Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19696
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Пичове, тая тема я обърнахте на лафче.
Единия бърка биели с биалетки... Ми напиши в Google биела и биалетка и виж какво е, преди да се излагаш като кифладжия и да пълниш темата със спам! Аман вече - спри да сереш навсякъде!
Другия пита за автоключар... Някакъв специален ключар за Пасат B5 ли трябва да е, та е точно в тази тема?
Единия бърка биели с биалетки... Ми напиши в Google биела и биалетка и виж какво е, преди да се излагаш като кифладжия и да пълниш темата със спам! Аман вече - спри да сереш навсякъде!
Другия пита за автоключар... Някакъв специален ключар за Пасат B5 ли трябва да е, та е точно в тази тема?
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
- Автомобил: Passat
- Двигател: AWT 2003
- Местоположение: софия
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Просто попитах за свестен ключар.Извинявай шефче ако се чувстваш притеснен от въпроса ми.
Последна промяна от Vlad777 на Чет 02 авг 2018 22:26, променено общо 2 пъти.
Причина: За поредното спам мнение получаваш предупреждение. Теми за ключари бол във форума. Тук не му е мястото. А "шефче" викай някъде на друго място.
Причина: За поредното спам мнение получаваш предупреждение. Теми за ключари бол във форума. Тук не му е мястото. А "шефче" викай някъде на друго място.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги как се разхлабва скобата на скоростния лост. Искам да сменя маншона а не мога да я разхлабя с отвертка за да изадя топката. Мога ли да я извадя без да режа скобата?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Скобичката е за еднократна употреба, къса се. После можеш да си сложиш скоба с винт от всяка железария, тя ще е за многократна употреба.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Напротив.
Скобата се охлабва много лесно.
С подходящи клещи може да се използва отново.
Скобата се охлабва много лесно.
С подходящи клещи може да се използва отново.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Напротив.
Скобата е предназначена за еднократна употреба.
Какво и как може е отделен въпрос.
Скобата е предназначена за еднократна употреба.
Какво и как може е отделен въпрос.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19696
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
С подходяща отвертка може да се отвори скобата, а след това с керпедени клещи да се стегне отново
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Понеже имам проблем с радиото, почти никакви станции не хваща, или само няколко с много гадно качество, се разтърсих за проблеми. И намерих един модул. Търсих с търсачката на форума за Car Interface, не намерих нищо.
В Гугъл излизат само едни обяви, че продават употребявани модули. За какво служи няма никаква информация.
Ето за кое става дума:
Намира се под средната конзола.
Махнах едната букса, радио и навигация продължават да си работят. Някой знае ли каква работа върши този модул?
В Гугъл излизат само едни обяви, че продават употребявани модули. За какво служи няма никаква информация.
Ето за кое става дума:
Намира се под средната конзола.
Махнах едната букса, радио и навигация продължават да си работят. Някой знае ли каква работа върши този модул?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Това е за телефон.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Масово са им изгорели антенните усилватели на това поколение ВАГ и така радиото не хваща почти нищо - връзката до антената е прекъсната и на практика нямаш такава. Въпросния усилвател се шунтира, като се връзва антената директно за радиото. Така работи на около 80% от оригиналното си качество. Моят Б5 беше вързан така, ок си е.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
С афтърмаркет плеър няма захранване на усилвателя.
Монтирал съм един гаджет,подава 12в на усилвателя и си работи екстра.
Монтирал съм един гаджет,подава 12в на усилвателя и си работи екстра.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
hooligan_sk написа:Масово са им изгорели антенните усилватели на това поколение ВАГ и така радиото не хваща почти нищо - връзката до антената е прекъсната и на практика нямаш такава. Въпросния усилвател се шунтира, като се връзва антената директно за радиото. Така работи на около 80% от оригиналното си качество. Моят Б5 беше вързан така, ок си е.
А как точно се шунтира усилвателя, че моето радио нищо не хваща?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
При мен е оригиналната медия, явно някоя връзка се е разхлабила, аз затова рових около средната конзола, там имало един куплунг ...
Според книжката на Етцолд " Как да си ремонтирам Пасата" усилвателят се намира в основата на антената, други колеги казват, че е на тавана над облицовката.
Гоппа, ако е за телефон как да се логна вътре? На мултимедията няма никаква възможност за връзване на телефон.
Според книжката на Етцолд " Как да си ремонтирам Пасата" усилвателят се намира в основата на антената, други колеги казват, че е на тавана над облицовката.
Гоппа, ако е за телефон как да се логна вътре? На мултимедията няма никаква възможност за връзване на телефон.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Усилвателя действително го има и в двата варианта, изгаря защото уплътнението в основата на антената се изпича и пропуска вода лесно. Това поне ми обясниха в един кар аудио сервиз, където ходих да ми "намерят" обхвата. Б5цата ми също беше с оригиналната медиа. Взех му афтърмаркет радио(бях си го решил така или иначе), захранването на усилвателя беше изключено и така. Не съм гледал стъпка по стъпка как се връзва отзад.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
И аз съм решил да ходя на аудио доктор, колега колко лева да приготвя?