ПАСАТ B3 монтаж на климатик
ПАСАТ B3 монтаж на климатик
Здравейте! Искам да си монтирам климатик в PASSAT-a. След питане по познати търсене във форума и обикаляне по сервизи : най накрая се захванах да си го монтирам сам. Голяма помощ ми оказа aharshev. Става въпрос за B3 1,8ми 90к.с. двигател - ABS. Намерих си оригинален климатик. Само че от автоморгата от която си купих климатика май не са ми дали всичко. На стойката за алтернатора и компресора има някаква пружина с лост към нея, на която предполагам че трябва да има обтягаща ролка за пистовия ремък. Само че на стойката която ми дадоха ролка няма. Можете ли някои от притежателите на такъв автомобил да ми прати малко снимки на климатичната система, за да ме улесни при монтажа. Ще съм благодарен и ако може да кажете малко повече за ел. инсталацията за климатика.
juve написа:оффтопик:
Колега, ти си невероятно смел човек ! Поздравления .!
п.с не го казвам за подигравка, държа да го отбележа.....
Все пак всичко се свежда до разглабяне, сглабяне и завиване на винтове...... За което в сервизите искат луди пари. Естествено че накрая ще отида някъде да го прегледат и заредят
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
. За което в сервизите искат луди пари.
А замислил ли си се колега, защо , в името на нацията, сервизите ги искат тези пари ? Защото освен , че работата е пипкава и много досадна, винаги има риска да се получи фал с фреона да кажем ( не говоря за по лошите варианти) и да им зависнеш на главата . Което не значи , че трябва да се отказваш - просто трябват много здрави нерви, малко условия , доста късмет и смелост - за последното което имах честа първи да те поздравя
пасата като знам само едно парно да му смениш че трябва да стреляш с гранатомет 1 во в купето.... другото просто си е бонус- работа
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
juve написа:. За което в сервизите искат луди пари.
А замислил ли си се колега, защо , в името на нацията, сервизите ги искат тези пари ? Защото освен , че работата е пипкава и много досадна, винаги има риска да се получи фал с фреона да кажем ( не говоря за по лошите варианти) и да им зависнеш на главата . Което не значи , че трябва да се отказваш - просто трябват много здрави нерви, малко условия , доста късмет и смелост - за последното което имах честа първи да те поздравя
пасата като знам само едно парно да му смениш че трябва да стреляш с гранатомет 1 во в купето.... другото просто си е бонус- работа
Само парното...всичко друго е доста лесно ми се струва...а това парно до ден днешен не моа си обесня що не му измислиха друго место...
По темата:
КОЛЕГА евала за ентусиазма!!! БРАВОС! Снимай целия процес за наследство...
juve написа:. За което в сервизите искат луди пари.
А замислил ли си се колега, защо , в името на нацията, сервизите ги искат тези пари ? Защото освен , че работата е пипкава и много досадна, винаги има риска да се получи фал с фреона да кажем ( не говоря за по лошите варианти) и да им зависнеш на главата . Което не значи , че трябва да се отказваш - просто трябват много здрави нерви, малко условия , доста късмет и смелост - за последното което имах честа първи да те поздравя
пасата като знам само едно парно да му смениш че трябва да стреляш с гранатомет 1 во в купето.... другото просто си е бонус- работа
Ако трябва да съм честен. Работата вътре в купето ми отне по-малко време и нерви от добавянето на допълнителният радиатор отпред при двигателя. Таблото дори не съм го свалял. Въздушният ръкав може да се "сцепи" и по самото парно не се барника нищо. Това което смених се държеше на 2 винта и 6 скоби. Остава ми само да се свържат тръбите и да се смени стойката за алтернатора, но изникна проблема заради които отвотих темата. Благодаря на всички окуражителни коментари. Обещавам накрая да кажа какъв е резултата. Само моля Ви се - пратете някакви снимки, за да знам какво да търся
Vasseto написа:Най-добре отиди и си купи ролка и без това я няма .Струва към 20 лв.Към нея има едно болтче и шайба лягаща в ролката и стяга само лагера и.
Благодаря за съвета - точно това и смятам да направя, но като не знам как изглежда - не знам и какво да търся, а възможността за грешка с авто-частите от опит знам че не е малка
Мисля,че и радиатора за охлаждащата течност е по-различен от този на колите с климатик,тъй като като сменях моя радиатор /В3
1.8 Mi без клима/ в магазина ми показаха два радиатора и казаха,че единият е за пасат 1.8 с клима,а другият за пасат 1.8 без клима.Освен това в ръководството за експлоатация на автомобила дават ,за автомобил с климатик ,че събира малко повече/0.5 л.по спомен/ антифриз,иначе е 5л за 1.8,така че си мисля,че има логика да е с по-голяма вместимост радиатора когато автомобила е с клима.Нещо и по компа се бъзика да държи по-високи обороти на празен ход когато е включен климатика .Иначе браво за ентусиазма и смелостта да се захванеш сам с такава задача.Успех в начинанието и мноооого хлад в горещите летни дни !
1.8 Mi без клима/ в магазина ми показаха два радиатора и казаха,че единият е за пасат 1.8 с клима,а другият за пасат 1.8 без клима.Освен това в ръководството за експлоатация на автомобила дават ,за автомобил с климатик ,че събира малко повече/0.5 л.по спомен/ антифриз,иначе е 5л за 1.8,така че си мисля,че има логика да е с по-голяма вместимост радиатора когато автомобила е с клима.Нещо и по компа се бъзика да държи по-високи обороти на празен ход когато е включен климатика .Иначе браво за ентусиазма и смелостта да се захванеш сам с такава задача.Успех в начинанието и мноооого хлад в горещите летни дни !
Колеги - моля ви пратете малко снимки на компресора, ремъка и другите неща свързани с него, поместени при двигателя! Стигнах до монтажа на компресора и където най-малко очаквах - там се появиха проблемите. Като монтирам компресора, се оказва че водната помпа не контактува с ремъка (може би не го прекарвам правилно, но няма откъде да видя към какво се стремя). Отделно се оказа че малко ми се разминава отстоянието на монтажните отвори на алтернатора и ако искам да използвам моя - ще трябва да направя допълнителен отвор в планката му. Има такава възможност, но допустимо ли такова нещо.
Още веднъж, за да не объткам тези, които искат да помогнат: ПАСАТ Б3 93г. ABS двигател 1.8ми 90 к.с. със широкият ремък за алтернатора (6-пистов). Ако не се лъжа двигателя е същия и за ПАСАТ Б4
Още веднъж, за да не объткам тези, които искат да помогнат: ПАСАТ Б3 93г. ABS двигател 1.8ми 90 к.с. със широкият ремък за алтернатора (6-пистов). Ако не се лъжа двигателя е същия и за ПАСАТ Б4
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Зор ще се оправиш само по снимки.Как ще се завре апарата да излязат всички ремъци и шайби?По добре търси някой с монтиран климатик да гледаш от него!Освен това и водния радиатор е с две перки-твоя какъв е?Глей колко е нагъчкано-
http://images11.snimka.bg/001289397.jpg
http://images11.snimka.bg/001289397.jpg
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 228 госта