Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
samo_pechka
VW експерт
VW експерт
Мнения: 6827
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Пон 21 окт 2019 18:39


При мен те са реално еднакви ( АФН двигател ) левия и десния буквално се различават единствено по капачето ( гумено шапче ) , десния има , левия няма , но може да се прехвърли без проблем от стария, стига да е здраво . Та много вероятно и при теб нещата да са така.




Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 1877
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 21 окт 2019 19:44


Появи ми се едно тракане като въртя волана на място при запален мотор, Пасат Б5,5 1,8 Т. Накрайниците са здрави, лошото е, че няма никаква възможност от горе или от отстрани да прегледам двете кормилни щанги от вътрешната страна.

Възможно ли е да идва хлабината от луфт в кормилната дирекция и може ли този луфт да се регулира?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 10780
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 21 окт 2019 20:00


samo_pechka написа:При мен те са реално еднакви ( АФН двигател ) левия и десния буквално се различават единствено по капачето ( гумено шапче ) , десния има , левия няма , но може да се прехвърли без проблем от стария, стига да е здраво . Та много вероятно и при теб нещата да са така.

Еднакви са,да.
Това шапче,капаче, било ако текне турбото да не капе маслото директно върху тампона.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2190
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Вто 22 окт 2019 7:50


Курт Деликуртев написа:Появи ми се едно тракане като въртя волана на място при запален мотор, Пасат Б5,5 1,8 Т. Накрайниците са здрави, лошото е, че няма никаква възможност от горе или от отстрани да прегледам двете кормилни щанги от вътрешната страна.

Възможно ли е да идва хлабината от луфт в кормилната дирекция и може ли този луфт да се регулира?

Луфта се регулира... но по-вероятно са износени водещите втулки на кормилния прът което не се регулира а се рециклира. В общи линии никъде в България с гаранция за качествено свършена работа.
Хлабина на вътрешния накрайник се проверява лесно-вдигаш на крик и с ръце проверяваш за хлабина в управлението на колелото. Може да накараш накой да държи волана неподвижен за да не се заблудиш....


JuStan
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот JuStan » Вто 22 окт 2019 8:27


разликата в цената м/у двата е 40 лева.....*ба го и капачето....
и като парт номера са различни....
и визуално като ги гледах десни май идва една идея по -дебел (може и да се лъжа)

а и в каталога излизат 2 вариант според кода на мотора...

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... jtYKgMMq8=



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 11 госта