Днес си монтирах новият дебитомер.
Искам да ви предупредя да не си оставяте колите без надзор докато ви ги ремонтират. Ето на мен ми бяха сменили дебитомера в София при смяната на термостата. През септември тръгнах за Германия, на път около Ихтиман забелязах, че температурата на антифриза е паднала до 60 градуса. Естествено брат ми ме заведе в един сервиз, в началото колата ми бе напречно и ние през вратите поглеждахме отвреме навреме какво правят. После си взехме кафе и тогава забелязах, че колата ми вече е със задницата към нас. Ама кой би помислил колко са сръчни ...
След ремонта брат ми върза неговия ВАГ ком и по околовръстно я настъпих за да си направя логфайл на турбото, брат ми пуснал и на дебитомера. После преглада логфайла и ми каза, че дебитомера нещо не е наред.
Продължих си по пътя и малко след Белград ми светна мотор чека, така се прибрах до Германия, тук я качихме на ваг ком и излезе бедна горивна смес. За капак когато потърсих да купувам дебитомер се оказа, че този в моята кола е слаган до 06.2000 година, а моята е 11.2001.
Накратко дебитомера ми е свален и на негово място е сложен един друг развален и от по-стара кола. И понеже доказателства няма, а само добре обмислени предположения, не мога да докажа кражба, затова няма да спомена сервиза в София, дето ми спретнаха долната омдурма!
Пазете се от чевръсти монтьори!
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте,
Карам Пасат 5.5, 1.9 tdi, AWX. Мои колега на работата кара същия Пасат, но AVF. Moят е 2001-ва, неговият година по-нов. С настъпването на срудовете забелязвам, че неговият духа топло от климатроника буквано на 20-тата секунда. Не разбирайте вряло, но въздуха мога да го съпоставя с този от моето парно, когато колата е загряла на 50-60 градуса. Той кара колата от 10-на години и каза, че винаги е било така щом настрои климатоника на малко по-висока температура. Попитах го дали му е извесно дали има подгрев на антифриза, но той ми каза, че няма. Най-странното е, че не забелязвам да загрява до работна температура по-бързо от мен. Няма логика обаче неговата кола да има топъл въздух веднага след заплаването, а моята да има подобен след 5-10-20 минути каране ако и двете коли са без подгрев. Знам съм, че Аудитата, тип Б6 имат тази функция да им духат топло климатрониците преди да са загрели.
Имате ли идея това на какво се дължи?
Карам Пасат 5.5, 1.9 tdi, AWX. Мои колега на работата кара същия Пасат, но AVF. Moят е 2001-ва, неговият година по-нов. С настъпването на срудовете забелязвам, че неговият духа топло от климатроника буквано на 20-тата секунда. Не разбирайте вряло, но въздуха мога да го съпоставя с този от моето парно, когато колата е загряла на 50-60 градуса. Той кара колата от 10-на години и каза, че винаги е било така щом настрои климатоника на малко по-висока температура. Попитах го дали му е извесно дали има подгрев на антифриза, но той ми каза, че няма. Най-странното е, че не забелязвам да загрява до работна температура по-бързо от мен. Няма логика обаче неговата кола да има топъл въздух веднага след заплаването, а моята да има подобен след 5-10-20 минути каране ако и двете коли са без подгрев. Знам съм, че Аудитата, тип Б6 имат тази функция да им духат топло климатрониците преди да са загрели.
Имате ли идея това на какво се дължи?
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Възможно е на теб да ти е сменяно радиаторчето на парното с неоригинално. Аз мойто го смених това лято и като свалих старото, ми то разлика от небето до земята в изработката. И сега топли, ама много по-бавно сгрява цялото купе и духа едно такова "хладно" от духалките, а преди направо си пареше на ръката.
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Има ел.радиатор/отоплител , който се обдухва с въздух. Би трябвало и твоя да го има.
Потърсих снимка от нета , нещо такова е https://www.google.de/search?q=3B096323 ... e&ie=UTF-8
Потърсих снимка от нета , нещо такова е https://www.google.de/search?q=3B096323 ... e&ie=UTF-8
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Как се настройват дюзите на чистачките, искам да ги сваля малко надолу, щото днес установих, че 75% хвърлят на покрива, вместо основно да е на предното стъкло?
На една от дюзите се бяха счупили пластмасовите закопчавания, обилно със силикон и после я притиснах с лепилна лента да се втвърди силикона. Продават ли се тези дюзи?
На Б3 си спомням с една игла се въртеше дюзата.
На една от дюзите се бяха счупили пластмасовите закопчавания, обилно със силикон и после я притиснах с лепилна лента да се втвърди силикона. Продават ли се тези дюзи?
На Б3 си спомням с една игла се въртеше дюзата.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Тук не бъркай с игла.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
А с какво да регулирам? С пръст няма да стане!
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Дюзите са на плъзгачи, местят се нагоре и надолу.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Курт Деликуртев написа:А с какво да регулирам? С пръст няма да стане!
баш с пръст става има едно ръбче под дюзата и като го натискаш и дърпаш дюзата се движи нагоре/надолу в основата си, не е като на другите самата "цицка" да се регулира с игла
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Курте, нови ти требат, щом си ги лепил със силикон!
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Преди да питам изчетох първо ръководството за експлоатация, нито дума как се настройват дюзите. После книгата на Петцолд "Как да си ремонтирам Пасат", и там нищо.
Или има някаква стратегия (да ходиш да те доят в сервизите) или е безхаберие ( какво ни пука за купувачите на наште коли)!
Благодаря на двамата колеги, Дон Кихот и КБК!
Или има някаква стратегия (да ходиш да те доят в сервизите) или е безхаберие ( какво ни пука за купувачите на наште коли)!
Благодаря на двамата колеги, Дон Кихот и КБК!
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Въпросните дюзи се продават, тук съм прикачил и клипове на подмяната им viewtopic.php?f=6&t=476447
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Новият дебитомер ми свали разхода на газ до 9,10 литра на 100 км, при това при 1840 км минат път!
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
samo_pechka написа:Има ел.радиатор/отоплител , който се обдухва с въздух. Би трябвало и твоя да го има.
Потърсих снимка от нета , нещо такова е https://www.google.de/search?q=3B096323 ... e&ie=UTF-8
Колега, как се познава дали има този допълнителен ел.отоплител ?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Курт Деликуртев написа:Новият дебитомер ми свали разхода на газ до 9,10 литра на 100 км, при това при 1840 км минат път!
Едва ли. Ама пък новият филтър върши чудеса с разхода.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rld и 172 госта