Колега накладките и дисковете са чистак нови.
DoH_KuXoT.благодаря. Ще го пробвам.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- ACURA_Sport
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Troyn
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Понякога при монтажа на диска между него и главината попада люспа ръжда и ефекта е същия.
- ACURA_Sport
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Troyn
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Значи ,най-добре да сваля всичко и да почистя ...
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Миналата година сменях дискове и накладки и се задълбочих във това как се правят нещата правилно защото исках да го направя сам. Масово в България майсторите като им закараш колата за смяна на дискове и накладки не ти споменават че е хубаво да се погледнат апаратите и евентуално да се рециклират. Проблема който имаш със спирачките е много вероятно както ти казаха от мизерия между диска и главината. Вземаш телена четка и шкурка и сваляш всичко, за да остане само метала на главината(в иделния случай) и удари едно почистване на диска отвътре за да свалиш евентуални гадости останали от контакта с главината. И силно препоръчвам рециклиране на спирачните апарати, не са вечни, колкото и в България масово да ги караме като такива.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги мисля да сложа Led крушки на късите и дългите на Passat b5. Фаровете са Депо H7+H7 с лупа на късите. При монтажа светодиодите на къде трябва да сочат нагоре/надолу или на страни?
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Н7 лампа- волфрамовата жичка свети в 360гр.
Ако намериш такава ЛЕД лампа -слагай я
Ако намериш такава ЛЕД лампа -слагай я
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Passat B5 има ли Isofix? (комби, 2000г, V6, ако има значение)
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
В смисъл? Че може да го има (ако така е бил поръчан като нов), но ако го няма, има възможност да се добави допълнително (има дупки за монтаж на скобите)?
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Re5Pec7 написа:В смисъл? Че може да го има (ако така е бил поръчан като нов), но ако го няма, има възможност да се добави допълнително (има дупки за монтаж на скобите)?
Слага се без проблем.Става и от Superb(защо ли). Нови са скъпи планките, затова по-добре на старо. На мен ми изпаднаха по 40лв бройката.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Re5Pec7 написа:В смисъл? Че може да го има (ако така е бил поръчан като нов), но ако го няма, има възможност да се добави допълнително (има дупки за монтаж на скобите)?
да има го като екстра, но е въпрос на предпочитание дали да го имаш или не, още при поръчката на колата се поръчва. може да се добави, но цената беше нещо нереално високо за подобен детайл. Търси си пасати по моргите, вдигаш задната седалка и ако има си ти, мисля, че на два болта се държаха към пода. Има си дипки с нит гайки , само си намираш isofix-a и за 5 минути го прехвърляш при теб.
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Благодаря много и на двамата :)
- crank1968
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте, колеги
Имам и аз проблем със спирачките и по-точно със заден десен спирачен апарат.
Преди 3000 км смених предни дискове, накладки, маркучи(само предни), течност и задни накладки като рециклирахме и задния десен апарат.
Преди 3 седмици, когато слезнах от колата пушеше от задно дясно колело, реших да огледам и разбрах, че задържа задно дясно колело.
Не се пипаше с ръка! При другите дискове нямаше проблем, реших да отида там където сменяхме всички тези неща.
Погледнаха я хората, някакво петле задържало на ръчната, раздвижили го и нещата се оправили.
Да, обаче няколко дена подред проверявам и винаги заден десен диск е осезаемо по-горещ от всички други.
Вдигнах я на крик - дясното колело се движи по-трудно, усеща се, че задържа повече от лявото, където с един пръст въртя джантата, а тук си трябва усилие.
В последно време и при спиране, спирането става на тласаци и със скорост от 60 км има някакво тресене.
Налага ми се по спешност да пътувам до София, тъй като съм от Пловдив и се чудя вече какво да я правя.
Имам и аз проблем със спирачките и по-точно със заден десен спирачен апарат.
Преди 3000 км смених предни дискове, накладки, маркучи(само предни), течност и задни накладки като рециклирахме и задния десен апарат.
Преди 3 седмици, когато слезнах от колата пушеше от задно дясно колело, реших да огледам и разбрах, че задържа задно дясно колело.
Не се пипаше с ръка! При другите дискове нямаше проблем, реших да отида там където сменяхме всички тези неща.
Погледнаха я хората, някакво петле задържало на ръчната, раздвижили го и нещата се оправили.
Да, обаче няколко дена подред проверявам и винаги заден десен диск е осезаемо по-горещ от всички други.
Вдигнах я на крик - дясното колело се движи по-трудно, усеща се, че задържа повече от лявото, където с един пръст въртя джантата, а тук си трябва усилие.
В последно време и при спиране, спирането става на тласаци и със скорост от 60 км има някакво тресене.
Налага ми се по спешност да пътувам до София, тъй като съм от Пловдив и се чудя вече какво да я правя.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
crank1968 написа:Здравейт
Не знам защо но в повечето случаи проблема е в заден десен апарат и ръчна - теч от от уплътнителния пръстен на осичката за ръчната. За да се смени свалянена целия апарат , разглобяване и борба с 1 шибана зегерка на дъното. Ако осичката е надрана от корозия нов уплътнител не помага. Ако не ползваш ръчна съвсем леко таи.
От проучване рециклиран апарат 160лв ,връщаш твоя , ако го харесат за рецилиране връщат 80 лв
Последна промяна от kris11 на Нед 11 мар 2018 19:07, променено общо 1 път.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
И аз ремонтирах заден десен заради теч от валчето на ръчната....ччувах че спирачните апарати на този модел блокирали ма си викам имам б3 на 100години и за 20г не съм рециклирал апарати та няма да ми се случи ..еми случи се ..преден ляв блокирал на куче...та да ви кажа нищо не става от от фолксваген... касичка за пари са ...де що има нещо иновативно е дело на Ауди....но съм се заинатил и ще я правя до дупка нека се троши аз ще я правя да видим кой ще надвие....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pa4o2 и 222 госта