Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Пет 14 апр 2017 12:37


Ми Аудито ми си е по принцип с монро, но не мога да ги хуля като не знам на колко години бяха. Закс ми харесват като че ли най-много.




Svetlix
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Svetlix » Съб 15 апр 2017 10:29


Zdravko Zankov написа:Каяба...?


Това беше първоначалното ми решение. Имам и японски автомобил, който фабрично е излязал с Каяба. След 110 000 км каране ги смених отново с Каяба и вече 100 000 км съм с тях. Но гледам, че не са особено популярни тук и затова реших да попитам. Малко по-скъпички идват от Закс, но не е нещо което ме притеснява.

Други мнения?


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Xaxy » Съб 15 апр 2017 12:25


gancho написа:Хаху,
Намираш малко късо болтче с размери подобни на счупената ос, пробиваш дупчица и навиваш...
При монтажа капачето се огъва леко с пръсти за да влезе.
Аз така ремонтирах моето и стана по-здраво от ново.


Няма ли да се вижда, такова малко болтче не успях намеря, намерих малко пиронче с флекса го срязах на 2 "за 2те капачета" , оставих самата пъпка малко по-дълга, мисля да сложа и малко капчица да стане още по-здраво, ама притеснението ми е да не се вижда самото пиронче?


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mastersound » Съб 15 апр 2017 12:30


Някой да е претапицирал корите на вратите там където има плат? Да каже как отделя самата тапицерия от кората на вратата гледам,че е на чопове ама са залепени с някакъв вид лепило и при опит да ги разлепя се чупят?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8385
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Съб 15 апр 2017 18:52


Svetlix написа:
Zdravko Zankov написа:Каяба...?


Това беше първоначалното ми решение. Имам и японски автомобил, който фабрично е излязал с Каяба. След 110 000 км каране ги смених отново с Каяба и вече 100 000 км съм с тях. Но гледам, че не са особено популярни тук и затова реших да попитам. Малко по-скъпички идват от Закс, но не е нещо което ме притеснява.

Други мнения?

Навремето когато сменях на алдиту амортисьорите също се бях насочил към Каяба, но впоследствие си купих Монро-та. Направиха ми цена , на която не устоях :)
Засега съм много доволен , малко по-стегната возия правят ( газови са , оригиналните бяха маслени ) Доста км съм навъртял ,но повечето са по хубави пътища. И поради тази причина купих и на друга моя кола пак Монро ( пак газови ) . При нея имам засега някъде около 35-6 к.км с тях. Засега не намирам негатив. Не знам колко км ще мина преди нещо да се "обади" оттам. Паживьом увидим :)


Svetlix
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Svetlix » Съб 15 апр 2017 19:11


До колкото знам вече всички са газови. Маслени не се произвеждали. Или греша?


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот betaserk » Съб 15 апр 2017 19:26


mastersound написа:Някой да е претапицирал корите на вратите там където има плат? Да каже как отделя самата тапицерия от кората на вратата гледам,че е на чопове ама са залепени с някакъв вид лепило и при опит да ги разлепя се чупят?


Аз ги отлепях по различни начини, с един голям нож като мачете и го плъзгах отстрани и го усуквах и хвърчаха на всякъде. Пробвах и с едно дърводелско длето/широко/ също става, които не се предават лесно са най-гадни, или се чупят или не може да се махнат, толко са омазани с лепило, при тях взимаш един макетен нож, много внимавай с него, че ако реже, реже до кокал. С ракъвици и защитни очила работи, че после доктори, моктори и става мазало. Отплеснах се, та с макетния нож ги отрязваш около мъжкото и после с мачетето :icon_lol и става работата, естествено ще има и коствени жертви, но не е болка за умиране, после с поялник/аз имам от по големите/ го размазваш хубаво и готово! Ако те интересува нещо друго питай, моите на стария пасат си ги направих, защото бяха провиснали, станаха супер! Моите бяха кожени, но то е едно и също залепването.

Изображение


Потребителски аватар
toni_tv
Мнения: 172
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 21:43
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: ADR
Местоположение: Белоградчик

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот toni_tv » Съб 15 апр 2017 19:32


Колега преди няколко месеца и аз сменях амортисьорите на моя пасат и сложих Монро Рефлекс - двойнодействащи и действително колата стана една идея по стегната возията а аз именно това исках и съм доволен


Cvetomir-Panchev
Мнения: 350
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Cvetomir-Panchev » Съб 15 апр 2017 19:48


Преди година сложих Закс задни на пасата б5,но сякаш са меки.


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mastersound » Нед 16 апр 2017 6:07


betaserk написа:g


Ще пробвам да видя какво ще стане ще гледам поне в всеки ъгъл да ги запазя :D


Lup40
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
Автомобил: VW Passat 2001
Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Lup40 » Пет 21 апр 2017 7:50


Здравейте,
Отново ми излезе едно проблемче...
От известно време наблюдавам, че в дясната страна на предното пасажерско място (до прага) се събира по малко вода и не знам от къде идва. Дренажите под акумулатора и сервото са чисти, уплътнението на вратата е здраво, навсякъде другаде е сухо и подозирам, че десните канали на шибедаха са се запушили. Но може и да греша...
Та приемам всякакви съвети как бих могъл да ги отпуша и ако не е там проблема, къде да го търся и откъде може да идва тая водица?
Предварително благодаря! :)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6065
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 21 апр 2017 7:59


Махаш кората на врата, обмазваш долния ръб на металната кора и около нискочестотния високоговорител и ще се оправи.


Lup40
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
Автомобил: VW Passat 2001
Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Lup40 » Пет 21 апр 2017 8:59


.

Последна промяна от Lup40 на Съб 17 юни 2017 21:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6065
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 21 апр 2017 9:50


Остаряват уплътненията на металната кора и това на говорителя и водата си намира пролуки. Силикон , аз ползвах черен универсален.


Lup40
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
Автомобил: VW Passat 2001
Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Lup40 » Пет 21 апр 2017 10:21


Ясно, много благодаря за информацията!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: genata_74 и 171 госта