dika написа:Привет колеги,
Изчетох доста теми по въпроса, но като цяло не открих категоричен отговор на въпроса. Става въпрос за пасата от гаража, който както знаете си е с лупите. Какво мислите за xenon.bg - дано не се приеме като реклама? Замислил съм се за следния комплект: http://xenon.bg/product/76/xenon-express-turbo-h7-ksenon-sistema-h7-za-kola-ac-tip-55w-450-svetlina-golemi-balasti-12-m-palna-garantsia.html
Четох за обгаряне на рефлекторите в лупите? Директно ли се монтира ксенона или се преправя нещо по фаровете? Това задължително ли се случва, препоръчителна ли е профилактика? Кой доказан в София може да направи почистването или рециклирането?
При монтажа с рязане или без рязане на гумения маншон?
Като цяло заслужава ли си инвестицията и разправията?
Благодаря предварително за съветите!
Заслужава си на 100%, аз съм с Polo, на рефлектори, добре регулирани и имаше ненормална разлика с халогените, които бяха Osram Cool Blue! Взет и монтиран в Xenon.bg, AC type, дигиталните баласти, общо всичко с монтажа ми дойде на 130лв с 12 месеца гаранция. Единственото което се реже, са капаците на фара, за да минат буксите и кабелите за ксенона... мене не ми е проблем, а и е добре направено. Инвестицията си заслужава на 100%, поне за мен. Аз лично се спрях на 5000К ксенон, защото ефекта е хубав, чисто бяла светлина и е с минимална загуба на лумени, спрямо 4300К.
При AC системите с дигитални баласти електродите на ксеноновите крушки се износват по-бавно, което удължава живота им
2 При една и съща консумирана мощност от 35W, AC системите с дигитални баласти отдават с около 50% повече светлина от DC системите
3 Не важи за всички цокли