Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2527
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот drago_tr » Чет 01 яну 2015 8:39


Има ли някой снимка на разглобено моторче, по точно пистите вътре да видим какво точно му се изяжда, че ми се върти нещо в главата. :rolleyes




krasen_v
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 11 ное 2011 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карнобат

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот krasen_v » Чет 01 яну 2015 10:08


Ето линк където има снимки.
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=187388&st=0
Четох някъде че до 2001 година са по добри потенциометрите в моторчета обаче там са сини на цвят (потенциометрите).Бях гледал и такива снимки ,ако ги намеря ще ги кача.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2527
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот drago_tr » Чет 01 яну 2015 11:22


Попитах, защото имаше един колега тук във форума, ама това беше преди доста време, който правеше нови плочки за TPS-ите на моноижекцийте, та де да знам..може и такова нещо да му се отдава да направи. Аз като гледам без много да разбирам, принципа е същия :rolleyes


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот zfa159 » Нед 04 яну 2015 12:41


Да ама то след като прецака потенциометъра, започва да разбива зъбните колела и съответно от това се чува тракането постоянно. Когато вече си чул тракането, е късно и за зъбните колела. Т.е. за да се ремонтира мотора, трябва да се сменят колелата и да се смени и потенциометъра, което е по-сложна задача. Самата клапа вътре вибрира от въздуха, който минава около нея, тази вибрация се предава до разбитите колела в мотора през лостовете и мотора започва да си трака, дори електрически да не се мести на никъде, особено при по-високи скорости на вентилатора. А разбиването на колелата по-горе в темата е описано защо става - от потенциометъра и постоянното "търсене" на положението.


DokoBG
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 17 юли 2014 14:42
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот DokoBG » Вто 30 юни 2015 8:34




Този клип дали би бил от помощ при смяна на моторчетата и за тези ли става въпрос.


Потребителски аватар
lukan
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 22 дек 2008 20:50
Автомобил: golf 4
Двигател: ARZ
Местоположение: Sofiq Pirdop

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот lukan » Чет 02 юли 2015 21:49


Да за тези моторчета става въпрос . В клипа е показана смяната на по лесните. тези откъм шофьора са по трудно достъпните .


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот zfa159 » Съб 04 юли 2015 20:14


Не изгледах целия клип, но ако го няма в клипа, ще допълня, че след смяната на моторчето, трябва адаптация през VCDS, за да си регистрира крайните положения коректно.
:beer


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: 1.9 116hp - AJM
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот zevsa » Сря 17 май 2017 15:51


Някой намерили начин за поправянето на нежния потенциометър?


metkata77
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 27 юли 2016 11:30
Автомобил: passat variant 2-0 tdi 170 ks
Двигател: BMR 2006
Местоположение: plovdiv

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот metkata77 » Сря 17 май 2017 17:04


при мен спряха да тракат след сваляне ,разглобяване и смазване с wd 40


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: 1.9 116hp - AJM
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот zevsa » Сря 17 май 2017 19:46


Трайно ли е решението?колко време е минало от тази интервенция?wd40 принципно е спрей за разграждане на ръжда и нечистотии за по-лесно развиване на болтови съединения и сродни неща,незнам защо масово се ръси с него вместо с контактен спрей който точното му предназначение е това-да изгражда проводим слой на места където трябва да го има но е нарушен.въпреки всичко в работата ми много редовно ползваме контактния,но резултатите в годините показват че за момент с него се подобряват нещата но в близко бъдете проводящия слой се превръща в клей дори и да е капсуловано мястото от което следва че става по зле в последвствие.избягвам да ползвам такива неща когато става въпрос за дългосрочен резултат.това е лично мнение,не е задължително да се приема като миродавно.интересуваме неможе ли пистата на потенциометъра да се възстанови примерно както се правят печатни платки?това е по интересното


metkata77
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 27 юли 2016 11:30
Автомобил: passat variant 2-0 tdi 170 ks
Двигател: BMR 2006
Местоположение: plovdiv

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот metkata77 » Сря 17 май 2017 20:54


повече от година действа вече, напръсках го със спирт и после с wd това имах под ръка,а за възстановяването за което говорите не знам как се прави и не съм сигурен дали е осъществимо защото за целта трябва да се разглоби и сглоби потенциометъра а не съм сигурен дали е възможно


Потребителски аватар
zevsa
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
Автомобил: 1.9 116hp - AJM
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот zevsa » Пет 19 май 2017 11:56


Едвам успявам да вляза в климатроника с вагком.изписва ми грешка със свързването а ако успея да вляза превъртам каналите до към 15 и на всеки ми дава в прозорците за стойностите error.какво става направо съм в шах.колата е а4 б5 1.9 115hp 2000г фейслифт

П.п. Смених latency на usb порта от 16 на 8 и се оправи.за инфо за хора които берът ядове с комуникацията.


Потребителски аватар
alexander.georgiev4
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 20 авг 2018 15:25
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2 TDI 140 hp DSG

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот alexander.georgiev4 » Пет 08 мар 2019 9:39


Колеги, каква е актуалната цена на моторчетата?
Имат ли разлики самите моторчета или са еднакви навсякъде?

Имам проблем с централните духалки. Изобщо не духа и припуква зад навигацията.
Има ли китайски заместители?


Потребителски аватар
manchorov
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот manchorov » Пон 29 апр 2019 21:57


И аз имам същия проблем. 01809 Actuating Motor for Temperature Flap Left (V158)
Поставих левия контрол за температурала на LO и спира да жужи.Знаете ли цена за Пасат Б6 2009 година?


Time2Burn
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 23:58
Автомобил: Passat B6 TDI 103kw
Двигател: BKP 2006
Местоположение: София

Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?

Мнениеот Time2Burn » Вто 30 апр 2019 6:29


В алито се е напълнило с моторчета на донри цени. Мисля да накупя, но не знам кои мотори отговарят на модела на пасата ми. Ще съм бшагодарен, ако някой сподели какнда разбера или има ваг ком, с който да прочетем повече за тях. От София съм. Иначе колата е 2006 и е с еднозонов климатик. От централната конзола не духа никакъв въздух, на контакт се чува тракане инпукане някъде там, мисля че почва да поти и стъкло. Когато дам на задна пак започва да трака, не знам каква връзка има с клапите, но явно има.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта