Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Първо ще търся къде се губят 12-те волта по кабела до компа!
Мога да му пусна едно захранване директно от акумулатора през реле управляно от контактния ключ?
При намалено захранване не ме учудва, че изхода е около 2 волта вместо близо 4,5.
Мога да му пусна едно захранване директно от акумулатора през реле управляно от контактния ключ?
При намалено захранване не ме учудва, че изхода е около 2 волта вместо близо 4,5.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Заминал дебитомер е следствие от нередовна смяна на въздушен филтър.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Как да го убедиш този индивид, че филтъра не е вечен, няма как.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Zdravko Zankov написа:Заминал дебитомер е следствие от нередовна смяна на въздушен филтър.
Не е задължително, Б5цата която търкалях до тази пролет, дойде при мен със заминал дебитомер през 2016та. Всички обслужвания й бяха правени по часовник, филтрите включително.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Дебитомерът си заминава главно от старост, все пак е доста сложна електронна част. А тези с Heisfilm-Luftmassenmeser /топлата пластина дори няма как да ги почистиш!
Все пак при мен ако проследя кабела на пин 2 и намеря причината за ниското захранващо напрежение може да живне.
Все пак при мен ако проследя кабела на пин 2 и намеря причината за ниското захранващо напрежение може да живне.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
hooligan_sk написа:Zdravko Zankov написа:Заминал дебитомер е следствие от нередовна смяна на въздушен филтър.
Не е задължително, Б5цата която търкалях до тази пролет, дойде при мен със заминал дебитомер през 2016та. Всички обслужвания й бяха правени по часовник, филтрите включително.
Да,не е задължително.
Но аз съм виждал моя,имаше фини прашинки,а въздушен филтър сменям на 10000км.
Вероятно никога не е пипан. А си е оригиналният.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравко, при моите коли на 10 000 километра въздушните филтри са като нови, имай предвид, че почти не карам извън Германия.
Искам да попитам теб и останалите колеги откъде се захранва дебитомера с 12 волта напрежение? От компа или от контактния ключ през някакъв бушон?
Аз клоня към втория вариант, събота и неделя ще почна да проследявам кабелчето на пин 2.
Искам да попитам теб и останалите колеги откъде се захранва дебитомера с 12 волта напрежение? От компа или от контактния ключ през някакъв бушон?
Аз клоня към втория вариант, събота и неделя ще почна да проследявам кабелчето на пин 2.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7639
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Не е ли по-лесно със схема, вместо да проследяваш жички?
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Схема или без, все пак как се захранва дебитомер с напрежение?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Въздушен филтър се сменя на 60 000 км според сервизната книжка на VW за Германия, с един междинен контрол на 30 000 километра. Ако някой го сменя на 5 000 км не му преча!
Имам проблем с дебитомер, ако приемем че дебитомера дава малък дебит на компа, той просто пуска малко гориво, но всъщност мотора си смучи максималното количество въздух, затова на ламбда сондата отиват изгорели газове, бедни на горивна смес и затова ми излиза през ден грешка 17536.
Снощи прегледах книжката "Как се ремонтира Пасат Б5/5,5, има електрически планове само на най-простите елвъзли. Търсене в Гугъл също удари на камък.
От къде се захранва дебитомера с напрежение 12 волта?
Моята кола е на газ, как се лъже ламбда сондата да не подава лоша информация на компа? Ако някой е питал газаджия и той е дал обяснение моля да ни светнете лампата
Имам проблем с дебитомер, ако приемем че дебитомера дава малък дебит на компа, той просто пуска малко гориво, но всъщност мотора си смучи максималното количество въздух, затова на ламбда сондата отиват изгорели газове, бедни на горивна смес и затова ми излиза през ден грешка 17536.
Гоппа, ако имаш схема или знаеш къде мога да я намеря помагай!goppa написа:Не е ли по-лесно със схема, вместо да проследяваш жички?
Снощи прегледах книжката "Как се ремонтира Пасат Б5/5,5, има електрически планове само на най-простите елвъзли. Търсене в Гугъл също удари на камък.
От къде се захранва дебитомера с напрежение 12 волта?
Моята кола е на газ, как се лъже ламбда сондата да не подава лоша информация на компа? Ако някой е питал газаджия и той е дал обяснение моля да ни светнете лампата
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7639
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
В autodata има схеми на окабеляването за контролера на мотора.май точно това ти трябва за да видиш къде отиват кабелите от дебитомера.
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Курт Деликуртев написа:Счупих нещо, понеже вадих куплунга няколко пъти, сега се вади много лесно. Трябва обаче да го фиксирам с някаква лепенка.
Свинска опашка върши чудесна работа в случая.
П.п. "умрял" дебитомер на ТДИ се "тунингова" с една дупка направена на подходящо място с бургийка. За съжаление нямам снимка да покажа. В 3/4 от случаите живва като нов и кара бая време. В останалите 1/4 - в кофата и нов/друг.
Ще потърся в нета да видя дали някой е снимал
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Autodata търсих във форума, после Гугъл, оказва се платена платформа. Ако някой може да помогне със схемата която Гоппа описа ще съм до живот благодарен.
Сега видях, че Бош са ми отговорили с въпроси за каква кола става дума, дадох им всичко, включително две снимки и допълнително ги помолих за схема за връзките на дебитомер с компютъра и откъде идва захранването с 12 волта на дебиломера.
Дано ми пратят нещо!
Сега видях, че Бош са ми отговорили с въпроси за каква кола става дума, дадох им всичко, включително две снимки и допълнително ги помолих за схема за връзките на дебитомер с компютъра и откъде идва захранването с 12 волта на дебиломера.
Дано ми пратят нещо!
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 17:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: harmanli
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Някой има ли снимка на на Пасат 5-5.5 със пружини Eibach Pro Kit 30/30mm със джанти 18 цола?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Днес получих данните за двата дебитомера, на пръв поглед имат еднакви характеристики.
Изпратиха ми и схема на свързване, добрата новина е , че захранването на дебитомера не идва от компютъра. Някакво реле с означение К1.32.
Сега трябва да търся какво е това реле и къде да го намеря. Ако има някой с достъп до autodata моля да ми помогне!
Много ме изкушава да го захраня от друго място с 12 волта, с едно бушонче за защита, може би само пробно!?!? Да го правя ли?
Изпратиха ми и схема на свързване, добрата новина е , че захранването на дебитомера не идва от компютъра. Някакво реле с означение К1.32.
Сега трябва да търся какво е това реле и къде да го намеря. Ако има някой с достъп до autodata моля да ми помогне!
Много ме изкушава да го захраня от друго място с 12 волта, с едно бушонче за защита, може би само пробно!?!? Да го правя ли?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта