Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Cvetomir-Panchev
Мнения: 350
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Cvetomir-Panchev » Чет 12 окт 2017 19:39


Здравейте колеги,
днес за втори път като запаля и изчезват показанията на часовника и километрите.Това се случва от както сложих ксенон.Може и да е съвпадение.
Пасат 1.9TDI 99г.




Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mastersound » Съб 14 окт 2017 19:16


До колегите с 1.9 PD имате ли проблеми с тандем помпата? При мен вече 3то серво се пръска от това,че е пълно със моторно масло? Обслужих я с нови уплътнения и т.н ама същата работа? Мисля да я сменя с 2ра употреба някой има ли такъв проблем?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7654
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот goppa » Съб 14 окт 2017 19:26


Обратния клапан на вакуумната помпа в тандемпомпата не държи.


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mastersound » Съб 14 окт 2017 23:11


goppa написа:Обратния клапан на вакуумната помпа в тандемпомпата не държи.

Да рискувам ли с помпа втора употреба или да я пратя на някой да я оправи,че ми писна с тея сервота...


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7654
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот goppa » Нед 15 окт 2017 8:41


Смени си и маркуча към сервото! На средата му трябва да има обратен клапан. Явно и той не затваря, щом стига масло до сервото.


Потребителски аватар
Passat awx 130
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 13 сеп 2017 16:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Passat awx 130 » Нед 15 окт 2017 21:58


Моят опит с тандем помпите е купих си нова от eBay.Пробвах с две втора употреба едната не създаваше достатъчно вакум а другата започна са вкарва навта в маслото.Единсвената гарнитура която може да се смени е между помпата и главата.Вътрешните ако са изпуснали няма смисъл да се сменят аз поне не знам някой да го е направил успешно.


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mastersound » Пон 16 окт 2017 10:44


Ще рискувам с една ако не става ще прибягам до вариянта с нова ..


atrt
Дублиран kossis
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 08 яну 2017 16:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот atrt » Чет 19 окт 2017 16:14


Имам въпрос относно помпите на съединителя на тези Пасати. По специално за долната помпа която бута вилката с лагера на към съединител. Оказа се че на пазара има два типа помпи за там. Едните са уж оригинални и са от пластмаса, а другите са изцяло метални. Оригинално се вгражда пластмасова.
Горните помпи при педала-(основната) за сравнение е само пластмасова.

Въпроса е защо долната помпа я има и като метална и като пластмасова и коя е по удачна за да бута вилката ?


Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dhcp » Пет 20 окт 2017 1:58


Защо има видна помпа с пластмасови лопатки и такава с метални? Оригинално се вгражда помпа с пластмасови. Та всеки сам избира къв да му влезе.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12793
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 20 окт 2017 6:27


Човекът пита за съединител,не за водна помпа.


Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот dhcp » Пет 20 окт 2017 7:54


Същата работа! Ако всичко в тая кола беше с топ качество нямаше да струва 50к нова примерно а с едни 10-20к отгоре. Като идеш в магазина те питат пластмасова помпа, която се вгражда оригинално и струва 30 лв или искаш метална на еди коя си голяма марка, която струва 50лв... Та така. Вземаш металната и забравяш, не напразно е повечко пари.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6060
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 20 окт 2017 8:57


Това дали е пластмасова или метална няма нищо общо с качеството, въпрос на технология и инженерни решения.


atrt
Дублиран kossis
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 08 яну 2017 16:51
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот atrt » Пет 20 окт 2017 11:00


Ами да, точно това е интересното. Оригиналната помпа беше сменена отдавна. Пазя я. Тя е пластмаса. Цилиндъра е от пластмаса и о-пръстена е сферичен и стои в цилиндъра- периферно набит. А буталото е метално. Хидро-съединителните връзки не се навиват с резби, ами са на вид куплунг и щифт. Цялата работа е доста фалшиво изглеждаща. При демонтаж се уплътнява към тръбичката доста трудно с нагряване за да не изпуска (алуминиева с ПВЦ конуси в краищата).
Да не говориме че Долната (работна) помпа стой долу ниско при скоростите.

Майстора тогава я е сменил защото уж била спукана. Аз не мога да открия спукването. Та ми сложи тогава метална. Така 5-6 години. Сега помпата започна да прави страшни номера. Пропадаше педала и тнт. Та първо сменихме горната (основна) при педал с пластмасова оригинална и след това стигнахме и до металната долу. Тя е коренно различна. Цилиндъра е метален. А буталцето е по късо и на него е нанизан уплътнителният пръстен, които не е сферичен, ами е като на старите ладови помпи- плосък с обиращ краен ръб по периферията. Буталцето имаше тъмни петна и натривания. Движеше се нормално, но като е работило е заклинвало от темп. разширение. Проблема се реши. Педала стана отличен.
Металните помпи са доста по евтини от ПВЦто.

Явно и двата вида помпи имат недостатъци.
Исках да видя дали някой друг се е сблъсквал с този проблем.


kibrorgat
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 21:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот kibrorgat » Пет 20 окт 2017 21:55


някой да знае как са закрепени капачките на релсите на тавана на комбитата? предполагам е някаква щипка, но не мога да намеря да я продават някъде.


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mastersound » Пон 23 окт 2017 20:24


Аз залагам на водни помпи само от пластмаса евентуално ако има някакъв дефект самата турбинка ако мога така да се изразя и се отчупи нещо поне да не направи беля в мотора.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Анатолий, La4o7007 и 63 госта