Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Не,но мога да имам ако трябва...
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Един въпрос, че се мъчих да с търсачката и не успях. Днес ми падна стъклото на лявото огледало, еднакви ли са стъклата за левите огледа на Б5 и Б5.5 ако има значение огледалото ми е с мигача? дали мога да взема от Б5 и само да го щракна като сложа и буксите за отоплиение.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Не стават. Огледалата, с мигач в тях се монтират само на В5.5 от последните около две години от производството на модела.
B5 ляво огледало
B5 ляво огледало
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Питах за стъкло няма да свалям цялото огледало заради стъклото, до колкото разбрах тези след 2004-та са с по-широки букси.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
От това което си писал по-горе колега се разбира, че имаш В5.5, за мен е очевадна разлика в стъклата/огледалата. Друг е въпроса, ако имаш стъкло от В5 и искаш да го наместиш в огледалото на В5.5. Според мен горният ляв ъгъл би опрял в корпуса на огледалото.
По отношение на буксите за свързване на подгрева на В5.5:
Пробвай и ако решиш постни снимка тук.
По отношение на буксите за свързване на подгрева на В5.5:
Пробвай и ако решиш постни снимка тук.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
купих днес едно тайванско и пасна, работи и подгрева, но ще продължа да търся оригинално, ако изпадне на добра цена. На опаковката Голф/Пасат ги дават с 1 и също стъкло. Човека който ми го продаде каза , че на Б5.5 след 2004-та буксите са 1 идеа по дебели друга разлика нямало.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги дайте мнения за лостчето за темпомат с кабелите от алиекспрес - мисля да купя и да монтирам на Б5 АФН . Ще се затрудня ли според вас ?(знам че има милион теми ,но сега не ми се рови 20 страници)
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте, колеги. Отскоро, по неволя съм собственик на Пасат комби, AZM мотор, 2001г, внесен от Германия. Купих си го след като след сблъсък си тотализирах старата кола - ауди Б4, 2-ка моно. След като преглътнах скърцащите пластмаси, счупената щора и много други неща, които в аудито бяха много по-качествени, се сблъсках с много стряскащ разход на масло, чак ми цапа свещите. Колата иначе изглежда свежа, има линия, но по свещите има нагар като на зле центрован двутактов мотор.. Чух, че имат проблем с маслените сегменти, които били от 3 части и заради по-ниските бутала се износвали по-бързо. Моля някой, който е решил този проблем да сподели опита си. Предварително благодаря! :)
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колега,мързи ме да пиша.
Има хубава търсачка форума.
Използвай я.
Има доста информация по твоя въпрос.
Има хубава търсачка форума.
Използвай я.
Има доста информация по твоя въпрос.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ето ти нужната информация: viewtopic.php?t=391057
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте,
Колата е B5.5, 1.9, AWX. Достигайки работна температура на антифриза от 90 градуса, температурата остава закована там за 20-на минути, след което отива към 100-105. Забелязвам, че въпреки това перката не се включва на по-бързи обороти, а при включено парно не се усеща някаква осезаема разлика в топлината от него, спрямо 90 градуса. Климатичната перка също не успява да свали градусите ако пусна да духа на студено.
Ако изгася колата, градусите след 10-на секунди отново се връщат на 90. Вчера забелязах, че малко преди достигане на заветните 90, стрелката на таблото падаше бързо до 60 и пак се вдигаше.
Ако колата се върже на диагностика, то тя ще покаже данните, които датчикът предава към таблото, нали? Единствената достоверна информация би дал термометър.
Почти съм сигурен, че проблема е в някой температурен датчик. Въпроса е кой е точно, този на тройника ли? И защо колата на място не включва перката интензивно дори при по-дълъг престой? Възможно ли е едновременно да са се прецакали без симптоми датчика за показания на таблото и този за степените на виско перката?
Колата е B5.5, 1.9, AWX. Достигайки работна температура на антифриза от 90 градуса, температурата остава закована там за 20-на минути, след което отива към 100-105. Забелязвам, че въпреки това перката не се включва на по-бързи обороти, а при включено парно не се усеща някаква осезаема разлика в топлината от него, спрямо 90 градуса. Климатичната перка също не успява да свали градусите ако пусна да духа на студено.
Ако изгася колата, градусите след 10-на секунди отново се връщат на 90. Вчера забелязах, че малко преди достигане на заветните 90, стрелката на таблото падаше бързо до 60 и пак се вдигаше.
Ако колата се върже на диагностика, то тя ще покаже данните, които датчикът предава към таблото, нали? Единствената достоверна информация би дал термометър.
Почти съм сигурен, че проблема е в някой температурен датчик. Въпроса е кой е точно, този на тройника ли? И защо колата на място не включва перката интензивно дори при по-дълъг престой? Възможно ли е едновременно да са се прецакали без симптоми датчика за показания на таблото и този за степените на виско перката?
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2014 18:47
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: 2.0 AZM 2001
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Виско перката няма датчик, загрее ли, върти по-бързо, иначе за резките скокове на стрелката проблема явно е в датчика
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Да датчика за таблото е този на тройника на главата. А като включиш климатика електрическата перка тръгва ли на първа степен и съответно ако седи на място колата за няколко минути трябва да включи и втората. Ако това го прави означава че ел. Перка ти е здрава и ако без включен климатик когато стрелката на таблото започне да се покачва а ел перката не се вкючва проблеми е в този датчик, а ако не лошо. Купи си оригинален 50 лева е.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Появи ми се едно тракане около катализатор или турбо, забелязах го при спускане на първа скорост от паркинг на Кауфланд. Записал съм шума на клипа долу:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... b1CFXBcIKQ
Мнения за проблема?
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... b1CFXBcIKQ
Мнения за проблема?
Последна промяна от Курт Деликуртев на Нед 16 юни 2019 16:40, променено общо 5 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: RusH_DeMoN и 191 госта