Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1793
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Пет 27 юли 2018 20:04


Не са носачите, а биелетите, тези дето са на стабилизаторната щанга!




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6486
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот vanesto » Пет 27 юли 2018 20:05


Значи биалетки, за тях не съм сигурен. При мен се сменят много лесно.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6418
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот muns61 » Пет 27 юли 2018 20:18


Най-лесно става, като обърнеш колата нагоре с колелетата.


Zdravko Zankov
Мнения: 9615
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 27 юли 2018 20:23


muns61 написа:Най-лесно става, като обърнеш колата нагоре с колелетата.

Може и ребром,но да сложи резервната гума при В колоната.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3820
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 27 юли 2018 21:50


Курте мамата й такова и на тази тема.... :no


Потребителски аватар
silent
Мнения: 1947
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Съб 28 юли 2018 6:53


Накоро сменях държачите на задния мост...дето му вика Курта тампони. Продават се отделно но като ги гледам си е е....о мамамта вкарването а няма да се спести кой знае колко. Сменяват се един по един като се маха пружината за по лесно . За час се сменяват двата.
Сменяйте или поне им обърнете внимание. Моят единият се чупи и моста се откачи по време на движение...късмет с малка скорост...на магистрала не ми се мисли какво можеше да стане.
Антифриза на този мотор с а и несамо обикновено се губи от тройниците на газовата.
А 1 литър масло е много. Курте гробница си купил. Продавай...ха ха


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
Мнения: 1793
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Съб 28 юли 2018 12:09


Аз не търся спестяване на пари, а защита на околната среда. Какво става от старите части, ръждясват някъде, а после отново се претопяват, от което се замърсява околната среда.

Защо трябва да купувам нов цял възел от стомана, като мога с една хидравлична преса да избия старите тампони и на тяхно място да навлека новите?

Благодаря за информацията, считам че смяната само на тампоните на задния мост е възможно.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 1947
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Съб 28 юли 2018 13:12


Курте пак не четеш...Държача е от алуминий...не мисля че този материал е много удачен за толкова отговорен детайл но така е решил немеца . СЧУПИ се на две ...затова заеби екологията и заложи на сигурноста...особено като се има впредвид на колко години е колата и колко старо е това парче алуминий...


nikral
Мнения: 78
Регистриран на: Пон 07 май 2018 17:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот nikral » Пон 30 юли 2018 8:02


Силент, държача си е държач, а тампоните са набити в него.

И не мисли, че е от алуминий, има сплави дуралуминий например, коренна разлика от мекия метал алуминий!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3820
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 30 юли 2018 10:35


в програмата има отделен отделна позиция за тампон, която не може да се поръча отделно като ОЕ част, комплект се продава с държача, под неговия номер някои вносители на части предлагат алтернативни варианти само за тампон но марките са от най-евтините и аз лично не бих сложил...

Изображение

4B0 501 521 E ляв
4B0 501 522 E десен


Потребителски аватар
silent
Мнения: 1947
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Пон 30 юли 2018 16:51


Някои хора мислят че се бъзикам...
Изображение
Ако това се случи на магистрала сте хванали автобуса за Свети Петър.
Да колега мисля си че това парче алуминиева сплав без значение каква не е най добрият материал за толкова отговорна част.
Само ще вметна че супването не беше предшествано от някакви симптоми като нестабилност чукане в окачването и т.н.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 3820
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 30 юли 2018 18:16


Това съм го виждал нагледно на Пасат на който смениха само тампоните без да почистят алуминиевия държач, при набирането на новия тампон менте Topran, се пръсна алуминиевия държач. Та тук предполагам случая е сходен. Ако ти не си пипал то някой преди теб е правил нещо, от което не разбира.


chefolino
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот chefolino » Сря 01 авг 2018 18:08


Привет , автомата на колата започна да прави проблем , включва само 1 и 2 , на 3 придръпва сякаш е заминал феродовия диск и се изфорсирва , а до 4 скорост май не стига.сменях му масло и филтър ,но не се оправи , и засега я карам само в града. и си търся друг здрав автомат . колата пасат б5 1.9тди 90 коня 99 година AHU мотор . кутията е четири степенен автомат VW AG4 01N . на наклон не тръгва назад , на равно си тръгва без подаване на газ и на 1 и 2 скоорст си набира и върви супер.
-въпроса ми е мога ли да сложа такъв автомат от 1.9 тди 110 коня ? взаимозаменяеми ли са , понеже повече коли на части има с този мотор
- може ли да сложа автомат от бензинка 1.8 , 1.8т , 2.3 ...

благодаря ви .


Потребителски аватар
silent
Мнения: 1947
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Сря 01 авг 2018 18:31


Подобни симптоми имах оказа се мозък ..преди това пълен ремонт...повече не искам да чуя за автомат на тази кола...още повече че дига разхода прави колата тромава и т.н..
Принципно мисля че може да се сложи типтроник но предполагам че трябва да се смени и компа на кутията и евентуално някоя друга периферия -скоростен лост евентуално охладител...за София знамм кой може да отговори на въпросите ти и да го направи но за варна...


цецо сф
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 18:20
Автомобил: Passat 1.9TDI
Двигател: Z1 1995
Местоположение: софия

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот цецо сф » Чет 02 авг 2018 12:00


Здравейте.Извинявам се предварително ако тук не е мястото за моят въпрос.Намокрих и двата ключа и сега не иска да отключва и заключва,но пали.Пасат. 5,5 2003г. 1,8Т AWT. Ако някой знае свестен автоключар да даде координати.Регион София.Благодаря



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iaj и 13 госта