Проблемът е следния.
Преди 2 дни запалих колата нормално и я оставих на паркинга около 8:30 часа. Целият ден беше много горещо, а колата е на открито. Вечерта към 17:30 опитах да отключа централното, но заключалките на вратите едва помръднаха. При опит за палене въобще не завъртя стартера. Премерих акумулатора: 6-7V. Викам си, до тук беше. Бош силвър-74Ah, на 2г3м, тъкмо след гаранцията. Дори го разрязах отгоре да проверя течността. Всички клетки си бяха пълни. Залепих всичко със силикон и го пуснах да се зарежда. Нормален заряд цаля нощ дърпаше около 4А от зарядното и много бавно покачваше напрежението. На сутринта беше към 13V. Сложих го в колата вчера сутринта. Запали нормално. Пак на паркинга цял ден, но времето беше облачно. Вечерта си запали нормално, както и тази сутрин. Обаче тази вечер към 17:30 същия номер. Откачих клемата и вързах амперметър последователно. В началото консумацията е около 100мА, а след няколко секунди пада на около 40-50мА. Обаче след 10-15 сек отива на 350мА. Нямах време да изследвам обстойно, най-рано в събота ще мога. Мисля да подвържа пак амперметъра и да свалям бушоните един по един. Проблема е, че явно го прави при висока външна температура.
Никога преди не съм имал подобен проблем. Ще се радвам на всякакви идеи.

Passat B5 1999г. АJM PD - акумулатора пада при покой
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 1999г. АJM PD - акумулатора пада при покой
Колега зареди акумулатора до 14,5/7В за да е напълно зареден. ЗПо принцип спадането на напрежението до посочената от теб може да го е убило.
консумация измерваш най-малко 30 мин след заключване, за да е актуално. Комфорт модула дежури до това време.
Наводняван ли е модула по седалката на водача? Отвори пл.кутия и провери за следи от вода,луга по пистите на платката, за зелнясало по куплунзите, влага в кечето на-вече горе в дясно от десния ти крак.
консумация измерваш най-малко 30 мин след заключване, за да е актуално. Комфорт модула дежури до това време.
Наводняван ли е модула по седалката на водача? Отвори пл.кутия и провери за следи от вода,луга по пистите на платката, за зелнясало по куплунзите, влага в кечето на-вече горе в дясно от десния ти крак.
Последна промяна от kris11 на Чет 03 юли 2014 9:30, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5 1999г. АJM PD - акумулатора пада при покой
Прегледай си масите по купето. Напръскай ги контактен спрей ако трябва. Скоро да не си наводнявал комфорт модула. Случвало се е да прави такива мизерии. Аларма имаш ли? Утечката след пълен покой на комфорт модула трябва да е малка( не помтая в цифри колко беше). Заводско сд или слагано допълнително имаш. Виж и там какво е положението. Другия вариянт е акумулатора ти да има волтаж но да не държи ампеража. Пробвай с друг преди да ръчкаш по колата.
Re: Passat B5 1999г. АJM PD - акумулатора пада при покой
Вчера говорих с човека, който ми ремонтира колата, когато се наложи. Съмнява се в централното заключване.
В събота ще откачвам буксите на вратите една по една да видя от къде идва консумацията. Евентуално ще погледна и модула за централното заключване(под краката на шофьора) за проникнала влага. Забравих да спомена, че от около месец централното взе да прави магарии: от време на време не заключва/отключва някоя от вратите (най-често шофьорската), та проблема наистина може да идва оттам.
P.S. Акумулатора е наред - зарежда се нормално и като го сложа пали без никакъв проблем. Тази сутрин го сложих в колата с откачени клеми, довечера ще закача клемата, за да си прибера колата.
В събота ще откачвам буксите на вратите една по една да видя от къде идва консумацията. Евентуално ще погледна и модула за централното заключване(под краката на шофьора) за проникнала влага. Забравих да спомена, че от около месец централното взе да прави магарии: от време на време не заключва/отключва някоя от вратите (най-често шофьорската), та проблема наистина може да идва оттам.
P.S. Акумулатора е наред - зарежда се нормално и като го сложа пали без никакъв проблем. Тази сутрин го сложих в колата с откачени клеми, довечера ще закача клемата, за да си прибера колата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта