Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот golf II gti » Съб 13 юли 2013 20:58


Здравейте, колеги.Отскоро колата взе да ми прави магарии.Когато я паля сутрин няма никакъв проблем.Пали от раз. Не винаги, но понякога тръгвам да я паля, в повечето случеи топла или почти около 60 градуса, и пали по трудно.След като запали влиза в някакъв режим и трудно се форсира и не върви добре.Изгасям колата, паля веднага и се оправя.Не ми светва чека, но като я закача ми изписва, че няма връзка с датчика на оборотите.Когато изтрия грешката след това не се появява докато не направи същия номер.Може наистина да е от този датчик и къде се намира той.Искам да го проверя да не да има нещо проблем с буксата, че колата стоя две години без да се кара и сега изкачат някои работи :biggrin




Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот golf II gti » Нед 14 юли 2013 21:33


Колеги, кажете къде стои този датчик на оборотите,че ми гасне поне веднъж на ден и оставам без хидравлика :banghead


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ti6ogb » Пон 15 юли 2013 22:02


Колега ,мой приятел има Ауди А3 ,което ту палеше,ту - не,менеше обороти и дори гаснеше в движение.Компа показа датчик на коляновия вал.Техника бърка на кофти място отдолу на двигателя.Смени го и сега всичко е ОК.Може и това да е при тебе,цената е около 50/60 лв.


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот golf II gti » Вто 16 юли 2013 0:10


Знам че има някакъв датчик на шайбата на разпределителния вал, но си мисля че този стои на коляновия вал.Погледнах в нета как изглежда датчика на оборотите и е доста по различен от този на разпределителния вал.При мен оборотите неиграя.Постоянни са.Няма значение дали е студена или топла, но ми показва тази грешка(на 10-15 палениея веднъж) и вече втори път ми гасне.Утре ще я поразгледам и ще видя какво става.Работата е там, че не го прави постоянно и оборотите не играят.Затова се съмнявам,ч е може да е нещо електрическо.Надявам се да е окислена букса, но ще видим :banghead


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Black-diamant » Вто 16 юли 2013 11:11


Колеги, дайте повече данни за разхода. До момента само двама колеги взеха отношение, като на единият му дава смесено 10 газ, а на другия 15 градско и 9 извънградско.

При мен на газ смесено дава 12-14 на 100 и се чудя дали е нормално?


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот golf II gti » Вто 16 юли 2013 14:31


Аз карам само на бензин.Разхода ми е 10-11 градско и около 8 извънградско.Скоро ще слагам ГИ и замерих на ВАГ Ком,но нещо ламбдата ми показва много голям диапазон от данни от -3.5 до към 4-5, което е ненормално според мен.


Потребителски аватар
MrLover
Мнения: 270
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
Автомобил: Passat
Двигател: AMX
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот MrLover » Вто 16 юли 2013 17:12


Колеги при мен винаги пали от първия път, но пали с доста въртене и то само когато е студена! На топло няма проблем с паленето и вече нз какви мерки да предприема :banghead


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Black-diamant » Вто 16 юли 2013 20:51


Днес бях при газаджията във връзка с проблема ми със завишения разход на газ /14 на 100 смесено, с предимно извънградско каране/. Установи, че съм карал с изключен МАФ-сензор. Оттам графиките на бензин и газ бяха тотално сгрешени, празният ход на газ го нямаше никакъв /откъдето нестабилни обороти/, динамиката също страдаше. Понеже наскоро купих колата, не съм огледал, че предишния собственик го е откачил. Закачихме го, карахме около 10 километра и майсторът в движение направи нова настройка. В момента и на газ и бензин върви перфектно и празният ход е много по-спокоен. Ще видим как ще се отрази това на паленето и разхода. Според него вече трябва да си пали, защото празният ход е центрован, а преди е бил преобогатен и се е давила.

Откаченият МАП-сензор + лошата газова настройка според него са причинителите на високия разход. До момента беше 14 смесено, според мен за този мотор трябва да е не повече от 10 на 100 максимум. 2 години съм карал 1.8Т + чип и никога не ми е давал над 10-11 смесено газ, а беше 190 коня.


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот golf II gti » Вто 16 юли 2013 21:13


Дано всичко да е наред колега.
Може ли някой да ми каже, дали ако си запоя кабелите на ланд сондата ще повлияе на данните и.Моята е сменена и са ползвали оригиналната букса,но са запоили кабелите.На ВАГ Ком-а показва много колебливи данни,но иначе колата е ОК.Разхода в града и на климатик ми е 10-11 литра, което е нормално.От там съдя че сондата е наред, но на ВАГ Ком-а много и играят параметрите.В един сайт четох, че нетрябва да се запоява, а само с кабелни обувки, но дали е вярно?


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Сря 17 юли 2013 12:31


МАП и МАФ сензори-правиш ли разлика???
Това се два различни сензора!!


Geimara
Мнения: 99
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 22:49
Автомобил: Passat B5 and Golf Mk6
Двигател: 18Т APU 20 TDI DSG
Местоположение: София / Сандански

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Geimara » Сря 17 юли 2013 15:18


Да изкокна с 1 въпросче ако може. Как се слага темпомат на Б5 ама турбо-бензина. Конкретно 2002г. ме интересува.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Теодор » Сря 17 юли 2013 15:41


Geimara написа:Да изкокна с 1 въпросче ако може. Как се слага темпомат на Б5 ама турбо-бензина. Конкретно 2002г. ме интересува.

    http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=99768 icon_idea


    Geimara
    Мнения: 99
    Регистриран на: Съб 20 дек 2008 22:49
    Автомобил: Passat B5 and Golf Mk6
    Двигател: 18Т APU 20 TDI DSG
    Местоположение: София / Сандански

    Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

    Мнениеот Geimara » Сря 17 юли 2013 18:09


    Благодаря колега, ще ми бъде от полза.

    п.с. Знам, че написах глупост 2000г е, ама подробности.


    Потребителски аватар
    golf II gti
    Мнения: 483
    Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
    Автомобил: Jetta GL
    Двигател: RP
    Местоположение: Сливен

    Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

    Мнениеот golf II gti » Пет 19 юли 2013 19:57


    Колеги, моля Ви помагайте.Къде се намира този датчик на оборотите, че все още ми прави номера?


    Потребителски аватар
    Black-diamant
    Мнения: 239
    Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
    Автомобил: Passat B 5.5
    Двигател: 2.0 115hp

    Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

    Мнениеот Black-diamant » Нед 21 юли 2013 11:31


    Днес забелязах интересна закономерност, свързана с проблемното палене сутрин. Защото времето е топло и в момента е почти 30 градуса, Пасата запали от първия път, след престой от цели 13 часа. Значи влияние на паленето оказва температурата отвън.

    В такъв случай температурният датчик ли е? Предният собственик твърди, че го е сменявал, но нямало ефект.



    Върни се в “Passat”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 223 госта