Passat B8 - обща информация
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Двигателят на B8, нали не беше засегнат от дизелгейт?
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B8 - първи впечатления
След дизелгейт вече всички са засегнати малко или много.
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Мисълта ми беше, че като гръмна дизелгейт, Б8 вече беше на пазара, но не са викали коли за препрограмиране, следователно, не би трябвало да е в това проблема.
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Двата модела покриват различни евро стандарти, което за мен постигат с по-интензивна работа на ДПФ-а и впръскване на допълтително АдБлу. Затова директна съпоставка между циклите на регенерация на двата модела не би бил правилен.
Интересно е колко АдБлу средно ви харчат колите? Знам че е относително и зависи от много неща, но все пак е някакъв ориентир. Аз на моята кола все още не мога да го засека, защото имаше теч на АдБлу от една от тръбите и се наложи подмяна. Предполагам че заради теча разхода ми е бил повишен. Сега трябва да доливам пак и ще го засека.
Интересно е колко АдБлу средно ви харчат колите? Знам че е относително и зависи от много неща, но все пак е някакъв ориентир. Аз на моята кола все още не мога да го засека, защото имаше теч на АдБлу от една от тръбите и се наложи подмяна. Предполагам че заради теча разхода ми е бил повишен. Сега трябва да доливам пак и ще го засека.
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Аз на 8000км, наливам 10 литра AdBlue. По точно чакам колата да ми изпише, че максималното количество за доливане е например 10,5 литра и отивам на Лукойл до Метро Люлин и наливам 10лт. Но пак си е на около 8К изминато разстояние.
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Как проверявате, максимално количество за доливане. При мен показваше AdBlue range 12000км и след 2500км пробег показва 11000км. Никъде не намирам литри.
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
При мен излиза на дисплея, в един момент и ми пише: Количество за доливане - мин: 3 лт - макс: 8лт (примерно).
Във всеки случай, когато дойде време да доливаш, ще ти излезе знак на таблото. Моя дилър, ме посъветва да доливам винаги по 10лт.
Разхода на блу-то зависи от карането, ако е повече градско, смуче повече. При мен зависи и на какъв режим е колата - дали е еко, комфорт и т.н.
Във всеки случай, когато дойде време да доливаш, ще ти излезе знак на таблото. Моя дилър, ме посъветва да доливам винаги по 10лт.
Разхода на блу-то зависи от карането, ако е повече градско, смуче повече. При мен зависи и на какъв режим е колата - дали е еко, комфорт и т.н.
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Някой имал ли е проблем с височината на късите светлини при full led адаптивните светлини? Дали биха могли да ми ги вдигнат малко в Порше София, може би чрез някакъв сервизен достъп до настройки?
Edit: настроиха ми ги в Порше София. Между другото говорите за AdBlue сякаш всички коли го имат. Моята е без AdBlue и пак е BlueMotion и е Евро 6...
Edit: настроиха ми ги в Порше София. Между другото говорите за AdBlue сякаш всички коли го имат. Моята е без AdBlue и пак е BlueMotion и е Евро 6...
- Kapon4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте,
Понеже следя темата и имам желание скоро да си купя пасат б8 2.0TDI 150hp до 100к км и искам да попитам отново за мнение на тези от вас, които са минали повече километри вече?
Чести ли са още проблемите с DSG-то , понеже в началото на форума през 2016 има доста оплаквания от шум/тракания от скоростната кутия?
Имате ли други забележки и разхода как е по магистралата на този двигател (каране около140-150км/н)?
Благодаря
Понеже следя темата и имам желание скоро да си купя пасат б8 2.0TDI 150hp до 100к км и искам да попитам отново за мнение на тези от вас, които са минали повече километри вече?
Чести ли са още проблемите с DSG-то , понеже в началото на форума през 2016 има доста оплаквания от шум/тракания от скоростната кутия?
Имате ли други забележки и разхода как е по магистралата на този двигател (каране около140-150км/н)?
Благодаря
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Моята е точно каквато търсиш, купих я на 92,000. Много съм доволен като цяло. Влизала е в сервиза за гумено уплътнение на стъкло (скърцаше) и смяна на предна дръжка на врата (keyless датчикът не работеше от време на време).
