Днес комшията гледа положението, не е от съединителя, според него са някакви втулки на лостовете за включване на самата скоростна кутия! Ама при моят мотор няма как да видиш кво е дереджето, трябва канал или колата да се вдигне.
Самият лост за превключване е доста халтав, т.е. има някакви хлабини. За сега ще карам така, ако трябва ще тръгвам на втора, август не е далеч!
Благодаря за мнението.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
По лоста св работи отгоре. Сваля се барчето за да имаш пълен достъп, иначе вдигаш маншона на скоростния лост ако толкова ти стига.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Имаше една тема на колега ( дали не беше на Пенко Пулев ? ) , та имаше някаква драма в превключването и имаше вариант да се "мине" на по-доброто решение без натиск на лоста за задната предавка, има го при "по-новите" Б5, както и при Б 5.5, този вариант е много по-щадящ за сведение.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ще свалям барчето, ама има разлики между картинките в моята "библия на Етцолт", та съм решил да го правя бавно, но славно!
Комшията ме научи на един трик, преди да включа на първа разклащам ръчката наляво надясно няколко пъти и се включва по-мазно отпреди.
Комшията ме научи на един трик, преди да включа на първа разклащам ръчката наляво надясно няколко пъти и се включва по-мазно отпреди.
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, някой има ли по-запознат с оригиналния парктроник на B5.5 ?
Имам всичко необходимо за да го монтирам, но кабелите от кафявата букса са одрязани (за захранването на модула). Знам всеки от тях за какво е, но ме интересува от къде са минавали заводски кабелите ? Кабелите са 4 броя, съответно:
* маса
* "+" след контакт (след 5А предпазител)
* "+" заден ход
* K Line (Диагностика)
До колкото намирам от схеми кабелите се движат напред успоредно на десния праг под мокета и стигат до буксите който са от дясно на краката на пасажера (от дясно под жабката на гредата). Проблема обаче е че явно колите който са заводски без парктроник там нямат букса към която да се свърже парктроника :( Съответно аз трябва да прекарам допълнително 3те кабела (без масата) до шофьорското място от където да взема К-Line/ + след контакт и 5А Fuse / + заден ход.
Интересува ме заводски от къде минават тези 3 кабела които трябва да стигнат до шофьорското място ?
За съжаление не мога да намеря Пасат на части със заводска инсталация за да я сваля или поне да видя от къде точно минават кабелите
Ще се радвам ако има запознати колеги да помогнат, защото искам да стане както е заводски
Имам всичко необходимо за да го монтирам, но кабелите от кафявата букса са одрязани (за захранването на модула). Знам всеки от тях за какво е, но ме интересува от къде са минавали заводски кабелите ? Кабелите са 4 броя, съответно:
* маса
* "+" след контакт (след 5А предпазител)
* "+" заден ход
* K Line (Диагностика)
До колкото намирам от схеми кабелите се движат напред успоредно на десния праг под мокета и стигат до буксите който са от дясно на краката на пасажера (от дясно под жабката на гредата). Проблема обаче е че явно колите който са заводски без парктроник там нямат букса към която да се свърже парктроника :( Съответно аз трябва да прекарам допълнително 3те кабела (без масата) до шофьорското място от където да взема К-Line/ + след контакт и 5А Fuse / + заден ход.
Интересува ме заводски от къде минават тези 3 кабела които трябва да стигнат до шофьорското място ?
За съжаление не мога да намеря Пасат на части със заводска инсталация за да я сваля или поне да видя от къде точно минават кабелите
Ще се радвам ако има запознати колеги да помогнат, защото искам да стане както е заводски
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Не че нещо, но досега не съм оставал доволен от заводските парктроници на всичките ми коли. Когато имах б5.5 му бях праснал китаец за 30лв и тва куче бачкаше по-добре от заводски... Отделно, че има и дисплейче, което предоставя много полезна информация.
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Защо говорим глупости? Щото има дисплейче и виждаме светлинки и е по-добър. Имал съм няколко китаеца, като изпробвах всичко що се водеше добър китаец и няма общо със заводския. Като свикнеш че трябва да спреш когато тонът стане непрекъснат(много трудно...), всичко заспива...
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Точно така.
При мен първия сигнал е на метър от препятствието.
Непрекъснато от около 30 сантиметра.
При мен първия сигнал е на метър от препятствието.
Непрекъснато от около 30 сантиметра.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
- Автомобил: Passat
- Двигател: AWT 2003
- Местоположение: софия
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Не Мога да повярвам що за глупост?Бензинов двигател с демферен маховик.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
1.8Т се нарича, чак пък глупост, не знам да е.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Всички пасати В5.5 са с демпферни маховици, ама ти щом си казал, че е глупост, значи имаш право.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Да, всички Пасати Б5 и 5,5 са с демпферен маховик, току-що направих справка с книгата на Етцолд " So wird's gemacht" за Пасати от 10/1996 година.
По принцип ако на диска с накладките няма пружини е демпферен маховик.
По принцип ако на диска с накладките няма пружини е демпферен маховик.
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Добър ден.
вчера ми се случи следната случка - при проверка на маслото на щеката и последващото и мушкане в гърловината (моркова) гърловината буквално се разпадна!
пасата е 1,8Т
Веднага купих нова, ни при опитите да махна старата, така се беше опекла, че се сипеше буквално на ситни парчета. С много мъка успях да разкарам старата и да надяна новата, но в мен се породи притеснението - ако са паднали дребни парченца от тази пластмаса вътре в маслото дали няма да има фатални последици за маслопроводите и най-вече на турбото ?
вчера ми се случи следната случка - при проверка на маслото на щеката и последващото и мушкане в гърловината (моркова) гърловината буквално се разпадна!
пасата е 1,8Т
Веднага купих нова, ни при опитите да махна старата, така се беше опекла, че се сипеше буквално на ситни парчета. С много мъка успях да разкарам старата и да надяна новата, но в мен се породи притеснението - ако са паднали дребни парченца от тази пластмаса вътре в маслото дали няма да има фатални последици за маслопроводите и най-вече на турбото ?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Нали има цедка на маслената помпа?
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
stefan4o написа:Нали има цедка на маслената помпа?
за имането - има!
ама, като знам маслените магистрали какви са тънки, а цедката не я знам колко е фина, и мога ли да разчитам на нея да спре мизериите...........
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stantr и 200 госта