Здравейте Колеги,
Днес след обилния снеговалеж си изчистих колата, като запалих колата чистачките ми работиха, но след известно време спряха да работят.
Моля, за мнения дали проблема е в моторчето на чистачките или имам изгорял бушон.
Благодаря предварително !
Passat B6 проблем с чистачките
- b60_460
- Мнения: 103
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 11:36
- Автомобил: Passat B6 1.9 TDI
- Двигател: BXE 2006
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B6 проблем с чистачките
виж дали това няма да ти помогне http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=402614
- Toshko83
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 23:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B6 проблем с чистачките
Здравейте,
при същото се случи снощи. От студа ли, незнам, но днес само задната тръгва, а предните.... тц..
Съвети? :)
Благодаря ви.
при същото се случи снощи. От студа ли, незнам, но днес само задната тръгва, а предните.... тц..
Съвети? :)
Благодаря ви.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 19:40
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2006
- Местоположение: Видин
Re: Passat B6 проблем с чистачките
Аз имах подобен проблем преди седмица. Задната бачка, пръскалките и отпред и отзад работят, но предните чистачки не.Оказа се, че основата на рамото е "подпряна" от малко парче лед и някаква защита спира моторчето когато усети че нещо го запъва за да не изгори. Изчистих леда, с лаптопа изтрихме грешката и всичко се оправи. Сега си работят идеално.
- Asko VW
- Мнения: 815
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 проблем с чистачките
Миналата сряда (28.02) се наложи да отида на работа с колата, преди да тръгна я разчистих, включително до колкото можах и пространството под предния прозорец, до колкото можах, защото имаше доста сняг и лед в него и не можах съвсем да го почистя, пък и бързах (все пак тръгвах за работа), скоро след като потеглих ми направи впечатление, че чистачка пред мен (тази пред водача) започва полека да си измества позицията, т.е. не слиза до долу и същевременно в другата посока започна да закача края на стъклото от страни. Ограничих до колкото може ползването на чистачки и така стигнах до работа. Там се заех да огледам какво се случва, поразчистих колкото можах още и ми направи впечатление, че в основата на рамената има натрупан доста лед, който беше здраво стегнал и не искаше да се махне. Оставих колата на слънце да я пече и после се върнах обедната почивка. Въпреки отрицателните температури слънцето си беше свършило работата и леда беше поотпуснал, с почукване го отлепих, почистих напълно пространството и наместих чистачката в правилната позиция.
Докато извършвах тази дейност забелязах нещо което бих нарекъл конструктивен недостатък (да не кажа недомислица), пластмасата под стъклото, която оформя нещо като ваничка в която се стича всичко от предното стъкло е проектирана така, че най-ниските й части са точно там къде то са основите на рамената на чистачките, където се свързват със задвижващите оси чрез шлици. Съответно почти всичко стичащо се от челното стъкло се оттича на там, при нормални температури това не е проблем, но при отрицателни температури всичко там започва да замръзва (буквално се образуват буци лед в тази област), което е предпоставка за блокиране на чистачките, а в моя случай частично превъртане на оста в рамото (това е признак за износване, който може да ми създаде доста ядове ).
Извода от цялата тази алегория е, че за да не ни дават ядове чистачките в студено време трябва винаги добре да почистваме от лед тази зона в основата на чистачките, когато е възможно де, понякога е доста трудно да го махнеш, а освен това се образува и в движение
Докато извършвах тази дейност забелязах нещо което бих нарекъл конструктивен недостатък (да не кажа недомислица), пластмасата под стъклото, която оформя нещо като ваничка в която се стича всичко от предното стъкло е проектирана така, че най-ниските й части са точно там къде то са основите на рамената на чистачките, където се свързват със задвижващите оси чрез шлици. Съответно почти всичко стичащо се от челното стъкло се оттича на там, при нормални температури това не е проблем, но при отрицателни температури всичко там започва да замръзва (буквално се образуват буци лед в тази област), което е предпоставка за блокиране на чистачките, а в моя случай частично превъртане на оста в рамото (това е признак за износване, който може да ми създаде доста ядове ).
Извода от цялата тази алегория е, че за да не ни дават ядове чистачките в студено време трябва винаги добре да почистваме от лед тази зона в основата на чистачките, когато е възможно де, понякога е доста трудно да го махнеш, а освен това се образува и в движение
- 4i4o_ivo
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 08 яну 2012 23:04
- Автомобил: VW Passat b6 TDI 4M
- Двигател: BKP 2007
- Местоположение: Sofia, Bulgaria
Re: Passat B6 проблем с чистачките
Здравейте,
И аз на свой ред да се оплача от предните чистачки на Passat 6 седан, Проблемите ми са, че не всеки път сработват - много използвам импулсното и когато пръскам директно с течност, симптома е един - забавяне и то понякога не много малко... Пък от зимата 2017/2018 една сутрин съвсем отказаха за около 2 часа докато пътувах.. като напече слънцето и се оправиха... грешка разбира се няма, но диагнозата е - електродвигателя - ремонт/ сервизиране или нов.
Аз към момента нищо не съм правил, защото е сравнително рядко.
Поздрави
И аз на свой ред да се оплача от предните чистачки на Passat 6 седан, Проблемите ми са, че не всеки път сработват - много използвам импулсното и когато пръскам директно с течност, симптома е един - забавяне и то понякога не много малко... Пък от зимата 2017/2018 една сутрин съвсем отказаха за около 2 часа докато пътувах.. като напече слънцето и се оправиха... грешка разбира се няма, но диагнозата е - електродвигателя - ремонт/ сервизиране или нов.
Аз към момента нищо не съм правил, защото е сравнително рядко.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikivel и 82 госта