Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
МартиЧелебиев
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 26 сеп 2017 18:26
Автомобил: VW Passat b5
Двигател: AFN
Местоположение: Smolyan

Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето

Мнениеот МартиЧелебиев » Съб 10 фев 2018 17:08


Моя проблем го реших за сега. Оказа се, че е влизало вода от стъклата на вратите(уплътненията), но трябваше да разглобяване всичко за да видя къде е проблема.Влизаше вода и от уплътненията на компютъра. Решението беше:
- изчистване старата паста от металните кори, след което нагрях ръбовете с пистолет за горещ въздух за да изгори остатъците
- подмазване със силикон на металните кори
-притягане на болтовете
-изчистване на отводнителните канали на вратата.
-свалих борд компютъра, махнах старото уплътнение на пластмасовата кутия и подмазах с Ceresit FT101
Отводних колата, чрез разглобяване на седалки и мокет, източване на водата, профилактика на модула и сушене на кечето с пистолета за горещ въздух
-Прежалих колата и пробих 2 дупки в пластмасовите тапи на пода одзад и им побългарих капачки.
Ових комфорт модула с найлоново фолио за всеки случай.
Сглобих колата.
От време на време проверявам да не се е наводнила пак.




SVAG
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 15 мар 2018 21:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат б5.5 - възможни причини за водата в купето

Мнениеот SVAG » Вто 10 юли 2018 14:48


GTashkov написа:Привет колеги! Наскоро имах същият проблем с моя пасат (B5, 97г). Моят, при пороен и продължителен дъжд, систематично се пълнеше с вода, само и единствено в краката на задния пасажер от дясно. След един ден ходене по мъките, с майстора :banghead , открихме къде е проблема. :bowdown Когато се свалят декоративните кори на вратите, се вижда още една, метална кора, която има задачата да държи всичките кабели, повдигача за стъклото, колонките и като цяло всички чаркове на вратата. Та тази същата ламаринена кора е прикрепена с болтове към тялото на вратата и преди дълги години в далечната 1997 е била изолирана с нещо като силикон. С времето обаче същият този силикон е започнал да се разяжда и в един хубав момент напълно се е разсипал. Така при голям дъжд, водата си капе по прозореца, стича се надолу, но вместо да излезе напълно през създадените отводнителни канали, тя се стича през нарушеното уплътнение и влиза в купето, тъй като, декоративната кора минава над уплътнението на вратата, и така капка по-капка, вир става. След сваляне на корите, почистване на старото уплътнение, и солидно ре-уплътняване със силикон, течовете бяха преустановени
Надявам се, че съм бил полезен :bishop
Поздрави !



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gogosi и 11 госта