Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Пет 23 фев 2018 6:55


Колега накладките и дисковете са чистак нови.
DoH_KuXoT.благодаря. Ще го пробвам.




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот muns61 » Пет 23 фев 2018 7:28


Понякога при монтажа на диска между него и главината попада люспа ръжда и ефекта е същия.


Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Пон 26 фев 2018 16:38


Значи ,най-добре да сваля всичко и да почистя ...


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Чет 01 мар 2018 15:00


Миналата година сменях дискове и накладки и се задълбочих във това как се правят нещата правилно защото исках да го направя сам. Масово в България майсторите като им закараш колата за смяна на дискове и накладки не ти споменават че е хубаво да се погледнат апаратите и евентуално да се рециклират. Проблема който имаш със спирачките е много вероятно както ти казаха от мизерия между диска и главината. Вземаш телена четка и шкурка и сваляш всичко, за да остане само метала на главината(в иделния случай) и удари едно почистване на диска отвътре за да свалиш евентуални гадости останали от контакта с главината. И силно препоръчвам рециклиране на спирачните апарати, не са вечни, колкото и в България масово да ги караме като такива.


artyom
Мнения: 120
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 21:57
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот artyom » Нед 04 мар 2018 23:15


Колеги мисля да сложа Led крушки на късите и дългите на Passat b5. Фаровете са Депо H7+H7 с лупа на късите. При монтажа светодиодите на къде трябва да сочат нагоре/надолу или на страни?


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот gancho » Пон 05 мар 2018 15:56


Н7 лампа- волфрамовата жичка свети в 360гр.
Ако намериш такава ЛЕД лампа :mhihi -слагай я


Потребителски аватар
Re5Pec7
Мнения: 1290
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
Автомобил: Passat B5 V6
Двигател: AQD
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Re5Pec7 » Вто 06 мар 2018 11:13


Passat B5 има ли Isofix? (комби, 2000г, V6, ако има значение)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6063
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 06 мар 2018 12:06


да, но е опция


Потребителски аватар
Re5Pec7
Мнения: 1290
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
Автомобил: Passat B5 V6
Двигател: AQD
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Re5Pec7 » Вто 06 мар 2018 12:46


В смисъл? Че може да го има (ако така е бил поръчан като нов), но ако го няма, има възможност да се добави допълнително (има дупки за монтаж на скобите)?


Потребителски аватар
katmai
Мнения: 315
Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
Двигател: 2000 BiTDI CUAA
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот katmai » Вто 06 мар 2018 12:51


Re5Pec7 написа:В смисъл? Че може да го има (ако така е бил поръчан като нов), но ако го няма, има възможност да се добави допълнително (има дупки за монтаж на скобите)?


Слага се без проблем.Става и от Superb(защо ли). Нови са скъпи планките, затова по-добре на старо. На мен ми изпаднаха по 40лв бройката.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6063
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 06 мар 2018 12:57


Re5Pec7 написа:В смисъл? Че може да го има (ако така е бил поръчан като нов), но ако го няма, има възможност да се добави допълнително (има дупки за монтаж на скобите)?

да има го като екстра, но е въпрос на предпочитание дали да го имаш или не, още при поръчката на колата се поръчва. може да се добави, но цената беше нещо нереално високо за подобен детайл. Търси си пасати по моргите, вдигаш задната седалка и ако има си ти, мисля, че на два болта се държаха към пода. Има си дипки с нит гайки , само си намираш isofix-a и за 5 минути го прехвърляш при теб. :th_up


Потребителски аватар
Re5Pec7
Мнения: 1290
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
Автомобил: Passat B5 V6
Двигател: AQD
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Re5Pec7 » Вто 06 мар 2018 14:00


Благодаря много и на двамата :)


Потребителски аватар
crank1968
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот crank1968 » Съб 10 мар 2018 19:55


Здравейте, колеги
Имам и аз проблем със спирачките и по-точно със заден десен спирачен апарат.
Преди 3000 км смених предни дискове, накладки, маркучи(само предни), течност и задни накладки като рециклирахме и задния десен апарат.
Преди 3 седмици, когато слезнах от колата пушеше от задно дясно колело, реших да огледам и разбрах, че задържа задно дясно колело.
Не се пипаше с ръка! При другите дискове нямаше проблем, реших да отида там където сменяхме всички тези неща.
Погледнаха я хората, някакво петле задържало на ръчната, раздвижили го и нещата се оправили.
Да, обаче няколко дена подред проверявам и винаги заден десен диск е осезаемо по-горещ от всички други.
Вдигнах я на крик - дясното колело се движи по-трудно, усеща се, че задържа повече от лявото, където с един пръст въртя джантата, а тук си трябва усилие.
В последно време и при спиране, спирането става на тласаци и със скорост от 60 км има някакво тресене.
Налага ми се по спешност да пътувам до София, тъй като съм от Пловдив и се чудя вече какво да я правя.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот kris11 » Съб 10 мар 2018 20:36


crank1968 написа:Здравейт

Не знам защо но в повечето случаи проблема е в заден десен апарат и ръчна - теч от от уплътнителния пръстен на осичката за ръчната. За да се смени свалянена целия апарат , разглобяване и борба с 1 шибана зегерка на дъното. Ако осичката е надрана от корозия нов уплътнител не помага. Ако не ползваш ръчна съвсем леко таи.
От проучване рециклиран апарат 160лв ,връщаш твоя , ако го харесат за рецилиране връщат 80 лв

Последна промяна от kris11 на Нед 11 мар 2018 19:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Нед 11 мар 2018 9:22


И аз ремонтирах заден десен заради теч от валчето на ръчната....ччувах че спирачните апарати на този модел блокирали ма си викам имам б3 на 100години и за 20г не съм рециклирал апарати та няма да ми се случи ..еми случи се ..преден ляв блокирал на куче...та да ви кажа нищо не става от от фолксваген... касичка за пари са ...де що има нещо иновативно е дело на Ауди....но съм се заинатил и ще я правя до дупка нека се троши аз ще я правя да видим кой ще надвие....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта