Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
официално с голямо дясно огледало , голяма играчка се оказа, от англичанка, ползвах капачката и стъклото и алуминиевата основа на моторчето , че е по-дълга. От мойто ползвах основата която се захваща към вратата , инсталацията и моторчето. Интересното, е че огледалото асиметрично но се вижда добре. Аз очаквах фокусното разстояние да е кофти, но е добре. Оста сега да я покарам и да кажа и в движение как е.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 30 ное 2012 9:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHL 1997
- Местоположение: Tyrgovishte
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги някои знае ли колко струва долу-горе ножа от задната броня на W8 с местата за 2-та ауспуха и става ли от комби за без комби примерно или обратното ... че нещо ги няма тия W8 на части пък без комби хич ...
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
комби и седан мисля, че разликата е само в горната част на бронята. Би следвало да става спойлера.
п.с. обещах да споделя как е като покарам с дългото огледало от десен волан. Вижда се перфектно. Вече дори кола която ми е в мъртвата зона я виждам почти цялата, препоръчвам на всички!!!
п.с. обещах да споделя как е като покарам с дългото огледало от десен волан. Вижда се перфектно. Вече дори кола която ми е в мъртвата зона я виждам почти цялата, препоръчвам на всички!!!
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Привет!
Както бях писал относно масовия проблем при AZM - трудното палене сутрин - послушах си диагностика и сипах добавка за почистване на горивната система (каза че вероятно е осмоляване на инжекторите и клапана за налягането на горивото и седенето с празен резервоар - колата я взех от автокъща и бе стояла няколко месеца), сипах 30-40 л. бензин и добавката и след 100 км. на бензин сутрин пали от първото въртене. единствената разлика е че сега въртя една идея повече - около 4-5 оборота на коляновия вал но пали стабилно и държи нормални обороти. Ще карам докато изгоря третирания бенз и минавам на газово шофиране.
Добавката е GUMONT (http://gumout.com/ourProducts/ReganeFSC.asp) и си я донесох от Щатско. За в БГ диагностика ми препоръча да си купувам от ПРОСПИД.
С ГИ на БСМ съм, прясно монтиран. според диагностика - много добре настроен - когато се върже към колата не открива разлика в показанията при бензин или газ и не отчита промени при превключването.
Още нямам меродавни наблюдения относно разхода.
Открих една интересна инфо за комбитата (вероятно и при седана е същото) - описал съм "проблема" в отделна тема, тук само прикачвам картинката която направих.
Както бях писал относно масовия проблем при AZM - трудното палене сутрин - послушах си диагностика и сипах добавка за почистване на горивната система (каза че вероятно е осмоляване на инжекторите и клапана за налягането на горивото и седенето с празен резервоар - колата я взех от автокъща и бе стояла няколко месеца), сипах 30-40 л. бензин и добавката и след 100 км. на бензин сутрин пали от първото въртене. единствената разлика е че сега въртя една идея повече - около 4-5 оборота на коляновия вал но пали стабилно и държи нормални обороти. Ще карам докато изгоря третирания бенз и минавам на газово шофиране.
Добавката е GUMONT (http://gumout.com/ourProducts/ReganeFSC.asp) и си я донесох от Щатско. За в БГ диагностика ми препоръча да си купувам от ПРОСПИД.
С ГИ на БСМ съм, прясно монтиран. според диагностика - много добре настроен - когато се върже към колата не открива разлика в показанията при бензин или газ и не отчита промени при превключването.
Още нямам меродавни наблюдения относно разхода.
Открих една интересна инфо за комбитата (вероятно и при седана е същото) - описал съм "проблема" в отделна тема, тук само прикачвам картинката която направих.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:комби и седан мисля, че разликата е само в горната част на бронята. Би следвало да става спойлера.
п.с. обещах да споделя как е като покарам с дългото огледало от десен волан. Вижда се перфектно. Вече дори кола която ми е в мъртвата зона я виждам почти цялата, препоръчвам на всички!!!
относно огледалото-по лесния вариянт е да се сложи направо цялото от англичанка ,като единствено се разпробива и добавя стопор да ограничи огледалото малко по рано при краино отворено положение
почти всичко за пасат Б5/Б5 съм изпробвал преди няколко години,ако мога с нещо да съм полезен от натрупания опит :питайте за нещо конкретно
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега, 99 % съм сигурен, че когато отново започнеш да караш на газ, проблемът ще се появи с пълна сила. За мен той е в адаптациите. Сега караш само на бензин и бензиновият комп си има нормална и правилна настройка. Когато започнеш да караш и на газ, нещата ще се бъркат и според мен отново няма да ти пали на бензин сутрин, защото до последно вечерта си карал на газ и компа се е "разстроил".
Пробвай все пак и пиши резултат. Доста хора имат този проблем.
Пробвай все пак и пиши резултат. Доста хора имат този проблем.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Голямо дясно огледали и аз взех от англичанка , но нещо не ми хареса как се вижда, и го свалих. А и от време на време влизам в един гараж , където ако съм с голямото огледало няма да мога да вляза , освен ако не прибера и двете
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Понеже един от обектите на дискусия в темата е двигателят AZМ /2.0 115 коня/, използвам възможността да попитам какъв СРЕДЕН разход ви дава този мотор на газ или на бензин /който на каквото кара/. Съответно какъв градски и извънградски? Как се лекува грешката бедна смес и неустойчиви обороти на празен ход, както и "паткането" при малко подадена газ или изкачване /над 3000 оборота/? Защо се явява толкова труден за настройка на газ? Какво е решението на проблема с паленето от втория път сутрин /сигурен съм че ГИ има пръст в това, защото ако няколко дни карам само на бензин, пали веднага/?
Какво ви е мнението за двигателя като цяло - има ли детски болести, специфични проблеми, скрити лимонки и скъпи компоненти. Става въпрос за АZM в купето на Пасат от 2002г.
Какво ви е мнението за двигателя като цяло - има ли детски болести, специфични проблеми, скрити лимонки и скъпи компоненти. Става въпрос за АZM в купето на Пасат от 2002г.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
niks76 написа:DoH_KuXoT написа:комби и седан мисля, че разликата е само в горната част на бронята. Би следвало да става спойлера.
п.с. обещах да споделя как е като покарам с дългото огледало от десен волан. Вижда се перфектно. Вече дори кола която ми е в мъртвата зона я виждам почти цялата, препоръчвам на всички!!!
относно огледалото-по лесния вариянт е да се сложи направо цялото от англичанка ,като единствено се разпробива и добавя стопор да ограничи огледалото малко по рано при краино отворено положение
почти всичко за пасат Б5/Б5 съм изпробвал преди няколко години,ако мога с нещо да съм полезен от натрупания опит :питайте за нещо конкретно
под кофти ъгъл застана и не се виждаше добре. Другото което ме подразни, е че като го дадеш в грайно положение седи под ъгъл спрямо равнината на капачката и може да му видиш почти всичката карантия Трябваха ми 5 минути да го гледам и да ги счупя и двете за да стане едно перфектно :)
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
някой имал ли е проблем с навлажняване с вода на десния джоб на пода на багажника на седан ? Направи ми впечатление , че все един леко влажно вътре.
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
По принцип сутрин паля от третия път. Снощи реших преди да я загася, да покарам няколко километра само на бензин и запалих от първия път. Това потвърждава теорията за адаптациите. На стария ми Пасат също палех от третия път и при нова настройка на ГИ проблемът беше решен. Но този 2.0 115 коня май се явява по-труден за настройка и от 1.8Т.
Сигурен съм, че ако няколко дни покарам само на бензин, колата ще пали сутрин от първия път без проблем.
Сигурен съм, че ако няколко дни покарам само на бензин, колата ще пали сутрин от първия път без проблем.
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:някой имал ли е проблем с навлажняване с вода на десния джоб на пода на багажника на седан ? Направи ми впечатление , че все един леко влажно вътре.
Ами и аз забелязах такова навлажняване,но това беше зимата.Сега всичко е ОК.Тогава само си изкарах мокета на багажника да изсъхне и от тогава не съм забелязал нещо подобно.Ще видим зимата
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да използвам темета и попитам и аз нещо.Когато е студена колата оборотите са около 1100,което е нормално, и като позагрее падат на 780-790.Оборотите не играят, но ми се струват малко ниски.Когато тръгвам ми се налага да подам малко повече газ и това ме дразни,особено когато е включен климатроника.Мога ли по някакъв начин да повиша оборотите или това си е нормално?
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И моите са ниски на празен ход и не знам дали е нормално. А усещам, че когато са на 900, работи много по-гладко и устойчиво.
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И на мен ми се иска да ги вдигна на поне 850 оборота. Но не знам дали е възможно
Нека и другите колега с този мотор да споделят как са им оборотите.
Нека и другите колега с този мотор да споделят как са им оборотите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 39 госта