Проблеми със скоростната кутия не съм имал, доколкото знам DSG6 са доста изпитани вече, освен това въртящият момент на този мотор не е толкова голям, че да я товари.
Разходът на магистрала ми е малко под 6, но аз карам по-скоро със 120-130. Извънградско - 7. Градско: межу 8.5 и 9 и малко според зима/лято.
Единствените ми "оплаквания" са, че вози малко твърдо (17", без адаптивно окачване), което общо взето се оправя с "комфортно налягане" от 2,3 атмосфери, както е описано в книжката. Извън града я карам на препоръчаните 2,6. И другото е, че на ниските предавки в града моторът се чува малко повече в купето, отколкото би ми се искало. Нищо, което да дразни, просто колата е с шумоизолирани стъкла и вътре е супер-тихо, при което може би е трябвало да позасилят малко и изолацията откъм мотора. Но пък в крайна сметка трябва да има причина хората да си купуват и A4, иначе ако пасатът е абсолютно идеален ще е почти безсмислено да се взима А4 :)
Проблеми със скоростната кутия не съм имал, доколкото знам DSG6 са доста изпитани вече, освен това въртящият момент на този мотор не е толкова голям, че да я товари.
Разходът на магистрала ми е малко под 6, но аз карам по-скоро със 120-130. Извънградско - 7. Градско: межу 8.5 и 9 и малко според зима/лято.
Единствените ми "оплаквания" са, че вози малко твърдо (17", без адаптивно окачване), което общо взето се оправя с "комфортно налягане" от 2,3 атмосфери, както е описано в книжката. Извън града я карам на препоръчаните 2,6. И другото е, че на ниските предавки в града моторът се чува малко повече в купето, отколкото би ми се искало. Нищо, което да дразни, просто колата е с шумоизолирани стъкла и вътре е супер-тихо, при което може би е трябвало да позасилят малко и изолацията откъм мотора. Но пък в крайна сметка трябва да има причина хората да си купуват и A4, иначе ако пасатът е абсолютно идеален ще е почти безсмислено да се взима А4 :)
- KGL
- Мнения: 786
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Може ли някой да пусне схема на която се вижда от къде колата засмуква въздух за климатика и купето?
- aleksandar.stoyanov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 24 юни 2018 10:00
- Автомобил: VW PASSAT B8 150PS
- Двигател:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте казвам се Александър отскоро съм регистриран в VWclub.bg искам да кажа, че чета с интерес някои от темите интересувам се главно от написаното за Пасат B8 отскоро се сдобих с колата и общо взето много и се радвам . Доколкото виждам повечето от Вас във форума имате доста познания относно марката WV. Ще се радвам ако някои знае и сподели дали може да се монтира теглич на колата и колко би струвало? Модела е Passat Variant B8 2016 първа регистрация май ако е от значение. Благодаря
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 03 мар 2017 16:17
- Автомобил: VW ARTEON ELEGANCE 200PS 4M
- Двигател: ABDTUAX1 2022
Re: Passat B8 - първи впечатления
Относно разхода на AdBlue: моята /с двигател 190кс/ изкарва средно около 7-8 000 км с едно зареждане от 10 литра. Забелязал съм, че карането с по-висока скорост на магистрала сякаш увеличава консумацията, но това е само субективно наблюдение. Инак моят автомобил вече направи 41 000 км и досега не е показал нито един дефект или проблем, да чукна на дърво. Мога да кажа само положителни неща и за DSG-6, и за комфорта, и за разхода /който е средно около 7,2-7,3, като се има пред вид, че автомобилът е комби и с 4Motion...
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ето моят разход, за същия мотор, трансмися и задвижване, но седан
https://www.spritmonitor.de/en/detail/896748.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/896748.html
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
6.5 градско? Явно не живееш в София :)
Между другото средните разходи в spritmonitor не са коректни ако засичаш смесени разходи.
Между другото средните разходи в spritmonitor не са коректни ако засичаш смесени разходи.