Спукано казанче на хидравликата
Спукано казанче на хидравликата
Спука ми се казанчето за хидравличното масло на хидравликата за волана. Трябва ли да се прави нещо по-специално като обезвъздушаване и т.н. или го монтирам и наливам само маслото?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
маслото по добре го смени цялото. и без това вътре няма много останало-по голямата част е в казанчето.
както си откачил маркучите пусни ги ниско долу и почни да въртиш волана наляво-надясно до упор НА ЗАГАСЕН МОТОР! докато не престане да плюе масло от маркучите въобще. волана е адски тежък-пада доста борба.
после слагаш новото казанче, затягаш всички скоби и всичко да си е на мястото и наливаш новото масло БАВНО на тънка струя, докато престане да изчезва и почне да се пълни казанчето.
пълниш до 1-2см над максимума и палиш колата БЕЗ ДА ПИПАШ ВОЛАНА!
долей масло докато не се напълни до максимума-щото в момента в който запалиш-то ще изчезне.
остави я да поработи на място 5-6 минутки и я загаси.
изчакай 10 минути и пак я запали (проверил си нивото-това постоянно го правиш!).
започни да въртиш волана пак насам натам до упор като не задържаш в упора да се товари помпата. тя ще мръфти много странно-не се плаши.
направи 5-10 пълни цикъла ляво-дясно и я загаси.
маслото трябва да е станало на пяна до момента-остави го 1/2-1час да слегне и да се успокои. колкото повече време го оставиш-толкова по добре.
поглеждаш после нивото-коригираш ако трябва, палиш и си !
цялата система събира 1/2 литър +- 200-300грама... абе кило те оправя отвсякъде че и остава за доливане.
маслото не е какво да е-ако не е от юнито за 36 кинта литъра (което е най добре) вземи от ОМВ има едно дето пише че е само за ситроен-досега с него съм постигал най задоволителни резултати. другото е червеното ама е гъстичко за нашите хидравлики-тегавки стават малко.
успех!
както си откачил маркучите пусни ги ниско долу и почни да въртиш волана наляво-надясно до упор НА ЗАГАСЕН МОТОР! докато не престане да плюе масло от маркучите въобще. волана е адски тежък-пада доста борба.
после слагаш новото казанче, затягаш всички скоби и всичко да си е на мястото и наливаш новото масло БАВНО на тънка струя, докато престане да изчезва и почне да се пълни казанчето.
пълниш до 1-2см над максимума и палиш колата БЕЗ ДА ПИПАШ ВОЛАНА!
долей масло докато не се напълни до максимума-щото в момента в който запалиш-то ще изчезне.
остави я да поработи на място 5-6 минутки и я загаси.
изчакай 10 минути и пак я запали (проверил си нивото-това постоянно го правиш!).
започни да въртиш волана пак насам натам до упор като не задържаш в упора да се товари помпата. тя ще мръфти много странно-не се плаши.
направи 5-10 пълни цикъла ляво-дясно и я загаси.
маслото трябва да е станало на пяна до момента-остави го 1/2-1час да слегне и да се успокои. колкото повече време го оставиш-толкова по добре.
поглеждаш после нивото-коригираш ако трябва, палиш и си !
цялата система събира 1/2 литър +- 200-300грама... абе кило те оправя отвсякъде че и остава за доливане.
маслото не е какво да е-ако не е от юнито за 36 кинта литъра (което е най добре) вземи от ОМВ има едно дето пише че е само за ситроен-досега с него съм постигал най задоволителни резултати. другото е червеното ама е гъстичко за нашите хидравлики-тегавки стават малко.
успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 146 госта