VW Passat B4 1.8 66 kW 1994 г. проблем с горивната система

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7635
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VW Passat B4 1.8 66 kW 1994 г. проблем с горивната система

Мнениеот goppa » Нед 30 сеп 2018 19:23


След 4 години новият тампон под моното е вече за боклука.




svetoslav.naydenov
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 25 авг 2014 19:19
Автомобил: vw passat B4 variant
Двигател:

Re: VW Passat B4 1.8 66 kW 1994 г. проблем с горивната система

Мнениеот svetoslav.naydenov » Чет 04 окт 2018 9:47


1. Всеки сам може да прецени за себе си дали да отговори.
2. За да не съм отговорил се презюмира, че е имало причина.
3. Щом сте толкова любопитем ще Ви обясня накратко - бях извън България, прибрах се преди 2 седмици и започнах сега да отстранявам възможните повреди! :)) Ползотворен ден Ви пожелавам muns61!


svetoslav.naydenov
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 25 авг 2014 19:19
Автомобил: vw passat B4 variant
Двигател:

Re: VW Passat B4 1.8 66 kW 1994 г. проблем с горивната система

Мнениеот svetoslav.naydenov » Чет 04 окт 2018 9:50


Тампонът е сменен преди 2 седмици.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4412
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: VW Passat B4 1.8 66 kW 1994 г. проблем с горивната система

Мнениеот Pet_rov » Чет 04 окт 2018 10:59


Колега Найденов, по т. 1 от твоя отговор само бих казал, че е редно да се споделя решението на проблема, ако има такова. Доколкото знам, в чужбина също има интернет и може да се влиза във форума. И не става въпрос за любопитство, а за спазване на правилата в този форум - когато си поискалпомощ и си я получил, редно е да споделиш какво си направил. Лек ден.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: VW Passat B4 1.8 66 kW 1994 г. проблем с горивната система

Мнениеот Iezekil » Чет 04 окт 2018 21:14


Странно и моя дтвв е прекъснат,но проблем нямам.
Ресетна ли компа,на бензин как е,играят ли оборотите,падат ли като пуснеш климата?Ламбдата изключи ли?


svetoslav.naydenov
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 25 авг 2014 19:19
Автомобил: vw passat B4 variant
Двигател:

Re: VW Passat B4 1.8 66 kW 1994 г. проблем с горивната система

Мнениеот svetoslav.naydenov » Сря 10 окт 2018 6:50


Ресетнах го, на бензин също играят, да като пусна климатика падат, да изключвах и ламбдата, но нищо. Интересното е, че като стартирам мотора и като изключа буксата на тпс-са и на стъпковия мотор няма разлика, колата си работи на 850 / 900 оборота. За това си помислих, че компютъра не ги вижда, сложих друг от работещ мотор и същата работа, нямаше никаква промяна.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: VW Passat B4 1.8 66 kW 1994 г. проблем с горивната система

Мнениеот Iezekil » Сря 10 окт 2018 17:20


С тази рядка комуникация просто си губя мисълта...
На бензин няма как да изкючиш ТПС,компа спира дюзата.На газ може да се изключи и да се кара,ако не играят оборотите,проблема гаранция е в него.
С изключен стъпков на газ можеш да караш,играят ли пак оборотите-не е от него.Обратното е ясно,но донякъде.
Само дето не разбрах кога,как и с колко играят..понеже има още един вариант за повреда.
Когато пуснеш климатика,има един кабел,който подава напрежение към компа и последния съответно вдига оборотите.Има по темите от къде тръгва и на кой пин на ЕКУ отива,потърси.
Всичко това показва,че е възможно да има прекъснати кабели.Не знам кое от кое минава,но може да се провери буксата с кабели в моторния отсек,както и да се прозвънят останалите и най-вече тия на ТПС.Огледай ги внимателно


svetoslav.naydenov
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 25 авг 2014 19:19
Автомобил: vw passat B4 variant
Двигател:

Re: VW Passat B4 1.8 66 kW 1994 г. проблем с горивната система

Мнениеот svetoslav.naydenov » Сря 31 окт 2018 22:09


Ще ги проверя. Ами оборотите постоянно си играят, няма определен момент в който да са стабилни.
Като започне да загрява някъде око 45-50 градуса започва и да гасне, като изключа температурния датчик на охладителната течност се оправя моментно, престава да гасне, държи си оборотите, но това е за минута-две и след това продължава да гасне.
Като достигне работна температура двигателя спира да гасне, а преди време гаснеше още при самото стартиране и като започне да загрява се оправяше и нямаше проблем. И аз мисля, че са кабели. Проверих с друг стъпков мотор, но се оказа, че до стъпковия мотор не стига импулс. Сега нямам време да проверявам инсталацията, за това идната седмица ще я осавя в сервиз и ако се открие какъв е проблемът задължително ще пиша.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petiop, Thunder_78, ViceroyF16 и 55 госта