Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 21 фев 2008 12:15
- Автомобил: Passat 6 Variant
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Свети,да и после изгасва,и по никакав друг начин не светва после само при контакт.Странна работа
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 13 яну 2019 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Здравейте,
имам същия проблем с Passat B6 от 2008 и електронната ръчна спирачка. Грешката която ми изписва при натиснат бутон след като запаля е "Parking brake fault! See Owner´s Manual". И свети жълтата лампичка "задраскано P". Няма проблеми с освобождаване и прочие, чува се как моторчетата сработват и всичко изглежда да си работи нормално.
Смених копчето/switch с чисто нов и пак същия проблем... Някакви други идеи?
имам същия проблем с Passat B6 от 2008 и електронната ръчна спирачка. Грешката която ми изписва при натиснат бутон след като запаля е "Parking brake fault! See Owner´s Manual". И свети жълтата лампичка "задраскано P". Няма проблеми с освобождаване и прочие, чува се как моторчетата сработват и всичко изглежда да си работи нормално.
Смених копчето/switch с чисто нов и пак същия проблем... Някакви други идеи?
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Здравей,
на 100% едното от моторчетата не работи, а шума който чуваш е само от единия - викни друг човек да натиска и освобождава бутона от купето и слушай първо от ляво после в дясно, кое работи и кое не. Вариантите са три - бутон (явно си пробвал вече и не е от него), от кабелите (по-малко вероятно) или от моторчето. Ако е от кабелите търсиш читав жичкаджия, ако е от мотора отново три варианти - рециклиране, подмяна с нов от Порше (по спомен около 500 лв.) или алтернативен от алиекспрес/olx между 40-100 лв. При всеки един от трите варианта за моторчето е нужно после да се направи и адаптация (при рециклирането е на кантар и е възможно и сам да се обучи).
на 100% едното от моторчетата не работи, а шума който чуваш е само от единия - викни друг човек да натиска и освобождава бутона от купето и слушай първо от ляво после в дясно, кое работи и кое не. Вариантите са три - бутон (явно си пробвал вече и не е от него), от кабелите (по-малко вероятно) или от моторчето. Ако е от кабелите търсиш читав жичкаджия, ако е от мотора отново три варианти - рециклиране, подмяна с нов от Порше (по спомен около 500 лв.) или алтернативен от алиекспрес/olx между 40-100 лв. При всеки един от трите варианта за моторчето е нужно после да се направи и адаптация (при рециклирането е на кантар и е възможно и сам да се обучи).
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 13 яну 2019 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Благодаря за бързия отговор. Ще проверя дали някое от моторчетата не работи и ще пиша какво е станало. Поздрави
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Здравейте,
Преди няколко дни, влязох в една по голяма пряспа, застъргах леко отдолу и светна жълтата лампичка "задраскано P" заедно със лампичките за ESP, ABS и датчика за гумите. Ръчната си работи без проблеми и при пускане и при освобождаване. Копчето и удивителната за ръчна си светват и изгасват съответно при пускане и освобождаване. Но от тогава насам - при всяко даване на контакт и палене, изписуква 3 пъти, изписва "Parking brake fault! See Owner´s Manual" и остават да светят лампичките които споменах по горе. И така като нямам ESP i ABS е кофти.
Някой имал ли е същия проблем, не съм ходил на диагностика още...
Преди няколко дни, влязох в една по голяма пряспа, застъргах леко отдолу и светна жълтата лампичка "задраскано P" заедно със лампичките за ESP, ABS и датчика за гумите. Ръчната си работи без проблеми и при пускане и при освобождаване. Копчето и удивителната за ръчна си светват и изгасват съответно при пускане и освобождаване. Но от тогава насам - при всяко даване на контакт и палене, изписуква 3 пъти, изписва "Parking brake fault! See Owner´s Manual" и остават да светят лампичките които споменах по горе. И така като нямам ESP i ABS е кофти.
Някой имал ли е същия проблем, не съм ходил на диагностика още...
- lokva
- Мнения: 832
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
здравейте при мен ръчната преди някжлко дена ме изненада неприятно. за малко да удаля един бус. Докато чаках за се кача на ферибота заради малкия оставих колата да работи при активирана ръчна. наклона беше много малък, но сляд няколко минути работа на място ръчната се изключи сама. от тогава забелязах, че при потегляне от място при натиснат съединител ако подам леко гас тя отново се освобоодава сама. което ми се вижда странно. все аще не съм я закачал за да проверя дйли имам някаква записана грешка
- lokva
- Мнения: 832
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
при мен миналата година ми правеше този номер. оправи се след доливане на спирачна течност и обезвъздушаванеgeorgiev.s написа:Здравейте,
имам същия проблем с Passat B6 от 2008 и електронната ръчна спирачка. Грешката която ми изписва при натиснат бутон след като запаля е "Parking brake fault! See Owner´s Manual". И свети жълтата лампичка "задраскано P". Няма проблеми с освобождаване и прочие, чува се как моторчетата сработват и всичко изглежда да си работи нормално.
Смених копчето/switch с чисто нов и пак същия проблем... Някакви други идеи?
