Здравейте колеги,
днес за втори път като запаля и изчезват показанията на часовника и километрите.Това се случва от както сложих ксенон.Може и да е съвпадение.
Пасат 1.9TDI 99г.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
До колегите с 1.9 PD имате ли проблеми с тандем помпата? При мен вече 3то серво се пръска от това,че е пълно със моторно масло? Обслужих я с нови уплътнения и т.н ама същата работа? Мисля да я сменя с 2ра употреба някой има ли такъв проблем?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Обратния клапан на вакуумната помпа в тандемпомпата не държи.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
goppa написа:Обратния клапан на вакуумната помпа в тандемпомпата не държи.
Да рискувам ли с помпа втора употреба или да я пратя на някой да я оправи,че ми писна с тея сервота...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Смени си и маркуча към сервото! На средата му трябва да има обратен клапан. Явно и той не затваря, щом стига масло до сервото.
- Passat awx 130
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 13 сеп 2017 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Моят опит с тандем помпите е купих си нова от eBay.Пробвах с две втора употреба едната не създаваше достатъчно вакум а другата започна са вкарва навта в маслото.Единсвената гарнитура която може да се смени е между помпата и главата.Вътрешните ако са изпуснали няма смисъл да се сменят аз поне не знам някой да го е направил успешно.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ще рискувам с една ако не става ще прибягам до вариянта с нова ..
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Имам въпрос относно помпите на съединителя на тези Пасати. По специално за долната помпа която бута вилката с лагера на към съединител. Оказа се че на пазара има два типа помпи за там. Едните са уж оригинални и са от пластмаса, а другите са изцяло метални. Оригинално се вгражда пластмасова.
Горните помпи при педала-(основната) за сравнение е само пластмасова.
Въпроса е защо долната помпа я има и като метална и като пластмасова и коя е по удачна за да бута вилката ?
Горните помпи при педала-(основната) за сравнение е само пластмасова.
Въпроса е защо долната помпа я има и като метална и като пластмасова и коя е по удачна за да бута вилката ?
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Защо има видна помпа с пластмасови лопатки и такава с метални? Оригинално се вгражда помпа с пластмасови. Та всеки сам избира къв да му влезе.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Човекът пита за съединител,не за водна помпа.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Същата работа! Ако всичко в тая кола беше с топ качество нямаше да струва 50к нова примерно а с едни 10-20к отгоре. Като идеш в магазина те питат пластмасова помпа, която се вгражда оригинално и струва 30 лв или искаш метална на еди коя си голяма марка, която струва 50лв... Та така. Вземаш металната и забравяш, не напразно е повечко пари.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Това дали е пластмасова или метална няма нищо общо с качеството, въпрос на технология и инженерни решения.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ами да, точно това е интересното. Оригиналната помпа беше сменена отдавна. Пазя я. Тя е пластмаса. Цилиндъра е от пластмаса и о-пръстена е сферичен и стои в цилиндъра- периферно набит. А буталото е метално. Хидро-съединителните връзки не се навиват с резби, ами са на вид куплунг и щифт. Цялата работа е доста фалшиво изглеждаща. При демонтаж се уплътнява към тръбичката доста трудно с нагряване за да не изпуска (алуминиева с ПВЦ конуси в краищата).
Да не говориме че Долната (работна) помпа стой долу ниско при скоростите.
Майстора тогава я е сменил защото уж била спукана. Аз не мога да открия спукването. Та ми сложи тогава метална. Така 5-6 години. Сега помпата започна да прави страшни номера. Пропадаше педала и тнт. Та първо сменихме горната (основна) при педал с пластмасова оригинална и след това стигнахме и до металната долу. Тя е коренно различна. Цилиндъра е метален. А буталцето е по късо и на него е нанизан уплътнителният пръстен, които не е сферичен, ами е като на старите ладови помпи- плосък с обиращ краен ръб по периферията. Буталцето имаше тъмни петна и натривания. Движеше се нормално, но като е работило е заклинвало от темп. разширение. Проблема се реши. Педала стана отличен.
Металните помпи са доста по евтини от ПВЦто.
Явно и двата вида помпи имат недостатъци.
Исках да видя дали някой друг се е сблъсквал с този проблем.
Да не говориме че Долната (работна) помпа стой долу ниско при скоростите.
Майстора тогава я е сменил защото уж била спукана. Аз не мога да открия спукването. Та ми сложи тогава метална. Така 5-6 години. Сега помпата започна да прави страшни номера. Пропадаше педала и тнт. Та първо сменихме горната (основна) при педал с пластмасова оригинална и след това стигнахме и до металната долу. Тя е коренно различна. Цилиндъра е метален. А буталцето е по късо и на него е нанизан уплътнителният пръстен, които не е сферичен, ами е като на старите ладови помпи- плосък с обиращ краен ръб по периферията. Буталцето имаше тъмни петна и натривания. Движеше се нормално, но като е работило е заклинвало от темп. разширение. Проблема се реши. Педала стана отличен.
Металните помпи са доста по евтини от ПВЦто.
Явно и двата вида помпи имат недостатъци.
Исках да видя дали някой друг се е сблъсквал с този проблем.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
някой да знае как са закрепени капачките на релсите на тавана на комбитата? предполагам е някаква щипка, но не мога да намеря да я продават някъде.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз залагам на водни помпи само от пластмаса евентуално ако има някакъв дефект самата турбинка ако мога така да се изразя и се отчупи нещо поне да не направи беля в мотора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stantr и 215 госта