Гледах в сайтовете за продажба на авточасти, тама дето се продават задни тампони има и селенови втулки, поне 5 съм видял.
Та затова попитах знаещите, как да го разбирам отговора, че не се продават отделно втулки?
Да попитам за губенето на антифриз, не е много, за 16 000 съм долял около 1,5 литра, откъде може да е проблема? Когато моторът е добре загрял слизам и стискам маркучите на охлаждащата система, меки са като на некой дедо!
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Явно си пипал доста неща.
Но маркучите на загрял мотор не са меки. Явно клапана в капачката на разширителния съд издиша. И от там ти е загубата на антифриз -изпарение.
Но маркучите на загрял мотор не са меки. Явно клапана в капачката на разширителния съд издиша. И от там ти е загубата на антифриз -изпарение.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
goppa написа:Явно клапана в капачката на разширителния съд издиша.
И аз така си помислих, но не бях 100% сигурен. Ще си купя нова.
Гоппа, има в нета капачки, дето пропускат на 1,4 бара, други нa 1,5 или 1,6. Коя според теб е по-добра?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
И трите.
Нали имаш мануал,чети.
Нали имаш мануал,чети.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги кората под чистачките на б5 и б5.5 еднакви ли са. Счупена е моята и искам да я сменя.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако водните съединения са меки значи мотора не надува.
Обаче ако по време на работа при загрял мотор и отворена капачка излизат балончета и изпуска през капачката то гарнитурата е за смяна. Това става най често извънградско. В казанчето не трябва да има следи от дв. масло.
Може и клапана на капачката да е скапан и да губи по малко.
Водните съединения при загряло двг не трябва да са на кокал. А леко твърди при нормална работа на системата.
-----------------
Корите за 5 и 5.5 са еднакви мисля под чистачките и над акуто и сервото.
Обаче ако по време на работа при загрял мотор и отворена капачка излизат балончета и изпуска през капачката то гарнитурата е за смяна. Това става най често извънградско. В казанчето не трябва да има следи от дв. масло.
Може и клапана на капачката да е скапан и да губи по малко.
Водните съединения при загряло двг не трябва да са на кокал. А леко твърди при нормална работа на системата.
-----------------
Корите за 5 и 5.5 са еднакви мисля под чистачките и над акуто и сервото.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Нито излизат мехурчета, нито в антифриза има някакво масло.
Вече си поръчах нова капачка за разширителния съд, старата явно е с износен о-пръстен и не уплътнява добре.
Вече си поръчах нова капачка за разширителния съд, старата явно е с износен о-пръстен и не уплътнява добре.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте добри хора,
Колата е Passat b5.5, и се наложи смяна на пластмасовата кора под чистачките (старата беше счупена). Проблемът е следният: точно под стъклото има пластмасова лайсна, която има жлеб (гнездо) където трябва да влезе ръба на кората под чистачките. Натискам кората, ръба влиза в жлеба, но незакантва там и пак си излиза от вън. Самата кора не стои плътно до стъклото е е извадена и е грозно, а може да създаде и друг проблем. Кората ми е втора употреба, но видимо няма никакви проблеми.
Моля помагайте, има ли тънкост, която да приложа, за се получат нещата?
Предварително благодаря за отговорите, желая хубав ден!
Колата е Passat b5.5, и се наложи смяна на пластмасовата кора под чистачките (старата беше счупена). Проблемът е следният: точно под стъклото има пластмасова лайсна, която има жлеб (гнездо) където трябва да влезе ръба на кората под чистачките. Натискам кората, ръба влиза в жлеба, но незакантва там и пак си излиза от вън. Самата кора не стои плътно до стъклото е е извадена и е грозно, а може да създаде и друг проблем. Кората ми е втора употреба, но видимо няма никакви проблеми.
Моля помагайте, има ли тънкост, която да приложа, за се получат нещата?
Предварително благодаря за отговорите, желая хубав ден!
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравей добри ми братко .
Както с всичко в тоя живот и тук козата си иска пръч.
Много важно е първо да се помолиш ....
И понеже молитвата няма да помогне ще се наложи да спазиш определени процедури при монтажа на тази кора.
Първо я махаш.
После с тънка права отверка бъркаш в канала в който трябва да влезе кората и изчистваш добре от боклуци чрез прокарване на острието на отверката многократно.
Накрая мажеш малко масло на ръба на кората с пръсти и по жлеба на шасито където влиза таз кора. Може леко да притиснеш с пръсти жлеба по дължината му преди да пристъпиш към поставяне на кората.
Ако след всичко това не се получава значи има някакъв проблем с детайлите.
Ами това е и силата да е с теб ......
Както с всичко в тоя живот и тук козата си иска пръч.
Много важно е първо да се помолиш ....
И понеже молитвата няма да помогне ще се наложи да спазиш определени процедури при монтажа на тази кора.
Първо я махаш.
После с тънка права отверка бъркаш в канала в който трябва да влезе кората и изчистваш добре от боклуци чрез прокарване на острието на отверката многократно.
Накрая мажеш малко масло на ръба на кората с пръсти и по жлеба на шасито където влиза таз кора. Може леко да притиснеш с пръсти жлеба по дължината му преди да пристъпиш към поставяне на кората.
Ако след всичко това не се получава значи има някакъв проблем с детайлите.
Ами това е и силата да е с теб ......
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
atrt написа:Здравей добри ми братко .
Както с всичко в тоя живот и тук козата си иска пръч.
Много важно е първо да се помолиш ....
И понеже молитвата няма да помогне ще се наложи да спазиш определени процедури при монтажа на тази кора.
Първо я махаш.
После с тънка права отверка бъркаш в канала в който трябва да влезе кората и изчистваш добре от боклуци чрез прокарване на острието на отверката многократно.
Накрая мажеш малко масло на ръба на кората с пръсти и по жлеба на шасито където влиза таз кора. Може леко да притиснеш с пръсти жлеба по дължината му преди да пристъпиш към поставяне на кората.
Ако след всичко това не се получава значи има някакъв проблем с детайлите.
Ами това е и силата да е с теб ......
Благодаря добри човеко,
Процедурата с чистенето с отверка я направих, след което дори минах с пистолета за въздух и продухаха добре канала (според мен) единствено не съм намазал с масло и сега ще пробвам и това.
Благодаря!
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Завих новата капачка на разширителния съд, първо докато карах се дигна леко показанието за температурата на антифриза, да кажем с 5-6 градуса, след като загря спрях да стисна пак маркуча за антифриза, леко се е втвърдил, ама не знам дали е достатъчно.
Какво да правя, да спирам колега с такъв пасатник и да го моля да пипна неговия?
Какво да правя, да спирам колега с такъв пасатник и да го моля да пипна неговия?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, за смяна на биелите трябва ли задължително да вдигна колата с подемник? Как се работи по смяната им на двор или улицата?
Някакви особености по смяната?
Някакви особености по смяната?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Що ще сменяш биелите?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Тези на колата са се разбили, усеща се като се качвам на лек бордюр, предницата се разклаща насам-натам. Каучукът на биелите вече е заминал!
Купих си TRW по 14 евро бройката.
Та питам много ли е трудно без да вдигна колата на подемник?
Купих си TRW по 14 евро бройката.
Та питам много ли е трудно без да вдигна колата на подемник?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Сигурно имаш предвид носачите. Май няма да стане без подемник.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tsankovski и 74 госта