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
SIKO9 написа:Здравейте,
Преди няколко дни, влязох в една по голяма пряспа, застъргах леко отдолу и светна жълтата лампичка "задраскано P" заедно със лампичките за ESP, ABS и датчика за гумите. Ръчната си работи без проблеми и при пускане и при освобождаване. Копчето и удивителната за ръчна си светват и изгасват съответно при пускане и освобождаване. Но от тогава насам - при всяко даване на контакт и палене, изписуква 3 пъти, изписва "Parking brake fault! See Owner´s Manual" и остават да светят лампичките които споменах по горе. И така като нямам ESP i ABS е кофти.
Някой имал ли е същия проблем, не съм ходил на диагностика още...
Вероятно си ударил някои от датчиците на колелата (датчик на ABS), който се е разместил/разкачил/повредил, трябва да се закачи на диагностика за да се види кой е и после да се огледа физически в какво състояние е, може и просто да е полепнал сняг/лед по него и да не дава информация (ръчната, ESP и ABS са на един команден модул и ползват едни и същи датчици за скорост на въртене на гумите, а вероятно и налягането в гумите е от там).
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
lokva написа:здравейте при мен ръчната преди някжлко дена ме изненада неприятно. за малко да удаля един бус. Докато чаках за се кача на ферибота заради малкия оставих колата да работи при активирана ръчна. наклона беше много малък, но сляд няколко минути работа на място ръчната се изключи сама. от тогава забелязах, че при потегляне от място при натиснат съединител ако подам леко гас тя отново се освобоодава сама. което ми се вижда странно. все аще не съм я закачал за да проверя дйли имам някаква записана грешка
При закопчан предпазен колан на водача, при потегляне, ръчната се изключва автоматично, това си е заводски зададена предпазна мярка, да не опиваш да тръгнеш и караш на ръчна, че ще потрошиш я спирачки, я съединител, помага и при потегляне под наклон. Защо обаче при теб се е освободила без да пипаш съединителя е интересен въпрос.
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Parking brake и Auto Hold са две различни понятия. Auto Hold освобождава автоматично при потегляне, ръчната не се освобождава , докато не се изключи от бутона.
- stanlley
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 01 окт 2015 13:48
- Автомобил: VW Passat 6 Skoda Superb
- Двигател: CBAB 2010 AVF 2005
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Миналата година ми се наложи да чакам 2ч на границата със Сърбия и си стоях в колата на работещ мотор и аутохолд. Направи ми впечатление, че като минат 7-8 минути и все едно ръчната (аутохолд-а) изпуска за секунда и пак захваща. Усещането е все едно колата леко подскача. Някой с подобни наблюдения?
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
DoH_KuXoT написа:Parking brake и Auto Hold са две различни понятия. Auto Hold освобождава автоматично при потегляне, ръчната не се освобождава , докато не се изключи от бутона.
Да две отделни неща са и работят на различен принцип, но и ръчната си освобождава автоматично, аз Auto Hold нямам, и ръчната си ми се освобождава автоматично при закопчан колан. Айде да си познавам колата.
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2012 16:08
- Автомобил: VW Passat B6 2.0 FSI variant
- Двигател: BLR 2005
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Asko VW написа:DoH_KuXoT написа:Parking brake и Auto Hold са две различни понятия. Auto Hold освобождава автоматично при потегляне, ръчната не се освобождава , докато не се изключи от бутона.
Да две отделни неща са и работят на различен принцип, но и ръчната си освобождава автоматично, аз Auto Hold нямам, и ръчната си ми се освобождава автоматично при закопчан колан. Айде да си познавам колата.
И аз нямам Auto Hold и също ръчната се освобождава при закопчан колан и подаване на газ и отделяне на съединителя. Много е удобно ако чакаш на наклон и прочее, подаваш газ да поеме колата и потегля, почти като кола с автоматик, без да тръгва назад.
- vekatap
- Мнения: 209
- Регистриран на: Пон 18 юли 2005 16:27
- Автомобил: Lupo
- Двигател: AUA
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
stanlley написа:Миналата година ми се наложи да чакам 2ч на границата със Сърбия и си стоях в колата на работещ мотор и аутохолд. Направи ми впечатление, че като минат 7-8 минути и все едно ръчната (аутохолд-а) изпуска за секунда и пак захваща. Усещането е все едно колата леко подскача. Някой с подобни наблюдения?
Мисля, че аутохолда държи налягане на спирачките и на 4-те колела (все едно педала на спирачката е натиснат), и като се минат 7-8-10 мин., нищо че колата е на D (aвтоматик), се пуска ръчната (с моторчетата само на задните колела). Поне такива впечатления имах и аз и така си го обяснявам. Даже на сфетофара, когато е на аутохолд, моторчета отзад не се чуват.
Re: Passat B6 - проблем с EPB (елктронна ръчна спирачка)
Значи може при В6 да е различно. При В7 няма начин да потеглил с задействана ръчна. Влачи колелата и пиши и свети по таблото. Явно това е някакъв дядо на аутохолда.
П.с. и аз оставам с впечатлението, че аутохолд задържа последното налягане което е имало в системата, защото и аз моторчета не чувам. Пък и под наклон като спреш не кляка задницата а просто заковава 4-те колела.
П.с. и аз оставам с впечатлението, че аутохолд задържа последното налягане което е имало в системата, защото и аз моторчета не чувам. Пък и под наклон като спреш не кляка задницата а просто заковава 4-те колела.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта