Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 09 апр 2018 0:26


Днес комшията гледа положението, не е от съединителя, според него са някакви втулки на лостовете за включване на самата скоростна кутия! Ама при моят мотор няма как да видиш кво е дереджето, трябва канал или колата да се вдигне.

Самият лост за превключване е доста халтав, т.е. има някакви хлабини. За сега ще карам така, ако трябва ще тръгвам на втора, август не е далеч!

Благодаря за мнението.




Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Пон 09 апр 2018 12:40


По лоста св работи отгоре. Сваля се барчето за да имаш пълен достъп, иначе вдигаш маншона на скоростния лост ако толкова ти стига.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Пон 09 апр 2018 19:45


Имаше една тема на колега ( дали не беше на Пенко Пулев ? ) , та имаше някаква драма в превключването и имаше вариант да се "мине" на по-доброто решение без натиск на лоста за задната предавка, има го при "по-новите" Б5, както и при Б 5.5, този вариант е много по-щадящ за сведение.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 09 апр 2018 20:09


Ще свалям барчето, ама има разлики между картинките в моята "библия на Етцолт", та съм решил да го правя бавно, но славно!

Комшията ме научи на един трик, преди да включа на първа разклащам ръчката наляво надясно няколко пъти и се включва по-мазно отпреди.


Потребителски аватар
pushkata11
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот pushkata11 » Сря 25 апр 2018 14:38


Колеги, някой има ли по-запознат с оригиналния парктроник на B5.5 ?
Имам всичко необходимо за да го монтирам, но кабелите от кафявата букса са одрязани (за захранването на модула). Знам всеки от тях за какво е, но ме интересува от къде са минавали заводски кабелите ? Кабелите са 4 броя, съответно:
* маса
* "+" след контакт (след 5А предпазител)
* "+" заден ход
* K Line (Диагностика)
До колкото намирам от схеми кабелите се движат напред успоредно на десния праг под мокета и стигат до буксите който са от дясно на краката на пасажера (от дясно под жабката на гредата). Проблема обаче е че явно колите който са заводски без парктроник там нямат букса към която да се свърже парктроника :( Съответно аз трябва да прекарам допълнително 3те кабела (без масата) до шофьорското място от където да взема К-Line/ + след контакт и 5А Fuse / + заден ход.
Интересува ме заводски от къде минават тези 3 кабела които трябва да стигнат до шофьорското място ?
За съжаление не мога да намеря Пасат на части със заводска инсталация за да я сваля или поне да видя от къде точно минават кабелите :gruebel
Ще се радвам ако има запознати колеги да помогнат, защото искам да стане както е заводски :c020


Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dhcp » Сря 25 апр 2018 19:20


Не че нещо, но досега не съм оставал доволен от заводските парктроници на всичките ми коли. Когато имах б5.5 му бях праснал китаец за 30лв и тва куче бачкаше по-добре от заводски... Отделно, че има и дисплейче, което предоставя много полезна информация.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Сря 25 апр 2018 20:02


Защо говорим глупости? Щото има дисплейче и виждаме светлинки и е по-добър. Имал съм няколко китаеца, като изпробвах всичко що се водеше добър китаец и няма общо със заводския. Като свикнеш че трябва да спреш когато тонът стане непрекъснат(много трудно...), всичко заспива...


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 25 апр 2018 20:24


Точно така.
При мен първия сигнал е на метър от препятствието.
Непрекъснато от около 30 сантиметра.


цецо сф
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
Автомобил: Passat
Двигател: AWT 2003
Местоположение: софия

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот цецо сф » Вто 01 май 2018 12:42


Не Мога да повярвам що за глупост?Бензинов двигател с демферен маховик.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот vanesto » Вто 01 май 2018 14:40


1.8Т се нарича, чак пък глупост, не знам да е.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 01 май 2018 19:57


Всички пасати В5.5 са с демпферни маховици, ама ти щом си казал, че е глупост, значи имаш право. :bowdown


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 01 май 2018 20:49


Да, всички Пасати Б5 и 5,5 са с демпферен маховик, току-що направих справка с книгата на Етцолд " So wird's gemacht" за Пасати от 10/1996 година.

По принцип ако на диска с накладките няма пружини е демпферен маховик.


JuStan
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот JuStan » Пет 11 май 2018 8:05


Добър ден.
вчера ми се случи следната случка - при проверка на маслото на щеката и последващото и мушкане в гърловината (моркова) гърловината буквално се разпадна!
пасата е 1,8Т
Веднага купих нова, ни при опитите да махна старата, така се беше опекла, че се сипеше буквално на ситни парчета. С много мъка успях да разкарам старата и да надяна новата, но в мен се породи притеснението - ако са паднали дребни парченца от тази пластмаса вътре в маслото дали няма да има фатални последици за маслопроводите и най-вече на турбото ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот stefan4o » Пет 11 май 2018 8:13


Нали има цедка на маслената помпа?


JuStan
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот JuStan » Пет 11 май 2018 8:22


stefan4o написа:Нали има цедка на маслената помпа?


за имането - има!
ама, като знам маслените магистрали какви са тънки, а цедката не я знам колко е фина, и мога ли да разчитам на нея да спре мизериите...........



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 48 госта