В момента е Сря 21 ное 2018 10:45
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 5222 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1334 335 336 337 338349 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пон 09 апр 2018 0:26 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Мнения: 1665
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Днес комшията гледа положението, не е от съединителя, според него са някакви втулки на лостовете за включване на самата скоростна кутия! Ама при моят мотор няма как да видиш кво е дереджето, трябва канал или колата да се вдигне.

Самият лост за превключване е доста халтав, т.е. има някакви хлабини. За сега ще карам така, ако трябва ще тръгвам на втора, август не е далеч!

Благодаря за мнението.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пон 09 апр 2018 12:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Мнения: 1658
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София
По лоста св работи отгоре. Сваля се барчето за да имаш пълен достъп, иначе вдигаш маншона на скоростния лост ако толкова ти стига.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пон 09 апр 2018 19:45 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Мнения: 6374
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002
Имаше една тема на колега ( дали не беше на Пенко Пулев ? ) , та имаше някаква драма в превключването и имаше вариант да се "мине" на по-доброто решение без натиск на лоста за задната предавка, има го при "по-новите" Б5, както и при Б 5.5, този вариант е много по-щадящ за сведение.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пон 09 апр 2018 20:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Мнения: 1665
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Ще свалям барчето, ама има разлики между картинките в моята "библия на Етцолт", та съм решил да го правя бавно, но славно!

Комшията ме научи на един трик, преди да включа на първа разклащам ръчката наляво надясно няколко пъти и се включва по-мазно отпреди.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Сря 25 апр 2018 14:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Мнения: 370
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив
Колеги, някой има ли по-запознат с оригиналния парктроник на B5.5 ?
Имам всичко необходимо за да го монтирам, но кабелите от кафявата букса са одрязани (за захранването на модула). Знам всеки от тях за какво е, но ме интересува от къде са минавали заводски кабелите ? Кабелите са 4 броя, съответно:
* маса
* "+" след контакт (след 5А предпазител)
* "+" заден ход
* K Line (Диагностика)
До колкото намирам от схеми кабелите се движат напред успоредно на десния праг под мокета и стигат до буксите който са от дясно на краката на пасажера (от дясно под жабката на гредата). Проблема обаче е че явно колите който са заводски без парктроник там нямат букса към която да се свърже парктроника :( Съответно аз трябва да прекарам допълнително 3те кабела (без масата) до шофьорското място от където да взема К-Line/ + след контакт и 5А Fuse / + заден ход.
Интересува ме заводски от къде минават тези 3 кабела които трябва да стигнат до шофьорското място ?
За съжаление не мога да намеря Пасат на части със заводска инсталация за да я сваля или поне да видя от къде точно минават кабелите :gruebel
Ще се радвам ако има запознати колеги да помогнат, защото искам да стане както е заводски :c020


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Сря 25 апр 2018 19:20 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Мнения: 154
Автомобил:
Двигател:
Не че нещо, но досега не съм оставал доволен от заводските парктроници на всичките ми коли. Когато имах б5.5 му бях праснал китаец за 30лв и тва куче бачкаше по-добре от заводски... Отделно, че има и дисплейче, което предоставя много полезна информация.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Сря 25 апр 2018 20:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Мнения: 1658
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София
Защо говорим глупости? Щото има дисплейче и виждаме светлинки и е по-добър. Имал съм няколко китаеца, като изпробвах всичко що се водеше добър китаец и няма общо със заводския. Като свикнеш че трябва да спреш когато тонът стане непрекъснат(много трудно...), всичко заспива...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Сря 25 апр 2018 20:24 
Извън линия

Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Мнения: 9563
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца
Точно така.
При мен първия сигнал е на метър от препятствието.
Непрекъснато от около 30 сантиметра.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Вто 01 май 2018 12:42 
Извън линия

Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
Мнения: 37
Автомобил: Passat 1.9TDI
Двигател: Z1 1995
Местоположение: софия
Не Мога да повярвам що за глупост?Бензинов двигател с демферен маховик.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Вто 01 май 2018 14:40 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Мнения: 6418
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna
1.8Т се нарича, чак пък глупост, не знам да е.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Вто 01 май 2018 19:57 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Мнения: 3744
Автомобил:
Двигател:
Всички пасати В5.5 са с демпферни маховици, ама ти щом си казал, че е глупост, значи имаш право. :bowdown


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Вто 01 май 2018 20:49 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Мнения: 1665
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Да, всички Пасати Б5 и 5,5 са с демпферен маховик, току-що направих справка с книгата на Етцолд " So wird's gemacht" за Пасати от 10/1996 година.

По принцип ако на диска с накладките няма пружини е демпферен маховик.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пет 11 май 2018 8:05 
Извън линия

Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Мнения: 141
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria
Добър ден.
вчера ми се случи следната случка - при проверка на маслото на щеката и последващото и мушкане в гърловината (моркова) гърловината буквално се разпадна!
пасата е 1,8Т
Веднага купих нова, ни при опитите да махна старата, така се беше опекла, че се сипеше буквално на ситни парчета. С много мъка успях да разкарам старата и да надяна новата, но в мен се породи притеснението - ако са паднали дребни парченца от тази пластмаса вътре в маслото дали няма да има фатални последици за маслопроводите и най-вече на турбото ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пет 11 май 2018 8:13 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14840
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Нали има цедка на маслената помпа?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти Публикувано: Пет 11 май 2018 8:22 
Извън линия

Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Мнения: 141
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria
stefan4o написа:
Нали има цедка на маслената помпа?


за имането - има!
ама, като знам маслените магистрали какви са тънки, а цедката не я знам колко е фина, и мога ли да разчитам на нея да спре мизериите...........


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 5222 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1334 335 336 337 338349 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design