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dhcp » Пет 11 май 2018 20:25


Нищо няма да стане, но ако маслото и наближава смяна го източи...


sd-pleven
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 11 сеп 2015 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот sd-pleven » Съб 12 май 2018 13:05


Някаква информация относно това как се активира WELCOME съобщението и теста на стрелките при даване на контакт,тъй като не намирам достатъчно инфо?


Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dhcp » Съб 12 май 2018 16:09


С допълнителен модул ако не ме лъже паметта.


ttiitt
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 03 окт 2008 10:27
Автомобил: Passat b5
Двигател: AHH 1999
Местоположение: Jablonec nad Nisou

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ttiitt » Вто 15 май 2018 2:59


Колеги, ако е по-добре на газ, колата нямаше да е проектирана като бензинова. Заслужават ли си тези проблеми за да се спестят 2-3 лева на 100 км. Разбира се и на бензин може да има пролеми, но като имаш и газ, става по-сложно. На кратко: повече системи - повече проблеми. Но всеки си решава сам.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот stefan4o » Вто 15 май 2018 6:33


На всички ни е ясно, че колата е хубаво да се кара на горивото, на което е създадена да се движи. Но поради икономическата изгода търсим алтернативното гориво. И разликата не е 2-3 лева, а си е направо двойна. Ако кола като Б5.5 гори газ градско 14/100, то това е еквивалент на по-малко от 7 литра бензин като пари.

Последна промяна от stefan4o на Вто 15 май 2018 6:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 15 май 2018 6:33


VW предлага модели на метан от конвейра, значи може би си струва!


JuStan
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот JuStan » Вто 15 май 2018 8:27


аз с моя пасат 1.8Т за 5 години, как пък нямах един проблем с газовата уредба или причинени от нея такива ????????
Всичко зависи от състоянието на автомобила преди да се сложи такава,
след това, кой, и как я е монтирал, как се поддържа в последствие и каква газ се сипва...... !

като цяло всичко това се отнася изобщо за поддръжката на автомобила - той е система от компоненти
ако един тръгне да се разваля или не работи добре - повлича след себе си много други ....
ама народа кара, докато колата не го остави на пътя и после - оле мале.....


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13428
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот kris11 » Вто 15 май 2018 13:33


stefan4o написа:. Ако кола като Б5.5 гори газ градско 14/100, то това е еквивалент на по-малко от 7 литра бензин като пари.

На бензин по-малко от 12л/100 градско забрави. Сметката става съвсем друга


Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dhcp » Вто 15 май 2018 18:36


Б5.5 1.8T за едната година и малко в която го имах му напрасках 70000км на газ, никви ядове, колата беше и с чип.
Ц5 2.7битурбо две годни и половина общо 130000км от които 100 на газ. Колата отново с чип, отново никакви ядове.

За турбо бензини с чип дори газта е по-добре. Та смятай за тея километри дали не съм спестил от разликата за още една кола, малко като лафа за ферарито и цигарите, но не са дадени за гориво.
Читаво монтирана газова е по-безопасна дори от пълен резервоар с бензин. Филтрите за 10к км са ти 10-20лв, прегледа ти е по-скъп пак с толкова.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 15 май 2018 20:10


Имам пасата от 1 година, от август съм монтирал нова газова БРЦ, за 15 000 километра вече се е изплатила, щото спестявам повече от 4 евро на 100 километра.

И нищо не се е развалило, колата е тип-топ!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Iezekil » Вто 15 май 2018 21:49


ttiitt написа:Колеги, ако е по-добре на газ, колата нямаше да е проектирана като бензинова.

Ми то първия атмосферен двигател е работел със светилен газ/коксов/,а по-късно и с газ за горене/керосин/.


Потребителски аватар
ТониЖелев
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 24 авг 2017 17:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ТониЖелев » Сря 16 май 2018 22:37


Колеги здравейте,
Въпрпса ми е коментиран, но не напълно и снимковия материал вече е изтекъл... та на въпроса.
Б5.5 2002 със едно голямо (асферично) и едно малко огледало съм. Изкочи ми оферта за две големи с мигачи,но от англичанка. Дясното е асферичн лявото не е. Плана е на лявото да сменя стъклото с това моето асферичното. Въпроса ми е някой правил ли го е и дали корпусите са еднакви (визирам лява и дясна дирекция на огледала с мигачи, не самите стъкла). Защото ако е до самото стъкло то се сменя, но ако и огледалата са по-криви няма смисъл.
Поздрави.

ПС: от къде мога да вкарам кабела за мигача.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 17 май 2018 6:08


Ъгъла на огледалата е различен. На английските дясното е по-прибрано от лявото. Трябва да смениш и корпусите на двете огледала. Мигача през колона А, през шлауха и после в буксата на огледалото.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 18 май 2018 9:41


Обратното е. Шофьорското огледало е доста по-прибрано от нашите. Няма да ти върши работа. Аз карах с огледало от англичанка и за да видиш какво става зад теб, трябва да да се наведеш напред.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stani1667@abv.bg и 58 госта