Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MrLover
Мнения: 270
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
Автомобил: Passat
Двигател: AMX
Местоположение: Бургас

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот MrLover » Чет 20 юни 2013 16:08


DoH_KuXoT написа:направих адаптация на клапата и сутринта запали от първия път , което се случва за първи път :beer Обаче след още няколко дни ще кажа дали не е било съвпадение или съм разрешил проблема наистина. Адаптацията направих по описания по-горе начин .


:th_up Покарай я няколко дена и ще си проличи дали има подобрение :)




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 21 юни 2013 8:55


MrLover написа:
DoH_KuXoT написа:направих адаптация на клапата и сутринта запали от първия път , което се случва за първи път :beer Обаче след още няколко дни ще кажа дали не е било съвпадение или съм разрешил проблема наистина. Адаптацията направих по описания по-горе начин .


:th_up Покарай я няколко дена и ще си проличи дали има подобрение :)

тази сутрин - 2:0 за мен :mhihi


Потребителски аватар
ddanov
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 30 юни 2008 16:30
Автомобил: VW Passat B7 TSI DSG EcoFuel 2012
Двигател: CDGA 2012г
Местоположение: Ловеч

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот ddanov » Вто 25 юни 2013 1:47


От януари съм с Passat B5.5 2001г, с този двигател - AZM. Преди това бях с B5 1997г, с двигател ADR.
Купих автомобила след като едно момченце (18г) се завъртя пред къщи и потроши 4 автомобила + неговия. Стария ми Passat беше тотална щета.
Кратко време се радвах на новата машина и ... почна сутрин да пали от 50-я път. Добре че имах нов акумулатор. Гледаха го и го тестваха какви ли не майстори. Докато една сутрин дойде един и изключи датчика за температурата на охладителната течност (на кофти место е) и запали от раз. Измери го и каза, че е дефектен. Представлява термистор и ... при студен двигател лъжеше колата, че е прегряла на около 120 градуса и палене няма, но запаля ли я веднъж цял ден няма проблем. Сменихме го (около 30 лв) и пали без грешка.
Сложих метанов инжекцион (zavoli) и майстора каза, че го е настроил на мощност да е 1:1 с бензин и ако ми се вижда висок разхода може да го свали за сметка на мощността. Разхода извънградско за 100км е между 9 и 10 лв (по-близо до 10) при цени на метана в Ловеч (май само в Плевен и В. Търнов са по-високи) - 1,97лв./кг. Мисля че това е добре. На градско се качва между 14 и 15лв за 100км.
От известно време обаче започна да ми прави епизодично проблем - на 10 паления сутрин (образно казано, не съм ги броил точно) 9 ще запали без грешка, но 1 път не пали на бензин. След 2-ри, 3-ти път не издържам и прехвърлям директно палене на метан - прехърква и пали веднага. Тая сутрин пак, но жената малко закъсня и се качи когато вече бях запалил и каза, че около колата яко мирише на ацетон, та се съмнявам в бензина, ама ... предната сутрин нали със същия бензин запали от раз?!
Не знам дали проблема е в горивото или двигателя или ... в некадърен майстор, защото автомобила е бил с десен волан и е обърнат преди да го купя, но ... доста недоправени неща намирам - например дистанционното от ключа не отключва и не заключва, нито спира и задейства алармата, а го мерихме с компютър и ... когато натисна бутон на дистанционното, компютъра (вързан на автомобила) отчита, че е натиснат точно този бутон, но ... няма реакция от централното. Имам подгрев на седалките, мерих реотаните не са нито прекъснати, нито накъсо, т.е. има определено съпротивление, но не работи, та кой знае колко още неща не са вързали както трябва ...


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 28 юни 2013 8:46


резултата е изравнен, 2:2 никаква разлика, ще пробвам и това с датчика


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот buller » Пет 28 юни 2013 11:26


Колеги, проблемите които описвате подозрително много ми напомнят проблемите на бензиновите 6-таци на БМВ.
Там пали когато си поиска, като по-трудно е топлото палене.
В много от случаите се оказва датчик на колянов или на разпределителен вал, нещо което диагностиката не хваща често.
Просто стрелям на посоки, защото осъзнавам колко досаден е този проблем...


Потребителски аватар
MrLover
Мнения: 270
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
Автомобил: Passat
Двигател: AMX
Местоположение: Бургас

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот MrLover » Съб 29 юни 2013 11:07


Дам и при мен нещата се влошиха....пали винаги от първия път студена, но голямо въртене пада :eek


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за AZM - 2000cc 116hp - кой,какво,как...

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 30 юни 2013 20:23


MrLover написа:Дам и при мен нещата се влошиха....пали винаги от първия път студена, но голямо въртене пада :eek

при мен пали от раз обаче не държи обороти. Втория път всичко е ок.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 01 юли 2013 16:57


преди месец видях скъсан маншо на предна дясна полуоска, а днес , а утре и се разчука карето. Викам си, ще покарам малко и ще сменям цяло каре с маншон. Имах едно пътуване миналата седмица , скъса се и лявото външно. Взех всичко - Lobro, гумени маншони, препоръчаха ми ги пред пластмасовите, че пластмасовите се вадели и т.н. и се почна. Гледам един клип развиваш 6-те болта на чашката на скоростите , развиваш болта на главината и вадиш полуоската... да ама не, дясната какво ли не правих, няма вадене. Та да не си блъскате главите като мен , най-лесно е да се откачи шенкела от горните два носача и да се изкълчи. Всичко на всичко двете полуоски 2 часа със миене на джанти и всичко омазано с грес. Лявата излиза без да се разкача окачването. Сега вече не ме срам да правя обратни завои и всички да се обръщат да видят какво чука :Mr Green Fun


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 03 юли 2013 10:27


какво мислите за тези липове ? :gruebel
Прикачени файлове
img2367pi1.jpg
passat mk5_01-2.jpg
P-PASSATmk5-TLR-3.JPG
product_2182-500x500.jpg


Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pEsHkyY » Сря 03 юли 2013 11:23


Добре стои :th_up


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Чет 04 юли 2013 15:03


Недей, моля те :)


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 04 юли 2013 15:39


Ами аз съм с такъв. 3 година нямам никакви оплаквания. На мен лично ми харесва.


Потребителски аватар
paaco
Мнения: 262
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
Двигател: AVF 2005
Местоположение: sofia

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот paaco » Чет 04 юли 2013 16:04


Много ми харесва на последната снимка добавката за бронята и накрайника за ауспуха. Някой знае ли от къде може да се вземе такава.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 04 юли 2013 16:10


тази вечер ми пристига голямо дясно огледало : )


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Чет 04 юли 2013 21:06


Добавката е се води "VOTEX" и е в комплект с добавка за предната броня и прагове , в Овърдрайв ми обявиха някаква страшна цена , която дори не си заслужаваше да запомня :mhihi

A за лип спойлера и аз съм много доволен , задницата добива по-завършен вид.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 165 госта