Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4413
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Pet_rov » Сря 19 дек 2018 8:27


goppa написа:
Курт Деликуртев написа:Новият дебитомер ми свали разхода на газ до 9,10 литра на 100 км, при това при 1840 км минат път!

Едва ли. Ама пък новият филтър върши чудеса с разхода. :th_up

Тва сигурно ли е? :c010




Baloo_bear
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Baloo_bear » Нед 23 дек 2018 14:22


JuStan написа:
samo_pechka написа:Има ел.радиатор/отоплител , който се обдухва с въздух. Би трябвало и твоя да го има.
Потърсих снимка от нета , нещо такова е https://www.google.de/search?q=3B096323 ... e&ie=UTF-8


Колега, как се познава дали има този допълнителен ел.отоплител ?


Като запалиш колата и сложиш над 21-2-3 градуса на климатроника, без да е изключен компресора на ЕКО режим, започва да подухва топличко след 20 секунди. Не жега, но приятно топло, за което без отоплител са нужни поне 5-10 минути каране. Няма как да не забележиш ако го има това нещо. Говорим за дизел в случая. При бензина сигурно по-бързо се случват нешата :drunk


JuStan
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот JuStan » Чет 03 яну 2019 15:13


Благодаря !
имам гооооооооо :) :) :)
След толкова години да си откриеш подобна екстра е голям кеф :)

Последна промяна от IvanMan на Чет 03 яну 2019 15:33, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!


Потребителски аватар
crank1968
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот crank1968 » Чет 10 яну 2019 18:04


Колеги, от няколко седмици имам следният проблем. Всяка сутрин, а и през деня, ако колата стои повече време, при качването и натискането на спирачката педала е твърд като бетон. След запалване нещата си идват на място, та въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с подобен проблем.


kibrorgat
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 21:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот kibrorgat » Чет 10 яну 2019 18:36


това не е ли нормално поведение?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот vanesto » Чет 10 яну 2019 19:12


Нормално е.


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот KBK » Чет 10 яну 2019 19:34


Не е много нормално. Изпуска ти вакуума от сервото по някаква причина, провери скобите на маркуча след трипътния клапан към сервото, а така също и самият маркуч.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Чет 10 яну 2019 20:22


crank1968 написа:Колеги, от няколко седмици имам следният проблем. Всяка сутрин, а и през деня, ако колата стои повече време, при качването и натискането на спирачката педала е твърд като бетон. След запалване нещата си идват на място, та въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с подобен проблем.


С кой мотор си?


Потребителски аватар
crank1968
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот crank1968 » Чет 10 яну 2019 21:10


hooligan_sk написа:
crank1968 написа:Колеги, от няколко седмици имам следният проблем. Всяка сутрин, а и през деня, ако колата стои повече време, при качването и натискането на спирачката педала е твърд като бетон. След запалване нещата си идват на място, та въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с подобен проблем.


С кой мотор си?


С АДР. Не мисля, че е много нормално преди не беше така. Ще я погледна тези дни, а в краен случай на майстор.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 10 яну 2019 21:12


За бензинов не е нормално.
Да не те плаша,но смятам че имаш проблем със сервото.
На тия модели влиза водичка, замръзва и цепи мембрана.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7640
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот goppa » Чет 10 яну 2019 21:25


Може да е сцепен маркуча или да не държи възвратното клапанче.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7820
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот hooligan_sk » Чет 10 яну 2019 21:55


МО... цепнал се е вакумния маркуч от дросела към спирачките сигурно. На AGU 98г го извадих на парчета, пак одървяше педала след гасене. Моя е доста по-дълъг бидейки напречен мотора, но първо това бих проверил и на АДР. :th_up


Потребителски аватар
crank1968
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот crank1968 » Пет 11 яну 2019 19:11


Днес нямах такъв проблем, но и температурите са по-високи. И все пак ще погледна тези неща, които споменахте.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Пет 11 яну 2019 19:39


Не трябва да го губи, както казаха колеги, погледни си причините. Ако е клапан не е толкова стряскащо, но сцепен маркуч... ще е добре да се оправи.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 12 яну 2019 10:37


При мен педала е твърд, ако не съм карал автомобила повече време, примерно 4-5 дни .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта