ТОВА КОЕТО МИ ПРАТИ МИ ХАРЕСА И ГО ПОБЛИКУВАМ;Система ABS ( ABS) и в крайна сметка на много коли с тази система възникват най-различни проблеми . Мнозина се обезсърчават , защото те не разбират много добре как да се диагностицира тази сложна и желаната система.
Факт е , че на много автомобили Volkswagen Passat B3, има специални конектори за диагностика на ABS системата. Няма да навлизам в това как да се диагностицира ABS с компютъра , и да се обърнат към тези автомобили , където можете да диагностицират ABS относно използването на така наречените бавни кодове или кодове пламнат
Диагностично изход те поставят в отделен диагностичен конектор сиво.
По-специално , в моя Passat ( AAM , Manual , ABS , 1993 ) , всичко изглежда толкова по хватката около дръжката НПК има три съединителя : черно, бяло, сиво . Така че, сив конектор, с фасет в дясно и един - тел сиво- бял цвят , и то е - ABS диагностичен изход . Тел трябва да бъде в по-ниските гнездо чипове.
Фото диагностичен конектор и тест за диагностика ABS лампа
диагностичната букса конектор диагноза B3diagnostichesky Passat Passat B3 ABS лампа Passat B3
Така че , сиво чип , долния слот. Необходимо е да свържете устройството достатъчно проста - тел и игла ( циганин ) - игла в диагностичната полза от ABS и тел - "тегло " на превозно средство . Изключете запалването. Затварящи се проводник на иглата. Дръжте затворен в продължение на най -малко 4 секунди. Включете запалването , дръжте жицата затворен без освобождаване още 4 секунди след запалване , т.е. Просто защото той е затворен 8.10 секунди . . Индикаторът мига, " ABS грешка" в ляво на волана , близо до колата светлината на превключвател, оранжева светлина етикетирани ABC . Ако проблесна - може да диша една въздишка на облекчение - ABS отговори.
Първо, тя ще се върне на "0" ( това е дълга светкавица , с продължителност 3-4 секунди или по- малко по-малко ) , и след това код за грешка. Код писмено четири - битово число , съответно , за всяка от кодови блокове след това ще се съхранява грешка сигнал от група 4 , не повече от 4 на сигнала във всяка група. Групите са отделени с паузи с продължителност около 3 секунди. Signal - е флаш трайно около 1 секунда. Между сигнали - интервал от една секунда. Броят на мига е цифрения код . След като се дипломира от издаването на всички кодови групи отново издава "0" , след това кода на грешката ще се повтори .
Е необходимо известно време , за да се разбере , че как да се четат тези сигнали , не се притеснявайте и се опитват на няколко пъти.
Така че, като например : затвори иглата на "тегло" , включете запалването , иглата е бил освободен, видях проблясък на дълги 3 секунди ("0 " ) , след това пауза в продължение на 3 секунди интервали от три една секунда с помощта на светкавицата в секунда ( "3" ) , пауза 3 секунда , секунда интервали от две едно - втора светкавица ( " 2 ") , пауза в продължение на 3 секунди интервали от три една секунда с помощта на светкавицата в секунда ( " 3 ") , пауза за 3 секунди , една втора светкавица ( " 1 ") , пауза в продължение на 3 секунди и след това дълго мигане на всеки 3 секунди ( "0 ") - това означава ли , че кодът " 3-2-3-1 ". И тук в края на последната " 0 " код " 3-2-3-1 " ще се повтори.
За да заявите следния код за грешка, когато имате нужда от индексиране "0" , за да затворите проводник не по-малко от 4 секунди , а след това пусна на иглата (или отворени проводниците ) . Ще бъдат представени на "0 " и следния код за грешка . Дали това - питам за следния код .
Накрая, след искане е издаден код " 0-0-0-0 " , т.е. 4 дълго три - втора светкавица с три - секундна пауза между тях. Това означава, че ABS е публикувал всички грешки , съхранени в паметта . Може да изключите запалването и изключете уреда ( извадете жици ) . Сега , след като колата си достига скорост от 40 км / ч, всички грешки ще бъдат забравени и заменени с четири нула код " 4-4-4-4 ". Код " 4-4-4-4 " означава, че няма грешка в паметта. Ако имате " 0-0-0-0 " , гастролира и ABS , издадени не " 4-4-4-4 " и грешка - така че този бъг е фиксиран по време на пътуването , след нулиране на паметта.
И ако мислите, че е грешка , видях " 0-0-0-0 " и изключи двигателя , но не са отишли никъде - нищо не е забравено , нищо не е изпускан, можете да повторите процеса на четене.
Някои подчертават кодове :
1111 - Повреда в антиблокиращата спирачна система
1112 - ABS входящия клапан , предния ляв
1114 - ABS входящия клапан , предна дясна
1132 - изпускателен клапан ABS, предния ляв
1134 - изпускателен клапан ABS , предни , предна дясна
1211 - ABS входящия клапан , задна дясна
1212 - ABS входящия вентил , заден ляв
1213 - ABS изпускателен клапан , задна дясна
1214 - изпускателен клапан ABS , заден ляв
1222 - главен вентил ABS
1233 - сензор колела , предния ляв
1241 - сензор колела , предна дясна
1243 - сензор колела , задна дясна
1311 - сензор колела , заден ляв
Сензор ABS налягане - 2133
4444 - No грешка
Ако имате някакви допълнения или разяснения , моля не се колебайте и напишете " в коментарите »
Диагноза направено след позовавайки се материали Дмитрий Орлов ДАНО НА НЯКОЙ ДА ПОМОГНЕ
пасат б3 1,8 115кс проблем с абс
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 17 юни 2011 14:38
- Автомобил: vw passat b3
- Двигател: 1990 1.8-115ks
- Местоположение: plovdiv
Re: пасат б3 1,8 115кс проблем с абс
Здр Много е лесно да прочетеш сам АБС ,прочетохго АБС показа грешка 1222-Главен клапан,замерихмае с приятел Главния клапан но той показва ,че работи но продължава да трупа същата грешка.Чистая но тя пак се трупа.Можели да е от ел инсталацията.Само тя остана или таблото с претпазителите и релетата.
Re: пасат б3 1,8 115кс проблем с абс
Здравейте колеги имам един проблем с абс от няколко месеца колата не спира спира с предно ляво колело и другите 2 задни с дясно предно не иска да спре дисковете съм ги сменил на скоро няма и седмица колелото спира на моменти когато то си иска педала ми е камък също така ми свети лампата за ръчната когато натисна два три пъти педала на спирачките дайте ми съвет
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат б3 1,8 115кс проблем с абс
Ако става въпрос за тоя АБС дето има една балумба с 2 литра течност в нея, по добре направо го премахни, остави си кантара ако е здрав и сложи обикновено серво и спирачна помпа.
Re: пасат б3 1,8 115кс проблем с абс
Такъф е абс проблема не е в него работи перфекно проблема е там че ми забавя дясното колело първо спира с ляво и след около 5 секунди блокира и дясното от какво може да се получи моя майстор забрави да сложи короната на това колело не знам брояч ли е какво е но го няма може ли от него да забавя колелото
- Pet_rov
- Мнения: 4412
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1,8 115кс проблем с абс
Може, това е гривната за датчика на АБС-а.
Re: пасат б3 1,8 115кс проблем с абс
Ходих на майстор казаха ми че има абс на блока на двигателя аз му се изсмях дали има някъде другаде дачик ли е какво е каква част може да има абс на блока на двигателя също така загрява на 110 градуса антифриз има но лампата за водата мига
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 18 авг 2017 19:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 1,8 115кс проблем с абс
Някой може ли да ми каже какво означава код на абс 1312 . пасат 89 г 1.8 90 кс абс
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1,8 115кс проблем с абс
http://www.passat3.ru/diagnostika-abs-m ... passat-b3/
Според това е датчика за нивото на спирачната течност....
Според това е датчика за нивото на спирачната течност....
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 18 авг 2017 19:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: пасат б3 1,8 115кс проблем с абс
Много благодаря
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77, ViceroyF16 и 69 госта