Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ми Аудито ми си е по принцип с монро, но не мога да ги хуля като не знам на колко години бяха. Закс ми харесват като че ли най-много.
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Zdravko Zankov написа:Каяба...?
Това беше първоначалното ми решение. Имам и японски автомобил, който фабрично е излязал с Каяба. След 110 000 км каране ги смених отново с Каяба и вече 100 000 км съм с тях. Но гледам, че не са особено популярни тук и затова реших да попитам. Малко по-скъпички идват от Закс, но не е нещо което ме притеснява.
Други мнения?
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
gancho написа:Хаху,
Намираш малко късо болтче с размери подобни на счупената ос, пробиваш дупчица и навиваш...
При монтажа капачето се огъва леко с пръсти за да влезе.
Аз така ремонтирах моето и стана по-здраво от ново.
Няма ли да се вижда, такова малко болтче не успях намеря, намерих малко пиронче с флекса го срязах на 2 "за 2те капачета" , оставих самата пъпка малко по-дълга, мисля да сложа и малко капчица да стане още по-здраво, ама притеснението ми е да не се вижда самото пиронче?
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Някой да е претапицирал корите на вратите там където има плат? Да каже как отделя самата тапицерия от кората на вратата гледам,че е на чопове ама са залепени с някакъв вид лепило и при опит да ги разлепя се чупят?
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Svetlix написа:Zdravko Zankov написа:Каяба...?
Това беше първоначалното ми решение. Имам и японски автомобил, който фабрично е излязал с Каяба. След 110 000 км каране ги смених отново с Каяба и вече 100 000 км съм с тях. Но гледам, че не са особено популярни тук и затова реших да попитам. Малко по-скъпички идват от Закс, но не е нещо което ме притеснява.
Други мнения?
Навремето когато сменях на алдиту амортисьорите също се бях насочил към Каяба, но впоследствие си купих Монро-та. Направиха ми цена , на която не устоях :)
Засега съм много доволен , малко по-стегната возия правят ( газови са , оригиналните бяха маслени ) Доста км съм навъртял ,но повечето са по хубави пътища. И поради тази причина купих и на друга моя кола пак Монро ( пак газови ) . При нея имам засега някъде около 35-6 к.км с тях. Засега не намирам негатив. Не знам колко км ще мина преди нещо да се "обади" оттам. Паживьом увидим :)
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
До колкото знам вече всички са газови. Маслени не се произвеждали. Или греша?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
mastersound написа:Някой да е претапицирал корите на вратите там където има плат? Да каже как отделя самата тапицерия от кората на вратата гледам,че е на чопове ама са залепени с някакъв вид лепило и при опит да ги разлепя се чупят?
Аз ги отлепях по различни начини, с един голям нож като мачете и го плъзгах отстрани и го усуквах и хвърчаха на всякъде. Пробвах и с едно дърводелско длето/широко/ също става, които не се предават лесно са най-гадни, или се чупят или не може да се махнат, толко са омазани с лепило, при тях взимаш един макетен нож, много внимавай с него, че ако реже, реже до кокал. С ракъвици и защитни очила работи, че после доктори, моктори и става мазало. Отплеснах се, та с макетния нож ги отрязваш около мъжкото и после с мачетето и става работата, естествено ще има и коствени жертви, но не е болка за умиране, после с поялник/аз имам от по големите/ го размазваш хубаво и готово! Ако те интересува нещо друго питай, моите на стария пасат си ги направих, защото бяха провиснали, станаха супер! Моите бяха кожени, но то е едно и също залепването.
- toni_tv
- Мнения: 172
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 21:43
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: ADR
- Местоположение: Белоградчик
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колега преди няколко месеца и аз сменях амортисьорите на моя пасат и сложих Монро Рефлекс - двойнодействащи и действително колата стана една идея по стегната возията а аз именно това исках и съм доволен
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Преди година сложих Закс задни на пасата б5,но сякаш са меки.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
betaserk написа:g
Ще пробвам да видя какво ще стане ще гледам поне в всеки ъгъл да ги запазя :D
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
- Автомобил: VW Passat 2001
- Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте,
Отново ми излезе едно проблемче...
От известно време наблюдавам, че в дясната страна на предното пасажерско място (до прага) се събира по малко вода и не знам от къде идва. Дренажите под акумулатора и сервото са чисти, уплътнението на вратата е здраво, навсякъде другаде е сухо и подозирам, че десните канали на шибедаха са се запушили. Но може и да греша...
Та приемам всякакви съвети как бих могъл да ги отпуша и ако не е там проблема, къде да го търся и откъде може да идва тая водица?
Предварително благодаря! :)
Отново ми излезе едно проблемче...
От известно време наблюдавам, че в дясната страна на предното пасажерско място (до прага) се събира по малко вода и не знам от къде идва. Дренажите под акумулатора и сервото са чисти, уплътнението на вратата е здраво, навсякъде другаде е сухо и подозирам, че десните канали на шибедаха са се запушили. Но може и да греша...
Та приемам всякакви съвети как бих могъл да ги отпуша и ако не е там проблема, къде да го търся и откъде може да идва тая водица?
Предварително благодаря! :)
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Махаш кората на врата, обмазваш долния ръб на металната кора и около нискочестотния високоговорител и ще се оправи.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
- Автомобил: VW Passat 2001
- Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
.
Последна промяна от Lup40 на Съб 17 юни 2017 21:35, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Остаряват уплътненията на металната кора и това на говорителя и водата си намира пролуки. Силикон , аз ползвах черен универсален.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
- Автомобил: VW Passat 2001
- Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ясно, много благодаря за информацията!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 227 госта