Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Сложих на б5.5 лед на късите и отпред стана ден.....много съм доволен
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Какви крушки сложи колега?
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Китайчета са,но светят доста добре,утре ще видя на кутийките точната марка и модел ако ги намеря
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
От каква кола от VAG групата става салон на Пасат б5.5? Човека е дебеличък, и тия бордове му обиват.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Плюшения салон е без бордове. Няколко човека сложиха от ауди а6 но в задната има драма.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз продавам плюшен салов в много добро здраве и добра цена.
Имам обява във форума.
Имам обява във форума.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Седан и комби имат разлика в задните седалки, да се има предвид, не знам кой какво търси и кой какво предлага.
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги задна врата на багажника се отваря само с ключа някой да има познания по проблема,моторчето е чисто ново не е от него няма и изгорял бушон прегледах всички.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:Плюшения салон е без бордове. Няколко човека сложиха от ауди а6 но в задната има драма.
Предните да станат... Задните не е драма. Щото салона му е черен с алкантара, и не иска плюш...
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
[quote="Комшията"]Колеги задна врата на багажника се отваря само с ключа ...
Провери бутона на вратата,ако не е той погледни за скъсан проводник в гофрето между 5-тата врата и купето.Комфорт модула ти наводняван ли е?
Провери бутона на вратата,ако не е той погледни за скъсан проводник в гофрето между 5-тата врата и купето.Комфорт модула ти наводняван ли е?
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
pas1.8mi написа:Комшията написа:Колеги задна врата на багажника се отваря само с ключа ...
Провери бутона на вратата,ако не е той погледни за скъсан проводник в гофрето между 5-тата врата и купето.Комфорт модула ти наводняван ли е?
Не е наводняван модула,проводник скъсан не мисля че има но ще проверя по подробно може би е бутона не знам ще видим.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
vucata написа:DoH_KuXoT написа:Плюшения салон е без бордове. Няколко човека сложиха от ауди а6 но в задната има драма.
Предните да станат... Задните не е драма. Щото салона му е черен с алкантара, и не иска плюш...
Ако си намери аз имам интерес към предните ако са в добро състояние, може и само дясна че срязах мойта дясна.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
В добро са, няма скъсано. Черна кожа с алкантара. А подгрева? Буксите дали са еднакви?
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
vucata написа:В добро са, няма скъсано. Черна кожа с алкантара. А подгрева? Буксите дали са еднакви?
буксите не са проблем, аз сложих салон от В5 и имаше разлика в буксата на еърбега , вадят се пинчетата и се вкарват в другата букса без рязане на кабели. При подгрева е същото. Обаче да намериш други седалки от друг автомобил и да са с подгрев малко Ви стеснява кръга от търсенето.
п.с. напълно те разбирам, аз чат пат давам колата да я кара баща ми, който е едричък и много пъти ми е казвал, айде купувай си някаква "по-модерна" кола, тази да ми я дадеш и да ми сложиш нормални седалки, че тия са ми тясни... и да махнеш тия 17-ки че ми друса.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
След 5 години вярна служба , парното лека по-лека започна да губи качествата си. Преди два месеца сменях радиатор на парно на Passat B4 на баща ми и определено не ми се минаваше цялата процедура и при моя пасат B5.5... Един хубав ден случайно попаднах на няколко видеоклипа в тубата.
и този
и реших и аз да се поинтересувам в детайли. Услугата се предлага от няколко сервиза на цена от 80лв до ... зависи от състоянието на радиатора.
В крайна сметка, понеже не обичам кой да е да ми пипа по колата реших да си направя процедурата сам. Сдобих се с една допълнителна водна помпа от БМВ е34 на 12 волта, отрязах една тенекиена кутия от захтин, купих си 5 метра градински маркуч за 5лв, 10 пакетчета лимонена киселина, няколко таблетки за почистване на котлен камък в кафе машини и кани за вода за 2 лв и за около 10лв имах всичко необходимо. Нагревател на 220 волта си имах с него се достига точка на кипене на водата , защото със студена вода ефекта е по-малък.
Идеята е да има непрекъснато циркулираща вряла вода с лимонена киселина и таблетки известно време , като на няколко пъти се сменя посоката вход изход на радиатора на парното. На изходящия маркуч сложих марля , която да служи като филтър и да задържа изкараните боклуци. След 1 час промивка свалих да видя какво е останало в марлята и бях потресен, а това са само най-грубите парчета, на дъното на съда имаше 1 пръст по-фини частици...
След като приключих с киселината извадих нагревателя и се оказа, че и върху него има благоприятно въздействие, беше станал като чисто нов от кисненето в разтвора, леко помеднен и лъскав като чисто нов.
След цялата манипулация се прави промивка с чиста вода , закачат се маркучите на парното и вече вътре е сауна. Още преди стрелката да се е отделила от най-ниското си положение вече парното духа доволно. На между 90-94 градуса (това е поддържаната температура в работен режим при мен при следене на живи данни) от духалките духа горещо и ако задържа ръката си за по-дълго става доста неприятно горещо. Ефекта е повече от това , на което се надявах и го препоръчвам на всеки преди да се е засилил да сменя радиаторче на парно.
Като цяло колегатa radi_nrj е направил две много полезни водеа в тубата, при мен положението беше идентично, резултата също
и този
и реших и аз да се поинтересувам в детайли. Услугата се предлага от няколко сервиза на цена от 80лв до ... зависи от състоянието на радиатора.
В крайна сметка, понеже не обичам кой да е да ми пипа по колата реших да си направя процедурата сам. Сдобих се с една допълнителна водна помпа от БМВ е34 на 12 волта, отрязах една тенекиена кутия от захтин, купих си 5 метра градински маркуч за 5лв, 10 пакетчета лимонена киселина, няколко таблетки за почистване на котлен камък в кафе машини и кани за вода за 2 лв и за около 10лв имах всичко необходимо. Нагревател на 220 волта си имах с него се достига точка на кипене на водата , защото със студена вода ефекта е по-малък.
Идеята е да има непрекъснато циркулираща вряла вода с лимонена киселина и таблетки известно време , като на няколко пъти се сменя посоката вход изход на радиатора на парното. На изходящия маркуч сложих марля , която да служи като филтър и да задържа изкараните боклуци. След 1 час промивка свалих да видя какво е останало в марлята и бях потресен, а това са само най-грубите парчета, на дъното на съда имаше 1 пръст по-фини частици...
След като приключих с киселината извадих нагревателя и се оказа, че и върху него има благоприятно въздействие, беше станал като чисто нов от кисненето в разтвора, леко помеднен и лъскав като чисто нов.
След цялата манипулация се прави промивка с чиста вода , закачат се маркучите на парното и вече вътре е сауна. Още преди стрелката да се е отделила от най-ниското си положение вече парното духа доволно. На между 90-94 градуса (това е поддържаната температура в работен режим при мен при следене на живи данни) от духалките духа горещо и ако задържа ръката си за по-дълго става доста неприятно горещо. Ефекта е повече от това , на което се надявах и го препоръчвам на всеки преди да се е засилил да сменя радиаторче на парно.
Като цяло колегатa radi_nrj е направил две много полезни водеа в тубата, при мен положението беше идентично, резултата също