Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Другият вариант е източваш маслото от картера и се надяваш да са вътре мизериите.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Нищо няма да стане, но ако маслото и наближава смяна го източи...
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Някаква информация относно това как се активира WELCOME съобщението и теста на стрелките при даване на контакт,тъй като не намирам достатъчно инфо?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 03 окт 2008 10:27
- Автомобил: Passat b5
- Двигател: AHH 1999
- Местоположение: Jablonec nad Nisou
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, ако е по-добре на газ, колата нямаше да е проектирана като бензинова. Заслужават ли си тези проблеми за да се спестят 2-3 лева на 100 км. Разбира се и на бензин може да има пролеми, но като имаш и газ, става по-сложно. На кратко: повече системи - повече проблеми. Но всеки си решава сам.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
На всички ни е ясно, че колата е хубаво да се кара на горивото, на което е създадена да се движи. Но поради икономическата изгода търсим алтернативното гориво. И разликата не е 2-3 лева, а си е направо двойна. Ако кола като Б5.5 гори газ градско 14/100, то това е еквивалент на по-малко от 7 литра бензин като пари.
Последна промяна от stefan4o на Вто 15 май 2018 6:34, променено общо 1 път.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
VW предлага модели на метан от конвейра, значи може би си струва!
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
аз с моя пасат 1.8Т за 5 години, как пък нямах един проблем с газовата уредба или причинени от нея такива ????????
Всичко зависи от състоянието на автомобила преди да се сложи такава,
след това, кой, и как я е монтирал, как се поддържа в последствие и каква газ се сипва...... !
като цяло всичко това се отнася изобщо за поддръжката на автомобила - той е система от компоненти
ако един тръгне да се разваля или не работи добре - повлича след себе си много други ....
ама народа кара, докато колата не го остави на пътя и после - оле мале.....
Всичко зависи от състоянието на автомобила преди да се сложи такава,
след това, кой, и как я е монтирал, как се поддържа в последствие и каква газ се сипва...... !
като цяло всичко това се отнася изобщо за поддръжката на автомобила - той е система от компоненти
ако един тръгне да се разваля или не работи добре - повлича след себе си много други ....
ама народа кара, докато колата не го остави на пътя и после - оле мале.....
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
stefan4o написа:. Ако кола като Б5.5 гори газ градско 14/100, то това е еквивалент на по-малко от 7 литра бензин като пари.
На бензин по-малко от 12л/100 градско забрави. Сметката става съвсем друга
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Б5.5 1.8T за едната година и малко в която го имах му напрасках 70000км на газ, никви ядове, колата беше и с чип.
Ц5 2.7битурбо две годни и половина общо 130000км от които 100 на газ. Колата отново с чип, отново никакви ядове.
За турбо бензини с чип дори газта е по-добре. Та смятай за тея километри дали не съм спестил от разликата за още една кола, малко като лафа за ферарито и цигарите, но не са дадени за гориво.
Читаво монтирана газова е по-безопасна дори от пълен резервоар с бензин. Филтрите за 10к км са ти 10-20лв, прегледа ти е по-скъп пак с толкова.
Ц5 2.7битурбо две годни и половина общо 130000км от които 100 на газ. Колата отново с чип, отново никакви ядове.
За турбо бензини с чип дори газта е по-добре. Та смятай за тея километри дали не съм спестил от разликата за още една кола, малко като лафа за ферарито и цигарите, но не са дадени за гориво.
Читаво монтирана газова е по-безопасна дори от пълен резервоар с бензин. Филтрите за 10к км са ти 10-20лв, прегледа ти е по-скъп пак с толкова.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Имам пасата от 1 година, от август съм монтирал нова газова БРЦ, за 15 000 километра вече се е изплатила, щото спестявам повече от 4 евро на 100 километра.
И нищо не се е развалило, колата е тип-топ!
И нищо не се е развалило, колата е тип-топ!
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
ttiitt написа:Колеги, ако е по-добре на газ, колата нямаше да е проектирана като бензинова.
Ми то първия атмосферен двигател е работел със светилен газ/коксов/,а по-късно и с газ за горене/керосин/.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги здравейте,
Въпрпса ми е коментиран, но не напълно и снимковия материал вече е изтекъл... та на въпроса.
Б5.5 2002 със едно голямо (асферично) и едно малко огледало съм. Изкочи ми оферта за две големи с мигачи,но от англичанка. Дясното е асферичн лявото не е. Плана е на лявото да сменя стъклото с това моето асферичното. Въпроса ми е някой правил ли го е и дали корпусите са еднакви (визирам лява и дясна дирекция на огледала с мигачи, не самите стъкла). Защото ако е до самото стъкло то се сменя, но ако и огледалата са по-криви няма смисъл.
Поздрави.
ПС: от къде мога да вкарам кабела за мигача.
Въпрпса ми е коментиран, но не напълно и снимковия материал вече е изтекъл... та на въпроса.
Б5.5 2002 със едно голямо (асферично) и едно малко огледало съм. Изкочи ми оферта за две големи с мигачи,но от англичанка. Дясното е асферичн лявото не е. Плана е на лявото да сменя стъклото с това моето асферичното. Въпроса ми е някой правил ли го е и дали корпусите са еднакви (визирам лява и дясна дирекция на огледала с мигачи, не самите стъкла). Защото ако е до самото стъкло то се сменя, но ако и огледалата са по-криви няма смисъл.
Поздрави.
ПС: от къде мога да вкарам кабела за мигача.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ъгъла на огледалата е различен. На английските дясното е по-прибрано от лявото. Трябва да смениш и корпусите на двете огледала. Мигача през колона А, през шлауха и после в буксата на огледалото.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Обратното е. Шофьорското огледало е доста по-прибрано от нашите. Няма да ти върши работа. Аз карах с огледало от англичанка и за да видиш какво става зад теб, трябва да да се наведеш напред.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта