Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Не са носачите, а биелетите, тези дето са на стабилизаторната щанга!
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Значи биалетки, за тях не съм сигурен. При мен се сменят много лесно.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Най-лесно става, като обърнеш колата нагоре с колелетата.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
muns61 написа:Най-лесно става, като обърнеш колата нагоре с колелетата.
Може и ребром,но да сложи резервната гума при В колоната.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Накоро сменях държачите на задния мост...дето му вика Курта тампони. Продават се отделно но като ги гледам си е е....о мамамта вкарването а няма да се спести кой знае колко. Сменяват се един по един като се маха пружината за по лесно . За час се сменяват двата.
Сменяйте или поне им обърнете внимание. Моят единият се чупи и моста се откачи по време на движение...късмет с малка скорост...на магистрала не ми се мисли какво можеше да стане.
Антифриза на този мотор с а и несамо обикновено се губи от тройниците на газовата.
А 1 литър масло е много. Курте гробница си купил. Продавай...ха ха
Сменяйте или поне им обърнете внимание. Моят единият се чупи и моста се откачи по време на движение...късмет с малка скорост...на магистрала не ми се мисли какво можеше да стане.
Антифриза на този мотор с а и несамо обикновено се губи от тройниците на газовата.
А 1 литър масло е много. Курте гробница си купил. Продавай...ха ха
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз не търся спестяване на пари, а защита на околната среда. Какво става от старите части, ръждясват някъде, а после отново се претопяват, от което се замърсява околната среда.
Защо трябва да купувам нов цял възел от стомана, като мога с една хидравлична преса да избия старите тампони и на тяхно място да навлека новите?
Благодаря за информацията, считам че смяната само на тампоните на задния мост е възможно.
Защо трябва да купувам нов цял възел от стомана, като мога с една хидравлична преса да избия старите тампони и на тяхно място да навлека новите?
Благодаря за информацията, считам че смяната само на тампоните на задния мост е възможно.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Курте пак не четеш...Държача е от алуминий...не мисля че този материал е много удачен за толкова отговорен детайл но така е решил немеца . СЧУПИ се на две ...затова заеби екологията и заложи на сигурноста...особено като се има впредвид на колко години е колата и колко старо е това парче алуминий...
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Силент, държача си е държач, а тампоните са набити в него.
И не мисли, че е от алуминий, има сплави дуралуминий например, коренна разлика от мекия метал алуминий!
И не мисли, че е от алуминий, има сплави дуралуминий например, коренна разлика от мекия метал алуминий!
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
в програмата има отделен отделна позиция за тампон, която не може да се поръча отделно като ОЕ част, комплект се продава с държача, под неговия номер някои вносители на части предлагат алтернативни варианти само за тампон но марките са от най-евтините и аз лично не бих сложил...
4B0 501 521 E ляв
4B0 501 522 E десен
4B0 501 521 E ляв
4B0 501 522 E десен
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Някои хора мислят че се бъзикам...
Ако това се случи на магистрала сте хванали автобуса за Свети Петър.
Да колега мисля си че това парче алуминиева сплав без значение каква не е най добрият материал за толкова отговорна част.
Само ще вметна че супването не беше предшествано от някакви симптоми като нестабилност чукане в окачването и т.н.
Ако това се случи на магистрала сте хванали автобуса за Свети Петър.
Да колега мисля си че това парче алуминиева сплав без значение каква не е най добрият материал за толкова отговорна част.
Само ще вметна че супването не беше предшествано от някакви симптоми като нестабилност чукане в окачването и т.н.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Това съм го виждал нагледно на Пасат на който смениха само тампоните без да почистят алуминиевия държач, при набирането на новия тампон менте Topran, се пръсна алуминиевия държач. Та тук предполагам случая е сходен. Ако ти не си пипал то някой преди теб е правил нещо, от което не разбира.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Привет , автомата на колата започна да прави проблем , включва само 1 и 2 , на 3 придръпва сякаш е заминал феродовия диск и се изфорсирва , а до 4 скорост май не стига.сменях му масло и филтър ,но не се оправи , и засега я карам само в града. и си търся друг здрав автомат . колата пасат б5 1.9тди 90 коня 99 година AHU мотор . кутията е четири степенен автомат VW AG4 01N . на наклон не тръгва назад , на равно си тръгва без подаване на газ и на 1 и 2 скоорст си набира и върви супер.
-въпроса ми е мога ли да сложа такъв автомат от 1.9 тди 110 коня ? взаимозаменяеми ли са , понеже повече коли на части има с този мотор
- може ли да сложа автомат от бензинка 1.8 , 1.8т , 2.3 ...
благодаря ви .
-въпроса ми е мога ли да сложа такъв автомат от 1.9 тди 110 коня ? взаимозаменяеми ли са , понеже повече коли на части има с този мотор
- може ли да сложа автомат от бензинка 1.8 , 1.8т , 2.3 ...
благодаря ви .
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Подобни симптоми имах оказа се мозък ..преди това пълен ремонт...повече не искам да чуя за автомат на тази кола...още повече че дига разхода прави колата тромава и т.н..
Принципно мисля че може да се сложи типтроник но предполагам че трябва да се смени и компа на кутията и евентуално някоя друга периферия -скоростен лост евентуално охладител...за София знамм кой може да отговори на въпросите ти и да го направи но за варна...
Принципно мисля че може да се сложи типтроник но предполагам че трябва да се смени и компа на кутията и евентуално някоя друга периферия -скоростен лост евентуално охладител...за София знамм кой може да отговори на въпросите ти и да го направи но за варна...
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
- Автомобил: Passat
- Двигател: AWT 2003
- Местоположение: софия
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте.Извинявам се предварително ако тук не е мястото за моят въпрос.Намокрих и двата ключа и сега не иска да отключва и заключва,но пали.Пасат. 5,5 2003г. 1,8Т AWT. Ако някой знае свестен автоключар да даде координати.Регион София.Благодаря
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта